Amatariel Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #441 Del Skrevet 24. desember 2020 Nydelig temp Niny!! 😍 Og så utrolig gøy og spennende Møysa! Har hørt om maaange som må ha litt mer konsentrert urin før de klarer å få positiv digital. Vil si at de stimlene absolutt ser positive ut så. Riktig god jul alle tempere! Neste jul tror jeg mange av oss har en liten krabat i fanget - eller stor mage. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 24. desember 2020 #442 Del Skrevet 24. desember 2020 Julenissen har puttet noe i julesokkene og i meg😆🙈 Dette gikk over all forventning! Håper virkelig at spira klenger seg fast denne gangen. Uansett så ønsker jeg dere god jul og godt nyttår! Og håper at vi sitter med baby i eller utenfor magene våres på denne tiden neste år🥰♥️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #443 Del Skrevet 24. desember 2020 Gratulerer så mye Møysa!! Finnes ikke bedre julegave enn denne! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 24. desember 2020 #444 Del Skrevet 24. desember 2020 Møysa skrev (17 minutter siden): Julenissen har puttet noe i julesokkene og i meg😆🙈 Dette gikk over all forventning! Håper virkelig at spira klenger seg fast denne gangen. Uansett så ønsker jeg dere god jul og godt nyttår! Og håper at vi sitter med baby i eller utenfor magene våres på denne tiden neste år🥰♥️ Ååååh, frysninger! 💖 Gratulerer sååå mye! 🥰💖 Kom tilbake og oppdater oss gjerne om hvordan han reagerte 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 24. desember 2020 #445 Del Skrevet 24. desember 2020 Niny skrev (14 minutter siden): Ååååh, frysninger! 💖 Gratulerer sååå mye! 🥰💖 Kom tilbake og oppdater oss gjerne om hvordan han reagerte 🥰 Haha! Jeg skalv og var skikkelig lykkelig og klarer ikke å tenke på noe annet. Han ble bare glad vi klarte det, ikke noe mer gira enn det🙈 Jeg trodde ikke at jeg skulle bli så glad for positiv gt ved 9dpo, da vi mistet ved 6 uker, men jeg er bare så glad og håper virkelig at dere får oppleve det samme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 24. desember 2020 #446 Del Skrevet 24. desember 2020 GRATULERER Møysa! ❤️ For en fantastisk julegave!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. desember 2020 #447 Del Skrevet 25. desember 2020 Idag var det ingen roting rundt temping osv, så idag er jeg ikke usikker på resultatet.. Er det i det hele tatt vits å ta en test idag? 😭 Siste månedene har tempen falt drastisk enten på IKM eller dagen før. Idag er dagen før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 25. desember 2020 #448 Del Skrevet 25. desember 2020 Niny skrev (9 timer siden): Idag var det ingen roting rundt temping osv, så idag er jeg ikke usikker på resultatet.. Er det i det hele tatt vits å ta en test idag? 😭 Siste månedene har tempen falt drastisk enten på IKM eller dagen før. Idag er dagen før.... Den er jo fremdeles godt over cover-line 🙂 Jeg ville tatt en test, og krysset fingrene. Man kan heller aldri stole helt på enkelt-temper har jeg funnet ut. Det hender det skjer merkelig ting og man får en unøyaktig temp. 🙂 Krysser fremdeles fingrene for deg. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. desember 2020 #449 Del Skrevet 25. desember 2020 bittelillebolla skrev (8 timer siden): Den er jo fremdeles godt over cover-line 🙂 Jeg ville tatt en test, og krysset fingrene. Man kan heller aldri stole helt på enkelt-temper har jeg funnet ut. Det hender det skjer merkelig ting og man får en unøyaktig temp. 🙂 Krysser fremdeles fingrene for deg. ❤️ Coverline som FF har satt, ligger desverre under tempen der jeg har pleid å få mensen. Det har vært alt mellom 36,5-, 55 siste månedene.. Testen ble blenda idag også. Imorgen tar jeg nok ikke en test. Kommer til å vente og se om mensen dukker opp 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 25. desember 2020 #450 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) Niny skrev (5 minutter siden): Coverline som FF har satt, ligger desverre under tempen der jeg har pleid å få mensen. Det har vært alt mellom 36,5-, 55 siste månedene.. Testen ble blenda idag også. Imorgen tar jeg nok ikke en test. Kommer til å vente og se om mensen dukker opp 🤷🏻♀️ Det tenkte jeg ikke på, men det er selvsagt individuelt hvilken temperatur man får mensen på. 🙈 Æsj, det var synd med blenda test 🙁 Håper denne PPen får en lykkelig slutt. ❤️ Endret 25. desember 2020 av bittelillebolla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 27. desember 2020 #451 Del Skrevet 27. desember 2020 Tempen forvirrer meg! IKM var igår. Har brukt Wild Yam denne PP, så mulig denne har en innvirkning. Enda ikke begynt å blø, på tross av noe spotting igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midimidi Skrevet 27. desember 2020 #452 Del Skrevet 27. desember 2020 (endret) Eg prøver teminga for første gong og det går sånn passeleg. Men temperaturen no etter eggløysing er jo snål. I dag målte eg i tillegg ein time for tidlig sidan eg vakna og ikkje klarte å sjå kva klokka var. Nokon som kan hjelpa til litt her? Endret 27. desember 2020 av Midimidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. desember 2020 Forfatter #453 Del Skrevet 27. desember 2020 Midimidi skrev (10 timer siden): Eg prøver teminga for første gong og det går sånn passeleg. Men temperaturen no etter eggløysing er jo snål. I dag målte eg i tillegg ein time for tidlig sidan eg vakna og ikkje klarte å sjå kva klokka var. Nokon som kan hjelpa til litt her? Litt usikker på akkurat hva du ønsker synsing på, men om det er charten generelt så syns jeg den ser ganske grei ut. Selv om du mangler temper før EL så er det ingen tvil om at tempen har gått oppover. FF mener du hadde EL på CD20, men jeg tenker man ikke kan utelukke at du hadde EL på CD18? Kjente du noe til eggløsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midimidi Skrevet 27. desember 2020 #454 Del Skrevet 27. desember 2020 2 hours ago, Amatariel said: Litt usikker på akkurat hva du ønsker synsing på, men om det er charten generelt så syns jeg den ser ganske grei ut. Selv om du mangler temper før EL så er det ingen tvil om at tempen har gått oppover. FF mener du hadde EL på CD20, men jeg tenker man ikke kan utelukke at du hadde EL på CD18? Kjente du noe til eggløsningen? Ser no at det blei litt rotete, ja. Eg berre synest heile grafen ser så kaotisk ut, men han gjerne kanskje ikkje det. Merkar veldig lite til eggløysing ut over eggløysingsslim, så kjenner ikkje når det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 27. desember 2020 #455 Del Skrevet 27. desember 2020 Midimidi skrev (13 timer siden): Eg prøver teminga for første gong og det går sånn passeleg. Men temperaturen no etter eggløysing er jo snål. I dag målte eg i tillegg ein time for tidlig sidan eg vakna og ikkje klarte å sjå kva klokka var. Nokon som kan hjelpa til litt her? Hvis du ikke blir gravid så vil jeg først anbefale å teste samme tid hver dag. Blir fort litt rotete når man hopper over noen dager. Hvis du tester hver dag, så vil noen dager falle utenfor, men de resterende dagene vir gi et mer nøyaktig svar på når du har eggløsning. Du kan tempe oralt, vaginalt eller rektalt. Dersom du skal tempe oralt må du få tempen(probe tip) so dypt ned i heat pocet under tungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 27. desember 2020 #456 Del Skrevet 27. desember 2020 Niny skrev (14 timer siden): Tempen forvirrer meg! IKM var igår. Har brukt Wild Yam denne PP, så mulig denne har en innvirkning. Enda ikke begynt å blø, på tross av noe spotting igår. Så morsomt med litt forvirrende temp! Kan jo hende at du er gravid! Og at Wild yam fungerer. Jeg fikk positiv test 9dpo, noe jeg synes er helt sykt. Er flere jeg kjenner som fikk positiv senere enn ikm. Og spotting er jo veldig positivt, for da er ikke det mensen😃 Her er min chart enn så lenge, spent på om den går opp eller ned i morgen tidlig🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 29. desember 2020 #457 Del Skrevet 29. desember 2020 Dere som har tempet en stund, hva bruker dere å ligge på i den follikulære fasen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 29. desember 2020 #458 Del Skrevet 29. desember 2020 Znowie skrev (2 timer siden): Dere som har tempet en stund, hva bruker dere å ligge på i den follikulære fasen? 😊 Er dette tiden mellom blødning og eggløsning? Isåfall var min veldig opp og ned😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 30. desember 2020 #459 Del Skrevet 30. desember 2020 Znowie skrev (10 timer siden): Dere som har tempet en stund, hva bruker dere å ligge på i den follikulære fasen? 😊 Jeg har stort sett hver måned lagt mellom 36.3 og 36.4. Men dette er veldig individuelt 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 30. desember 2020 #460 Del Skrevet 30. desember 2020 Dere som er/har vært gravide: hvor langt inn i svangerskapet tempet dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå