Gå til innhold

Torpet 2020


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Egentlig litt overraskende at trioen aldri går lei hverandre :laugh:. Tror jeg hadde blitt litt lei og ønsket andre inn etter hvert. 

Anonymkode: 4f417...cbc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig litt overraskende at trioen aldri går lei hverandre :laugh:. Tror jeg hadde blitt litt lei og ønsket andre inn etter hvert. 

Anonymkode: 4f417...cbc

Kjedelig for oss som seere ihvertfall, synes Torpet var mye mer spennende i fjor..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne og gutta var utrolig flinke på God Morgen Norge på tirsdag :)  Gøy å se

Anonymkode: a703f...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte spoilertag en gang, og fikk så veldig kjeft, orker ikke det igjen ;) Men det var riktignok på farmen tråden da. Men, men. Jeg gjorde det bare for å være sikker ;) Det går naturligvis kun på sumo, vet det, men orka ikke mer styr ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Jokke89 skrev:

Nå blir det mye bæljing og skriking på torpet, fy faen ! ;)

Jeg har ikke sett enda, men føler virkelig med de andre. Tenk å ha den skrika rundt seg hele tiden på et så lite torp og i et så lite hus 😱 Stakkars folk. Er vel Olav som skal i kamp nå og han slår henne lett med venstre lillefinger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer ikke FrP jeg heller, det har jeg aldri gjort. Jeg likte ikke Olav i farmen 2014, jeg syntes den behandlingen av Finn var helt forferdelig. Men på Torpet er han helt annerledes og jeg har likt han kjempegodt siden dag 1. Så håper han eller Mathias vinner Torpet. Er egentlig fornøyd så lenge Skrika ikke vinner :fnise: Men hadde vært litt kult om Karianne vant også, så sier Mads at «jeg kan fortelle en ting, hun heter Karianne» også er det en helt annen Karianne enn det de tror.

Noen som vet hvor lenge Torpet varer, forresten?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jukkapalme skrev:

Noen som vet hvor lenge Torpet varer, forresten?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det er en uke til - sånn rett ut fra hukommelsen, for hva det er verdt :P
Og jeg digger at Skrika har kommet inn dit, det fortjener de.

Utover det, så heier jeg på Olav og Skrika her nå (ikke si det til noen). Hysjjjj.
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe fan av Karianne Vilde jeg - men hadde vært gøy om hun splitta den råtne trioen som er på Torpet. 

SÅÅ mye mat de fikk på markedet, men ALT skulle gjemmes før det kom en ny deltaker inn

Og å gjemme gårdsboka, dårlig. 

I det hele tatt, en jævlig lat gjeng som er på Torpet i år - de har jobba lite. Men mat har de nå fått nok av hele tida. 

Nei, kjedeligste Torpet i år.

Uansett, håper virkelig ikke Mathias eller Karianne kommer inn på Farmen. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Jeg sa det bare så dere ikke skulle tru det har noe med det å gjøre. Jeg kjenner vel folk som er FRP og jeg. Arti å diskutere med dem,da😆 Jeg er medlem i AP, men det er den måten han oppførte seg i 2014, mot blant annet Finn Olav,som gjør at jeg ikke liker fyren. Hu som vant Farmen, og jo blei venninne med Olav, er Senterpartiet og ikke helt enig med han. Hun er faktisk varaordfører i hjemkommunen min. Så, ja, to farmenvinnere har vært fra kommunen min 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette er ikke en tråd for å diskutere politikk, så vi setter en strek der synes jeg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jokke89 skrev:

Er ikke så glad i Olav jeg. Og det har ingenting med at vi står på to forskjellige sider politisk! ;) 

Hæ? Han er jo tidenes triveligste hedersmann!

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper Olav vinner mot KV, mest fordi jeg har fått ett veldig godt inntrykk av ham på Torpet og ønsker at han skal få fortsette. 
Enten han eller Mathias håper jeg får komme inn på Farmen. Det blir også ekstra gøy at det blir noen nye inne på farmen, det kommer til å vippe de andre deltagerne litt av pinnen tror jeg. Mye gøyere det enn om KV kommer inn der. 

 Og jeg veit det er mye klaging på KV, men jeg er så syyykt lei av hvordan hun snakker in sync ("intervjuene", hvor de bare prater i kamera), hvor alle setninger er "MAN blir jo sånn når MAN er her inne" 🙄Og ikke minst "førsteschempe".. Lei. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Olav er den som hadde fortjent å komme inn fra Torpet etter de ukene som har vært. 

Men, det hadde vært veldig gøy om Karianne Vilde hadde klart å splitte gjengen. Og om hun klarer det, så håper jeg faktisk det er Karianne Vilde som kommer inn på Farmen igjen. IKKE Mathias eller Karianne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2020 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Gikk litt fort i svinga bare😅Så at andre hadde skjult forhåndsvisning av teksten, og har ikk satt meg inn i at Torpet kum var på Sumo😏

Men seriøst, stussa på det utslagsspørsmålet. Jeg tror faktisk det er mulig at det var produksjonen som hadde en finger med i spillet der å valgte et spørsmål som de håpte Mathias ville kunne svare rett på.

Anonymkode: 81a01...3da

Klart juks, ja! Mathias får fordeler! Lurer på hvorfor..

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tonebelinda skrev:

Synes Olav er den som hadde fortjent å komme inn fra Torpet etter de ukene som har vært. 

Men, det hadde vært veldig gøy om Karianne Vilde hadde klart å splitte gjengen. Og om hun klarer det, så håper jeg faktisk det er Karianne Vilde som kommer inn på Farmen igjen. IKKE Mathias eller Karianne

Håper på Olav, men håper mer på den andre Karianne!

For om Mads spør hvem som kommer inn, så tipper de på Farmen kanskje «Er det Karianne V som kommer inn igjen?» og så svarer Mads «Det ER Karianne som kommer inn igjen på Farmen». Og så vises hun fram og så er det.. en annen, eller rettere sagt, en tredje Karianne!! Episk!

Anonymkode: 6ce48...024

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...