Gå til innhold

Hva godtesnopet ditt denne helgen? Har du en plan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, SVK skrev:

Har kjøpt inn den nye lakrissjokoladen og skal teste den til helgen. :arwen: 

72860089.jpg?imageId=72860089&width=1058

Hvor er den kjøpt?🤩

Anonymkode: bb03a...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

godtesnopet er planlagt! Hockey pulver og krokodiller. Gjemmer det bort slik at ingen finner, det er bare mitt!

Anonymkode: b2b79...fe3

HOCKEYSNUS??

Det var reaksjonen til homsen i kiosken i rundkjøringen i nordenden av Nordre Gravlund.

Jeg kom som 12-åring, med platinablondt hår og lyseblå kappe, og rekvirerte ett grønt eple og hockeysnus.

Anonymkode: 8894d...dc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store bitene Djungelvrål i smågodtet på Rema, liker de små veldig godt men er helt hekta på de store.  270 gr gikk ned på en kveld sist helg.  Gjenkjøp i morgen men ikke så mye som sist. 

Anonymkode: 3907c...91a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er egentlig på slankern men jeg må kanskje vurdere å kjøpe denne jeg og. Ellers så er planen å kjøpte et glass med mammutoliven fra Jacobs 😂

Anonymkode: 10093...90a

1 time siden, SVK skrev:

Har kjøpt inn den nye lakrissjokoladen og skal teste den til helgen. :arwen: 

72860089.jpg?imageId=72860089&width=1058

Er det hvit sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal unne meg en diger hvetebolle med rosiner, for jeg har oppdaget et nytt lite hjemmebakeri som faktisk har
fenomenalt mye rosiner i bollene, både inni og utenpå. Har aldri sett på makan! :rodmer: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Hmmmmmm said:

 

Nei, det er ikke hvit sjokolade. Det skal være noe vaniljefudge. Men jeg har ikke smakt den enda. 

Dagbladet skriver:

Candy people har laget godteri av både sandwichisen og pære-is, og nå har turen kommet til lakris-is. Biter av vaniljefudge er fylt med salt lakris og trukket med lakrissjokolade. Bitene er større enn ventet, men faller fort i smak.

https://www.dagbladet.no/mat/nytt-na---bedre-enn-smash/72850141

Men Panda har en lakris med hvit sjokolade og salt karamell. Den synes jeg er kjempegod:

6412500032902_A1C1_1200px-1-600x600.png

Den selger de også på Coop Extra. 

 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en boks med is av et eller annet slag, sannsynligvis en med mye sjokolade. Kanskje jeg skal prøve den nye fra Diplom Is, selv om jeg er ihuga Hennig-Olsenfan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baker kanskje noen scones med chocolate chips og tørkede tranebær i morgen eller lørdag, fant ut at jeg har alle ingredienser i hus. Så blir det litt kaffe på terrassen i årets siste rest av septembersol. :briller2:

Anonymkode: b819b...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier å gå for sjokoladesnop i hovesak. Fudge er konge. Vaniljefudge i hovesak, men også lakris- og karamellfudge. Og center er jo med blant sjokoladesnopet i godtesnop-disken nå. Tar også sånt hjerte med karamell i, og melkesjokolade med sånne figurer som høns osv. Og en del annet av sjokoladesnopet, men styrer unna sjokoladesnop med sånn seig lakris inni, det er fysj.

Anonymkode: dd1d7...90d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HOCKEYSNUS??

Det var reaksjonen til homsen i kiosken i rundkjøringen i nordenden av Nordre Gravlund.

Jeg kom som 12-åring, med platinablondt hår og lyseblå kappe, og rekvirerte ett grønt eple og hockeysnus.

Anonymkode: 8894d...dc6

😂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en biff som ligger i kjøleskapet på dry-aging. Til helgen har den ligget en måned. DA skal den nyyyytes. Stekt i smør og med hjemmelaget bearnaise. Trenger ikke noe godteri etter et slikt herremåltid.

Anonymkode: 9b2a7...5b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...