Niny Skrevet 22. mai 2021 #1681 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Betyr ikke det at jeg har ført inn en positiv eggløsningstest? Anonymkode: d1e2d...a96 Nei at det står OPK med rød skrift oppe i venstre hjørnet betyr at den står på OPK detector i FF, ikke advanced. Stod aldri noe når min var på advanced 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1682 Del Skrevet 22. mai 2021 Niny skrev (19 minutter siden): Nei at det står OPK med rød skrift oppe i venstre hjørnet betyr at den står på OPK detector i FF, ikke advanced. Stod aldri noe når min var på advanced 🤔 Men sånn ser den ut på innstillingene. Ny på dette så mulig jeg gjør noe feil. Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. mai 2021 Forfatter #1683 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Betyr ikke det at jeg har ført inn en positiv eggløsningstest? Anonymkode: d1e2d...a96 Nei betyr at FF tolker charten din ut fra OPK... Så rart at det er motstridende med settingene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 22. mai 2021 #1684 Del Skrevet 22. mai 2021 Jeg har opplevd det samme før, at FF tolker etter OPK i starten selv om jeg også hadde på «advanced» Men den byttet av seg selv igjen senere. Jeg tror jeg ville tenkt at du var 2 dpo i dag, men det blir spennende å se hva som skjer videre når du legger inn flere målinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 22. mai 2021 #1685 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men sånn ser den ut på innstillingene. Ny på dette så mulig jeg gjør noe feil. Anonymkode: d1e2d...a96 Merkelig. Første jeg tenker her er at jeg ville en gang til prøvd å trykke på set etter advanced setting var merket som her, og gjenåpnet programmet for å se da 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1686 Del Skrevet 23. mai 2021 bittelillebolla skrev (7 timer siden): Jeg har opplevd det samme før, at FF tolker etter OPK i starten selv om jeg også hadde på «advanced» Men den byttet av seg selv igjen senere. Jeg tror jeg ville tenkt at du var 2 dpo i dag, men det blir spennende å se hva som skjer videre når du legger inn flere målinger. Tok en eggløsningstest dagen da du tenker det kan ha vært eggløsning men den var negativ da. Altså på torsdag. Positiv tirsdag, negativ torsdag. Tok ikke onsdag. Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 23. mai 2021 #1687 Del Skrevet 23. mai 2021 FF satte faktisk kryss i dag.. FF tror EL var samme dag som positiv test. Jeg har prøvd å ta bort registreringen av eggehvite-slim, og da faller krysset bort. Når krysset er borte hjelper det ikke å skrive inn fiktive temper på samme nivå som nå (36,7) de neste to dagene, FF setter allikavel ikke kryss.. Bare hvis tempen stiger ytterligere til 36,9 eller lignende vil FF sette kryss, og da på CD18.. er litt engstelig for at EL faktisk ikke har skjedd, siden tempen ikke stiger slik som den bruker.. har stort sett alltid hatt kraftige temphopp 😕 noen som har noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1688 Del Skrevet 23. mai 2021 Et til spørmål. Hvorfor kommer lutealfasen senere enn dpo? Her kom den på dpo 4. Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 23. mai 2021 #1689 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tok en eggløsningstest dagen da du tenker det kan ha vært eggløsning men den var negativ da. Altså på torsdag. Positiv tirsdag, negativ torsdag. Tok ikke onsdag. Anonymkode: d1e2d...a96 Eggløsningen dukker vanligvis opp mellom 12-48 timer etter første positive test. Det er også vanlig å ha positiv test i to dager, mens andre bare en dag og noen i flere dager. Noen her inne får ikke eggløsning før testen har blitt negativ igjen, men det er veldig individuelt. Jeg har fått eggløsning både på samme dagen som positiv test, og på første dag med negativ test. Jeg vil tro at om du hadde tatt en test på onsdag, så hadde den kanskje vært positiv slik at du fikk eggløsning på første dag med negativ test igjen. Det er helt vanlig Har veldig tro på at EL var på CD17 ut i fra charten din. DPO står for Days-Past-Ouvilation og begynner første dagen etter eggløsningen. Eggløsningsdagen er på en måte 0DPO om det gir mening Luteral Line som dukker opp i FF er bare en strek som viser trenden av tempene dine etter eggløsningen. Den blir synlig når du har fått samlet flere temper etter eggløsningen. Du har virkelig en skikkelig fint temp-hopp! Det kan du være veldig godt fornøyd med! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #1690 Del Skrevet 23. mai 2021 bittelillebolla skrev (11 minutter siden): Eggløsningen dukker vanligvis opp mellom 12-48 timer etter første positive test. Det er også vanlig å ha positiv test i to dager, mens andre bare en dag og noen i flere dager. Noen her inne får ikke eggløsning før testen har blitt negativ igjen, men det er veldig individuelt. Jeg har fått eggløsning både på samme dagen som positiv test, og på første dag med negativ test. Jeg vil tro at om du hadde tatt en test på onsdag, så hadde den kanskje vært positiv slik at du fikk eggløsning på første dag med negativ test igjen. Det er helt vanlig Har veldig tro på at EL var på CD17 ut i fra charten din. DPO står for Days-Past-Ouvilation og begynner første dagen etter eggløsningen. Eggløsningsdagen er på en måte 0DPO om det gir mening Luteral Line som dukker opp i FF er bare en strek som viser trenden av tempene dine etter eggløsningen. Den blir synlig når du har fått samlet flere temper etter eggløsningen. Du har virkelig en skikkelig fint temp-hopp! Det kan du være veldig godt fornøyd med! 😁 Takk for svar 😀😀 Vet du om det at jeg har et fint temp hopp kan påvirke muligheten til å bli gravid? Er i midten av 30 årene så vet ikke hvor lett det vil være og helt ny på dette 😀 Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 23. mai 2021 #1691 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for svar 😀😀 Vet du om det at jeg har et fint temp hopp kan påvirke muligheten til å bli gravid? Er i midten av 30 årene så vet ikke hvor lett det vil være og helt ny på dette 😀 Anonymkode: d1e2d...a96 Nei, det vet jeg ikke noe særlig om jeg heller dessverre Det jeg vet er at store fine temp-hopp tyder på at kroppen begynner produksjonen av progesteron raskt, og at den produserer nok til at tempen stiger høyt. God progesteron-produksjon er jo viktig for å bli gravid, så sånn sett er det bare positivt. Masse lykke til! Håper det klaffer raskt for dere. 🌷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 23. mai 2021 #1692 Del Skrevet 23. mai 2021 nilci skrev (15 timer siden): FF satte faktisk kryss i dag.. FF tror EL var samme dag som positiv test. Min FF satte også kryss samme dag som positiv ELtest. Jeg ble gravid på den syklusen. Krysser fingrene for deg 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1693 Del Skrevet 25. mai 2021 Noen som har tanker om denne? Første prøveperiode. Fikk ikke temper så mye før eggløsning men de jeg fikk er lavere enn etter. Positiv eggløsningstest den 18 mai. Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #1694 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har tanker om denne? Første prøveperiode. Fikk ikke temper så mye før eggløsning men de jeg fikk er lavere enn etter. Positiv eggløsningstest den 18 mai. Anonymkode: d1e2d...a96 Tempen stiger slik den skal i lutealfasen, så du kan nok være sikker på at EL har vært ja Blir spennende med kanskje testing til helgen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1695 Del Skrevet 25. mai 2021 Amatariel skrev (22 minutter siden): Tempen stiger slik den skal i lutealfasen, så du kan nok være sikker på at EL har vært ja Blir spennende med kanskje testing til helgen..? Vet ikke helt når jeg skal teste. Er 37 år og førstegangsprøver så forberedt på at det tar tid. Bare veldig glad for at det virker til at eggløsning har vært. Brukt å ha stabile sykluser så håper jeg kan bli gravid. Men denne syklusen hadde jeg samleie 2-3 dager før eggløsning. Alt etter når det var. skal videre prøve å ha nærmere eggløsningsdatoen. Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1696 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke helt når jeg skal teste. Er 37 år og førstegangsprøver så forberedt på at det tar tid. Bare veldig glad for at det virker til at eggløsning har vært. Brukt å ha stabile sykluser så håper jeg kan bli gravid. Men denne syklusen hadde jeg samleie 2-3 dager før eggløsning. Alt etter når det var. skal videre prøve å ha nærmere eggløsningsdatoen. Anonymkode: d1e2d...a96 Hadde også veldig tydelig el slim i trusa 4 eller 5 dager før eggløsning. Hadde samleie da og et par dager etterpå. Anonymkode: d1e2d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 25. mai 2021 #1697 Del Skrevet 25. mai 2021 8 dpo. Tempen viser litt høyere enn de to forrige. Ellers lite nytt gitt. Same old, med murringer nede, spesielt venstre side. De første dagene i dpo-land var avslappende og gode, nå derimot kjenner jeg testetrangen kommer 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 25. mai 2021 #1698 Del Skrevet 25. mai 2021 @Sommerfuul Woho, dette blir spennende! Skjønner godt at testetrangen kommer nå, som du ligger så mye høyere enn du har gjort før! Håper du får to fine streker om noen dager. 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 26. mai 2021 #1699 Del Skrevet 26. mai 2021 Oppdater fra meg: hadde nok ikke el syklusdag 13 slik som FF trodde. Fikk veldig positiv eltest igår syklus dag 20. Mer tydelig positiv enn den har vært tidligere sykluser! Så jeg håper el skjer idag ☺️🤞🏼Uansett positivt med positiv test dag 20, når jeg har pleid å få det dag 24/25/26. Alle fremskritt er velkomment! Har likevel et spørsmål. Idag tidlig våknet jeg av meg selv kl. 0515, og tok da tempen siden jeg først våknet. (Pleier å tempe mellom 0530 og 0600). Den viste 36,15. Jeg forsøkte å sove videre for å tempe nærmere vanlig tid. Sov ikke, men lå nesten helt rolig frem til 0540. Da viste plutselig tempen 36,25. Hva blir mest riktig? Syntes det er rart det skal være såpass stor forskjell mellom temperaturene.. syntes tempen min har svingt så innmari denne syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. mai 2021 Forfatter #1700 Del Skrevet 26. mai 2021 Testerforum skrev (17 minutter siden): Har likevel et spørsmål. Idag tidlig våknet jeg av meg selv kl. 0515, og tok da tempen siden jeg først våknet. (Pleier å tempe mellom 0530 og 0600). Den viste 36,15. Jeg forsøkte å sove videre for å tempe nærmere vanlig tid. Sov ikke, men lå nesten helt rolig frem til 0540. Da viste plutselig tempen 36,25. Hva blir mest riktig? Syntes det er rart det skal være såpass stor forskjell mellom temperaturene.. syntes tempen min har svingt så innmari denne syklusen. Jeg tempet ofte litt tidligere enn vanlig pga. oppvåkning. Enten jeg skulle på do eller noe. Brukte da den første tempen. Erfaringen min tilsier at det er viktigere med flere timers søvn på forhånd av temping (så det blir basal), enn at det er helt likt klokkeslett. Så den første tempen din her ville jeg helt klart sagt var den riktige. Hurra for klar positiv EL-test! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå