Gå til innhold

Hva godtesnopet ditt denne helgen? Har du en plan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en halv kilo smågodt, 3 forskjellige potetgull og to plater melkesjokolade. Fordi jeg klikket litt i butikken og fikk lyst på alt og ingenting samtidig. Men da jeg kom hjem så hadde jeg lyst på noe annet enn det jeg har kjøpt inn. Så har ikke rørt noe av det enda. 

Nå er jeg akkurat på vei ut døren for å løpe over til nærbutikken for å kjøpe is og kanskje også en kjeks.. fikk litt lyst på kjeks. 

Mensen er rett rundt hjørnet tror jeg. :bond:

For referanse; jeg er typen som alltid bare kjøper én ting og har den sjokoladen, potetgullet eller hva det måtte være spredt utover hele helgen. Nå har jeg alt for mye, men alt og ingenting frister samtidig! 

PS: godtesnop er et ord som irriterer meg grenseløst. Det heter enten "Noe godt" eller godteri/snacks. 

Anonymkode: f2f14...b56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS: godtesnop er et ord som irriterer meg grenseløst. Det heter enten "Noe godt" eller godteri/snacks. 

Anonymkode: f2f14...b56

Stussa litt første gang jeg leste godtesnop, men kan like det ordet. Noen kaller det godteri, andre snacks eller snop, søtsaker eller noe annet. Er jo bare en kombinasjon, syns den er morsom jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en halv kilo smågodt, 3 forskjellige potetgull og to plater melkesjokolade. Fordi jeg klikket litt i butikken og fikk lyst på alt og ingenting samtidig. Men da jeg kom hjem så hadde jeg lyst på noe annet enn det jeg har kjøpt inn. Så har ikke rørt noe av det enda. 

Nå er jeg akkurat på vei ut døren for å løpe over til nærbutikken for å kjøpe is og kanskje også en kjeks.. fikk litt lyst på kjeks. 

Mensen er rett rundt hjørnet tror jeg. :bond:

For referanse; jeg er typen som alltid bare kjøper én ting og har den sjokoladen, potetgullet eller hva det måtte være spredt utover hele helgen. Nå har jeg alt for mye, men alt og ingenting frister samtidig! 

PS: godtesnop er et ord som irriterer meg grenseløst. Det heter enten "Noe godt" eller godteri/snacks. 

Anonymkode: f2f14...b56

Både godtesnop og Ronja er irriterende. Du må være svært enkel mentalt om du sitter årevis etterpå og fortsatt ler deg fillete av en tråd som i utgangspunktet ikke var spesielt festlig engang.

Anonymkode: b4422...4c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både godtesnop og Ronja er irriterende. Du må være svært enkel mentalt om du sitter årevis etterpå og fortsatt ler deg fillete av en tråd som i utgangspunktet ikke var spesielt festlig engang.

Anonymkode: b4422...4c3

Så så... :baby:

Anonymkode: 0210f...6f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Garderobemannfrue skrev:

Øynene svir hver gang jeg leser godtesnop, men la gå: Her blir det litt salt og litt surt.

Hva? Godtesnop er jo et fantastisk begrep!

Anonymkode: dd1d7...90d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både godtesnop og Ronja er irriterende. Du må være svært enkel mentalt om du sitter årevis etterpå og fortsatt ler deg fillete av en tråd som i utgangspunktet ikke var spesielt festlig engang.

Anonymkode: b4422...4c3

Nå får det være nok! Godtesnop-tråden er tidenes beste!

Anonymkode: dd1d7...90d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg delte en stor Stratos med salt karamell med dattera mi i går. Litt i underkant av 100 gram på hver. Så det er inntatt alt😿 men så har jeg ostepop som jeg tenkte å ta senere i kveld. Skulle helst ha hatt en boks men Royal karamell is og smørbukk foran meg akkurat nå, men da vet jeg at jeg overspiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg skal spise IFA og klementiner. Skal legge de i veska mi og snike meg en bit her og en bit der. 

Anonymkode: 239ea...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skal spise IFA og klementiner. Skal legge de i veska mi og snike meg en bit her og en bit der. 

Anonymkode: 239ea...05a

I disse coronatider så er det helt innafor😉

Anonymkode: f7ba9...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2020 den 18.33):

Både godtesnop og Ronja er irriterende. Du må være svært enkel mentalt om du sitter årevis etterpå og fortsatt ler deg fillete av en tråd som i utgangspunktet ikke var spesielt festlig engang.

Anonymkode: b4422...4c3

Hva er det med godtesnop og Ronja? Er det Ronja Røverdatter? Men hun spiste vell ikke godtesnop?

Anonymkode: 26531...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir 1 stor melkesjokolade type Walters mandler. Så blir det 1 pose potetgull med salt og pepper. En halv halvannenliter julebrus som er igjen fra i vi hadde den til middagen i dag, ellers saft. Har begynt på julebaksten, så har fire typer småkaker/julekaker, tykklefser og pepperkaker. Blir vel litt av det og. Ja, det var det til denne helgen. På deling med samboeren. 

Anonymkode: ce76b...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen blir det "Jule Hjerter" (med paprika-smak, vet ikke om det finnes andre varianter), som jeg har fått dilla på i det siste, en sjokoladeplate av noe slag, og naturligvis cola. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daddel og peanøttkuler,smoky bacon Pringles med oatly imat fraiche med holliday dip og Pepsi Max :)

Anonymkode: 64a8e...64f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...