EmilyK Skrevet 29. september 2022 #2281 Del Skrevet 29. september 2022 Heisann1234 skrev (15 timer siden): Går bra, tempen er fortsatt høy nok, men er også ganske utmatta samtidig som jeg sliter med søvnen om natta. Skal ikke legge for mye i det, da sånt skjer i perioder med meg 😅 Sist jeg ble kjemisk gravid var jeg lettere kvalm rundt 11 dpo, så jeg tror jeg venter med testen til søndag. Synes tiden går for sakte og prøver å ikke ha de store forhåpningene for å ikke bli skuffa. Prøving tar på psykisk, selv om jeg absolutt ikke har holdt på lenge.. Men hvordan gikk det med deg? Ble det noe test? Mer symptomer? ☺ Ja, det tar så sykt på! Har holdt på i ett år nå, så vet veldig godt hvordan det er. Selv om jeg vet at mange har holdt på mye lenger enn det. Er også så vanskelig å vite hva som er pms og hva som er en eventuell graviditet. Jeg tok en test i går, som selvfølgelig var negativ. Har gitt litt opp denne syklusen, så tror ikke jeg gidder å teste før på IKM. Tempen holder seg fint høy da, men fortsatt tidlig. 9 DPO i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 29. september 2022 #2282 Del Skrevet 29. september 2022 EmilyK skrev (2 timer siden): Ja, det tar så sykt på! Har holdt på i ett år nå, så vet veldig godt hvordan det er. Selv om jeg vet at mange har holdt på mye lenger enn det. Er også så vanskelig å vite hva som er pms og hva som er en eventuell graviditet. Jeg tok en test i går, som selvfølgelig var negativ. Har gitt litt opp denne syklusen, så tror ikke jeg gidder å teste før på IKM. Tempen holder seg fint høy da, men fortsatt tidlig. 9 DPO i dag. Vi har holdt på i 6 mnd "bare", men det er først de siste månedene jeg begynte å tracke ting, og det viser seg at vi kanskje har bommet flere ganger. Ja, jeg tror 9 dpo blir for tidlig for mange. Håper på positiv for begge om et par dager. Vi ligger jo faktisk på samme dpo, litt artig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 29. september 2022 #2283 Del Skrevet 29. september 2022 Heisann1234 skrev (34 minutter siden): Vi har holdt på i 6 mnd "bare", men det er først de siste månedene jeg begynte å tracke ting, og det viser seg at vi kanskje har bommet flere ganger. Ja, jeg tror 9 dpo blir for tidlig for mange. Håper på positiv for begge om et par dager. Vi ligger jo faktisk på samme dpo, litt artig 😅 Ja, i starten gjorde ikke jeg det heller. Med sønnen vår gikk det på første forsøk, så regnet litt med at det skulle gå fort denne gangen også. Ja, det er litt morsomt 😊 Håper veldig på positiv test for oss begge! Du venter helt til å søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 29. september 2022 #2284 Del Skrevet 29. september 2022 EmilyK skrev (3 timer siden): Ja, i starten gjorde ikke jeg det heller. Med sønnen vår gikk det på første forsøk, så regnet litt med at det skulle gå fort denne gangen også. Ja, det er litt morsomt 😊 Håper veldig på positiv test for oss begge! Du venter helt til å søndag? Ja, tror det. Men jeg har helt ræva viljestyrke så kan ikke love noe 😅 Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 30. september 2022 #2285 Del Skrevet 30. september 2022 Heisann1234 skrev (13 timer siden): Ja, tror det. Men jeg har helt ræva viljestyrke så kan ikke love noe 😅 Hva med deg? Haha, jeg også! Men har gitt litt opp denne syklusen. Kjenner PMS’en kommer snikende 🤯 Så tror faktisk jeg klarer å la være å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 30. september 2022 #2286 Del Skrevet 30. september 2022 EmilyK skrev (57 minutter siden): Haha, jeg også! Men har gitt litt opp denne syklusen. Kjenner PMS’en kommer snikende 🤯 Så tror faktisk jeg klarer å la være å teste. Ja, kjenner til følelsen om å gi opp syklus.. Jeg har testet i dag. Jeg har siden 4 dpo sovet utrolig dårlig, med oppvåkninger og merkelige drømmer. Skylte på jobb og stress (og junkfood😅) i starten, men har aldri opplevd dette så langvarig før, samtidig som jeg var utmatta på dagen. Den er jo positiv. Forrige syklus var den kun svak positiv i 13 dpo, så mulig dette er et bedre tegn? Siden den er tydeligere såpass tidlig. Er redd for å miste denne. For å ikke uroe meg så tar jeg pause fra tempingen. Jeg tester igjen søndag og håper på at mensen ikke kommer til uka, forventer den tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 30. september 2022 #2287 Del Skrevet 30. september 2022 Heisann1234 skrev (2 timer siden): Ja, kjenner til følelsen om å gi opp syklus.. Jeg har testet i dag. Jeg har siden 4 dpo sovet utrolig dårlig, med oppvåkninger og merkelige drømmer. Skylte på jobb og stress (og junkfood😅) i starten, men har aldri opplevd dette så langvarig før, samtidig som jeg var utmatta på dagen. Den er jo positiv. Forrige syklus var den kun svak positiv i 13 dpo, så mulig dette er et bedre tegn? Siden den er tydeligere såpass tidlig. Er redd for å miste denne. For å ikke uroe meg så tar jeg pause fra tempingen. Jeg tester igjen søndag og håper på at mensen ikke kommer til uka, forventer den tirsdag. Åh, så bra! Gratulerer ❤️ Den ser jo veldig positiv ut. Krysser fingrene for at denne holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 30. september 2022 #2288 Del Skrevet 30. september 2022 EmilyK skrev (26 minutter siden): Åh, så bra! Gratulerer ❤️ Den ser jo veldig positiv ut. Krysser fingrene for at denne holder seg. Tusen takk ❤ Krysser fortsatt fingrene for deg og ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 30. september 2022 #2289 Del Skrevet 30. september 2022 Heisann1234 skrev (4 timer siden): Ja, kjenner til følelsen om å gi opp syklus.. Jeg har testet i dag. Jeg har siden 4 dpo sovet utrolig dårlig, med oppvåkninger og merkelige drømmer. Skylte på jobb og stress (og junkfood😅) i starten, men har aldri opplevd dette så langvarig før, samtidig som jeg var utmatta på dagen. Den er jo positiv. Forrige syklus var den kun svak positiv i 13 dpo, så mulig dette er et bedre tegn? Siden den er tydeligere såpass tidlig. Er redd for å miste denne. For å ikke uroe meg så tar jeg pause fra tempingen. Jeg tester igjen søndag og håper på at mensen ikke kommer til uka, forventer den tirsdag. Den er jo klart positiv!! Gratulerer!! ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 30. september 2022 #2290 Del Skrevet 30. september 2022 Heisann1234 skrev (2 timer siden): Tusen takk ❤ Krysser fortsatt fingrene for deg og ❤ Jeg brente av en test rett etter at jeg hadde skrevet til deg, og den var selvfølgelig negativ. Testet negativt 10 DPO med sønnen min også, så har fortsatt et ørlite håp, men det er lite 😕 Kos deg med positiv test ❤️ Fin måte å starte helgen på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 30. september 2022 #2291 Del Skrevet 30. september 2022 Silisium skrev (6 timer siden): Den er jo klart positiv!! Gratulerer!! ❤️❤️❤️ Hjertelig takk ❤❤ Håper det samme for dere nå ♡ Men jeg kan liksom ikke slappe av før det går noen uker altså 😅 Mannen er jo ekstatisk mens jeg holder litt igjen.. EmilyK skrev (4 timer siden): Jeg brente av en test rett etter at jeg hadde skrevet til deg, og den var selvfølgelig negativ. Testet negativt 10 DPO med sønnen min også, så har fortsatt et ørlite håp, men det er lite 😕 Kos deg med positiv test ❤️ Fin måte å starte helgen på 😊 Da kan det hende du bare trenger et par dager til da? Jeg håper og krysser fingrene for at det blir en positiv test på deg til helgen❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 2. oktober 2022 #2292 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Heisann1234 Venter noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 2. oktober 2022 #2293 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Heisann1234 skrev (På 30.9.2022 den 21.16): Hjertelig takk ❤❤ Håper det samme for dere nå ♡ Men jeg kan liksom ikke slappe av før det går noen uker altså 😅 Mannen er jo ekstatisk mens jeg holder litt igjen.. Da kan det hende du bare trenger et par dager til da? Jeg håper og krysser fingrene for at det blir en positiv test på deg til helgen❤ Negativ test i dag 12 DPO og temp på vei ned, så da venter jeg bare på mensen på tirsdag og ny pp. Håper det går bra med deg❤️ Endret 2. oktober 2022 av EmilyK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickpea Skrevet 2. oktober 2022 #2294 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hei alle sammen! Jeg er ny her og startet med temping for ca. to uker siden. Har gått på Cerazette i mange år og sluttet på de nå 22 august. Fortsatt ikke fått tilbake menstruasjon. Tror kroppen hadde et forsøk på eggløsning for 1 måneds tid siden for hadde da masse eggløsningsslim over noen dager. Uansett nå, har jeg tempet de siste to ukene og blir ikke helt klok på denne charten. Frykter kroppen min har prøvd å ha eggløsning igjen uten å klare det. FF er tydeligvis usikker p.g.a den stiplede linjen. Hvis jeg faktisk har hatt eggløsning da ser det jo dårlig ut mtp temperaturstigning eller hva? Noen som har noen tanker om charten min sålangt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 2. oktober 2022 #2295 Del Skrevet 2. oktober 2022 EmilyK skrev (2 timer siden): Negativ test i dag 12 DPO og temp på vei ned, så da venter jeg bare på mensen på tirsdag og ny pp. Håper det går bra med deg❤️ Hei kjære deg ♡ Da skjønner jeg at du venter til mensen, blir gal av den ventetiden.. Håper det klaffer neste gang! Jeg tok en ny test i dag, den er litt tydeligere enn fra fredagen, men jeg hadde forventet "mer" farge etter to døgn. Nå er jeg bare i tvil igjen 😐 Får ikke opp to bilder av teststrimlene, så jeg lar heller være å spamme tråden 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 2. oktober 2022 #2296 Del Skrevet 2. oktober 2022 Chickpea skrev (1 time siden): Hei alle sammen! Jeg er ny her og startet med temping for ca. to uker siden. Har gått på Cerazette i mange år og sluttet på de nå 22 august. Fortsatt ikke fått tilbake menstruasjon. Tror kroppen hadde et forsøk på eggløsning for 1 måneds tid siden for hadde da masse eggløsningsslim over noen dager. Uansett nå, har jeg tempet de siste to ukene og blir ikke helt klok på denne charten. Frykter kroppen min har prøvd å ha eggløsning igjen uten å klare det. FF er tydeligvis usikker p.g.a den stiplede linjen. Hvis jeg faktisk har hatt eggløsning da ser det jo dårlig ut mtp temperaturstigning eller hva? Noen som har noen tanker om charten min sålangt? Jeg hadde også sånn chart syklusen før denne, da hadde jeg eggløsning (vet det pga kjemisk graviditet), og da var temperaturøkningen minimal fra før eggløsning. Syklusen etter (den jeg er i nå) har tempen steget en del mer. Mistenker at det kan være progesteronnivåer som ikke er tilstrekkelige