Gå til innhold

Torpet 2020

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Glad KV vant, men synd det var Olav som måtte gå, hadde vært bedre om det var Karianne, da hun virker som den som legger opp til all mobbingen. Husker i Paradise Hotel for flere år siden, da et par jenter mobbet og frøs ut ei annen. Triana gikk inn der og sa klart ifra at mobbing var vondt og ikke akseptabelt, og en av mobberne måtte dra hjem! Det var tøft! Skulle ønske det ble slått ned på inne på Torpet også. Utfrysing er også mobbing.

Anonymkode: 48652...902

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neeeei!! En hedersmann er ute! Så utrolig kjipt og urettferdig! Burde sluppet denne kampen! En tragedie for Farmen at vi ikke får se ham videre. En hel nasjon gråter, nærmest. Æsj!!

Anonymkode: 6ce48...024

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelige nyheter! Gråter en skvett for legenden Olav Harald, tidenes Farmen-deltager, hadde fortjent å komme tilbake på gården. 

Helt enig! Syns det var kjempetrist at han røk ut og fikk tårer i øynene når han tok farvel med Mathias og Karianne :grine: Ropte faen da Skravleskrika vant :fnise: Fine, fine hedersmannen Olav :( Han er et prakteksempel på at alle kan forandre seg og at alle (ihvertfall de fleste) fortjener en ny sjanse. Jeg syntes ikke noe om behandlingen hans av Finn i 2014, men han har virkelig forandret seg og blitt en hedersmann av de sjeldne! Nå håper jeg Mathias vinner Torpet. Eller IC om hun taper på søndag og vinner kampen på Torpet neste uke. Tenk dere trynet på Skrika da! :hoho: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De to andre inne på Torpet krever også mye plass. Tror de har spilt mye på det icastingen i år, valgt ut mange sterke personligheter som krever mye plass. Det blir det tumulter av.

Anonymkode: a7f83...04a

Tumulter? Har jo knapt vært noen tumulter mellom de tre som har vært der hele tiden. Bare litt før første kampen mot Jostein.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jo det er litt spesielt at de smugspiser, gjemmer ting, får KV til å lete i utedoen til og med, før de finner frem gårdsboken, for deretter å sutre for at hun ikke stiller spørsmål om dem 😅😅😅😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg finale nå. Mats kom jo. Spørs om den som ryker ut på søndag akkurat ikke kommer med på torpet. Trist for den personen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Jokke89 said:
  Reveal hidden contents

Morsom vri med finalen på torpet i år. De skal pokkern meg inn på gården ! Rått!

Du trenger ikke spoilerboks her, Torpet går bare på sumo ☺️ Men hva skjedde?? Jeg får ikke sett idag, og er altfor nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at IC ikke fikk en sjanse på torpet. Håper Karianne Vilde ryker rett på rævva ut.

Anonymkode: b0a72...952

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv hvem som er videre / vant da 😅 Har ikke sumo 😂

Anonymkode: 36003...bd0

Finalen på Torpet skal kjempes på Farmen, så alle tre skal være der noen dager før kamp ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk ikke IC en mulighet til Torpet? Synes det hadde vært rettferdig. 

Anonymkode: 4f417...cbc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fikk ikke IC en mulighet til Torpet? Synes det hadde vært rettferdig. 

Fordi Torpet er ferdig. Sånn er det hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg at IC ikke fikk en sjanse på torpet. Håper Karianne Vilde ryker rett på rævva ut.

Anonymkode: b0a72...952

Helt enig! Syns IC burde fått kommet inn på Torpet hun også. Håper KV ryker på hue og ræva ut jeg og! Er SÅ lei henne! Blir gøy med 3 jenter på farmen som alle heter Karianne da, haha 😂 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke om jeg synes det var så kult at de skulle inn på Farmen alle tre jeg.. Kanskje spesielt fordi jeg er så lei av KV nå og hun kommer til å bli så masete denne uka. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror produksjonen har tatt inn alle tre for å sikre mest mulig TV-tid til Karianne Vilde.

Anonymkode: 7dbe2...8bf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, RødeDrage skrev:

Jeg veit ikke om jeg synes det var så kult at de skulle inn på Farmen alle tre jeg.. Kanskje spesielt fordi jeg er så lei av KV nå og hun kommer til å bli så masete denne uka. 

Det har du veldig rett i. Artig vri, men hadde vært mye kulere med Olav i stedet for Karianne Vilde. Hun er så ufattelig slitsom, masete og selvopptatt. Jeg klarer ikke komme på noen tidligere deltaker som har vært mer slitsom enn henne. Men blir likevel gøy å se hva gutta sier når det kommer en tredje jente inn på gården og hun OGSÅ heter Karianne :hoho: Men uuuut med Skrika! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Turkis Sau skrev:

Fordi Torpet er ferdig. Sånn er det hvert år.

Det kan være, men jeg synes ikke det gir helt mening at det er sånn. Den som har vært på Farmen lengst før hen røk burde fått en sjanse fordi hen har klart å holde seg på gården lenge, i og med at alle andre som har røket ut før har fått den sjansen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns ikke det er bra at de skal ha finale der inne på Farmen-gården. De andre deltakerne kommer til å ha mulighet til å psyke ut de to fra Torpet, samt at KV kommer til å ha en vanvittig heiagjeng. 

Og så syns jeg det er rart om ikke IC får en mulighet, hun også. Hun forsvant jo ganske raskt ut av forrige Farmen-episode. Sikkert fordi de skulle ha tid til å bygge opp til at Torpet kom til gården, men samtidig håper jeg litt at det er fordi det kommer en vri for henne også. 

Anonymkode: ed430...a58

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg syns ikke det er bra at de skal ha finale der inne på Farmen-gården. De andre deltakerne kommer til å ha mulighet til å psyke ut de to fra Torpet, samt at KV kommer til å ha en vanvittig heiagjeng. 

Og så syns jeg det er rart om ikke IC får en mulighet, hun også. Hun forsvant jo ganske raskt ut av forrige Farmen-episode. Sikkert fordi de skulle ha tid til å bygge opp til at Torpet kom til gården, men samtidig håper jeg litt at det er fordi det kommer en vri for henne også. 

Anonymkode: ed430...a58

Veldig enig med deg. Syns faktisk det var skikkelig kjipt at alle tre ble sendt inn til farmen nå. Føler KV får en stor fordel i å ha så mye støtte av farmengjengen under finalen. Er bok litt smålig, men jeg unte ikke KV å få komme inn igjen på gården jeg, altså. Syns hun virker så ufordragelig.

Syns også det er utrolig kjipt at IC ikke fikk sjansen på Torpet. Hadde vert nydelig om hun ble sendt dit, tok kamp mot KV og vant, og deretter ble sendt rett inn igjen - Kun for å se trynet til Daniel og Karianne. 

Utrolig kjipt at Olav tapte kampen mot IC. Var virkelig han jeg håpte skulle vinne Torpet og få komme inn på gården. Nå håper jeg vinneren blir Mathias.

Anonymkode: 7aacd...bfd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...