AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #101 Del Skrevet 26. april 2024 Jeg bodde på Vestli i 1,5 år for 4 år siden. Mye store og truende guttegjenger med truende og støyende framferd, og 3 ganger var det skyteepisoder på puben ved t-banen. En mann i naboblokka ble også drept av ham han delte leilighet med. Var en stor lettelse å flytte derfra! Anonymkode: c73dc...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #102 Del Skrevet 26. april 2024 Jeg bor på Høybråten og er kjempeglad i både området og Groruddalen. Mange fine områder, både villastrøk, store og små borettslag, nydelige områder langs elva, i marka, parker og vel hele dalen. Jeg er oprinnelig fra ei bittelita sunnmørsbygd og hørte så mange skrekkhistorier og tullete synsinger om hvor fælt og skummelt alt er her, at vi er minoriteter i eget land og annet tull og det bare stemmer ikke med realiteten. Nå har jeg bodd her i 15 år (har bodd to ulike steder i Groruddalen) og har aldri, virkelig aldri opplevd noe skumlere enn i sunnmørsbyda jeg kommer fra. Jeg bor i et større borettslag, her er det både barnefamilier, pensjonister, enslige og par i alle mulige varianter, stort sett trivelige folk, en og annen slubbert og noen overentusiastiske «Narvestader» som passer på fra kjøkkenvindu eller balkong. I nabolaget mitt får en en leilighet på 100-ish kvm med sportsbod, to balkonger 3-4 soverom, garasjeplass og grei avstand til kollektivt for ca 4 mill. Det er til og med nyoppussa bad i de borettslaga som har tatt totalrenovering av baderom og dem er det en del av. Anonymkode: e3da2...d34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #103 Del Skrevet 26. april 2024 Det er meget stor forskjell på de 4 stedene som oppgis i tittelen. Kalbakken og Veitvet er det fremdeles noen norske barnefamilier igjen, og det er mye mindre "problemer" enn feks mange steder i Groruddalen. Anonymkode: c777e...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå