Gå til innhold

Hva godtesnopet ditt denne helgen? Har du en plan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal bestille kinamat idag også regner jeg med det blir øl og tortillachips på lørdagen 😄

Anonymkode: f44c8...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha melkesjokolade med havsalt og guttungen skal ha vanlig melkesjokolade.  Sjokolade er vårt yndlingsgodtesnop. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden så lite godteri folk spiser...!! Godteri for hele helgen for meg innebærer 3 mørke sjokolader med hasselnøtter, en pose ostepop, 2 sitronkick og en kanonball kjærlighet. Ostepopen drar jeg utover hele helga, og så spiser jeg en sjokolade og enten kick eller kjærlighet hver kveld fredag, lørdag og søndag. Og det er jo hvis jeg er "flink" å bare holder meg til det, men så hender det vi har noe potetgull, en super mix eller noe annet, så da spiser jeg av det også.... 🙈

Anonymkode: 0e33a...a63

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag: Baconsvor fra Iberico-gris 

Imorgen: Pain aux raisins, madeleines med rosmarin, og vaniljetarteletter fra min favoritt-konditor. Muligens noe annet også, avhenger av hva han har bakt til helga. 

Anonymkode: cdbc9...012

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheeseburger fra Stasjonsbua (beste i verden)Sjokolader av ymse slag i løsvekt, smågodt av gummi, lakris, surt, salt og søtt, brus, kinder maxi!

Anonymkode: 37231...7cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I all verden så lite godteri folk spiser...!! Godteri for hele helgen for meg innebærer 3 mørke sjokolader med hasselnøtter, en pose ostepop, 2 sitronkick og en kanonball kjærlighet. Ostepopen drar jeg utover hele helga, og så spiser jeg en sjokolade og enten kick eller kjærlighet hver kveld fredag, lørdag og søndag. Og det er jo hvis jeg er "flink" å bare holder meg til det, men så hender det vi har noe potetgull, en super mix eller noe annet, så da spiser jeg av det også.... 🙈

Anonymkode: 0e33a...a63

Det er forskjellig på om mannen er hjemme eller ikke. Alene spiser jeg opp sjokoladen på en kveld, enten det er en pose M eller Smash. Da føler jeg litt muggen etterpå 🙈 Hvis mannen er hjemme, så deler vi. Spiser også på søndag, er jo helgedag det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med Japp?!

Anonymkode: dd1d7...90d

Skal ikke se bort ifra at det blir en japp og, og kanskje en twist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Salt og pepperchips med holiday dip, og litt smågodt (bare sjokoladebiter) 😊

Anonymkode: 89e5d...0a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2020 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Skal enten lage saftig sjokoladekake med kefir, eller så lager jeg saftige kanelboller som smelter på tungen 🥰🥰

Anonymkode: c57f3...19c

Hvordan får man sånne kanelboller?

Anonymkode: f7ba9...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2020 at 6:15 PM, AnonymBruker said:

Jeg har en biff som ligger i kjøleskapet på dry-aging. Til helgen har den ligget en måned. DA skal den nyyyytes. Stekt i smør og med hjemmelaget bearnaise. Trenger ikke noe godteri etter et slikt herremåltid.

Anonymkode: 9b2a7...5b9

Dette støtter jeg fullt ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...