enda, at kroppen ikke klarer å produsere nok rett etter pille slutt. Jeg og brukte cerazette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 2. oktober 2022 #2297 Del Skrevet 2. oktober 2022 Heisann1234 skrev (30 minutter siden): Hei kjære deg ♡ Da skjønner jeg at du venter til mensen, blir gal av den ventetiden.. Håper det klaffer neste gang! Jeg tok en ny test i dag, den er litt tydeligere enn fra fredagen, men jeg hadde forventet "mer" farge etter to døgn. Nå er jeg bare i tvil igjen 😐 Får ikke opp to bilder av teststrimlene, så jeg lar heller være å spamme tråden 😆 Tror kanskje ikke du skal legge for mye i det? 😊 Når jeg var gravid med sønnen min ble heller ikke testene så veldig sterke (sluttet jo å teste på et tidspunkt) og det gikk jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickpea Skrevet 2. oktober 2022 #2298 Del Skrevet 2. oktober 2022 Heisann1234 skrev (25 minutter siden): Jeg hadde også sånn chart syklusen før denne, da hadde jeg eggløsning (vet det pga kjemisk graviditet), og da var temperaturøkningen minimal fra før eggløsning. Syklusen etter (den jeg er i nå) har tempen steget en del mer. Mistenker at det kan være progesteronnivåer som ikke er tilstrekkelige enda, at kroppen ikke klarer å produsere nok rett etter pille slutt. Jeg og brukte cerazette. Ja godt mulig det kan ta litt tid for kroppen å begynne å produsere nok progesteron igjen etter pilleslutt. Hvor lang tid tok det før du fikk menstruasjon igjen etter pilleslutt og hvor lenge siden er det du sluttet? Leste litt oppover i tråden nå at du har fått positiv test igjen nå da, gratulerer!! Skjønner det er vanskelig å legge bekymringene helt til side, håper spiren holder seg ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 2. oktober 2022 #2299 Del Skrevet 2. oktober 2022 Chickpea skrev (1 time siden): Ja godt mulig det kan ta litt tid for kroppen å begynne å produsere nok progesteron igjen etter pilleslutt. Hvor lang tid tok det før du fikk menstruasjon igjen etter pilleslutt og hvor lenge siden er det du sluttet? Leste litt oppover i tråden nå at du har fått positiv test igjen nå da, gratulerer!! Skjønner det er vanskelig å legge bekymringene helt til side, håper spiren holder seg ❤ Jeg fikk det så og si med en gang, men synes at blødningene er blitt noe mindre enn før da jeg var "yngre" og ikke brukte piller 😅 Jeg sluttet for 6 mnd siden, og det er først de to siste syklusene jeg har chartet og faktisk prøvd å time det til fertile dager. Gi det tid så tror jeg kroppen din kommer i balanse ☺ Tusen takk, håper det ❤ EmilyK skrev (1 time siden): Tror kanskje ikke du skal legge for mye i det? 😊 Når jeg var gravid med sønnen min ble heller ikke testene så veldig sterke (sluttet jo å teste på et tidspunkt) og det gikk jo bra. Takk! Mulig det. Jeg har sett litt for mye på andres tester i det siste 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickpea Skrevet 3. oktober 2022 #2300 Del Skrevet 3. oktober 2022 I dag ser charten min sånn ut så ingen temperaturøkning her og FF har fjernet det stiplede krysset. Hadde håpt på temperaturøkning så kjente på skuffelse når jeg så tempen. Når jeg kom på jobb i dag tidlig og gikk på do fant jeg derimot eggløsningsslim med blod i på toalettpapiret jeg tørket meg med. Det var bare litt blod, noen tråder. Har andre opplevd litt blod i forbindelse med eggløsning? Kan det være at jeg hadde eggløsning på syklusdag 50 f.eks. istedet? Blir spennende å se hva temperaturen blir de neste dagene isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå