Gå til innhold

Kjæresten flørter med andre på fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er nok bare du som kan fikse dette.

Det er jo han som flørter med andre! Hadde aldri tolerert at min mann flørter med andre damer. 

Anonymkode: cdedc...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Alterego666 skrev:

Du kjenner jo mannen din best.

Jeg kan godt flørte med andre, men flørten er målet, ikke et middel på veien til f.eks utroskap.

Det trenger ikke ligge mer i det enn at han nyter å gi og motta oppmerksomhet. 
Du sier selv at han aldri vil være utro.

Det er du som kjenner ham, og din vurdering er den beste.

Hva er behovet for å flørte med andre? 
Da har man det kanskje ikke helt bra i sitt eget forhold. 

Anonymkode: cdedc...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Karoline85 skrev:

Høres mer ut som du vil ha 100% av oppmerksomheten til kjæresten selv når dere er på fest med andre mennesker. Og så bli sjalu når du ikke får det, er høyst urimelig. Å være "over middels sjalu" er ikke en egenskap, det betyr bare at du har "over middels med problemer" du ikke vil ta tak i selv, men som du heller ønsker at andre skal innrette seg etter, som om de er noen andre sitt ansvar.

Ingen andre damer skal få en sånn type oppmerksomhet fra min partner, det er det kun jeg som skal ha. 

Anonymkode: cdedc...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen andre damer skal få en sånn type oppmerksomhet fra min partner, det er det kun jeg som skal ha. 

Anonymkode: cdedc...f32

Sjalusi og kontrollbehov er alltid attraktivt. Har du empati?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Karoline85 skrev:

Sjalusi og kontrollbehov er alltid attraktivt. Har du empati?

Møkkalei ordet «kontrollbehov» her inne. Alt dette fordi man ikke vil at partneren skal flørte med andre? Det er jo ikke greit å flørte med andre når man er i et forhold! Og foran kjæresten?? Det er veldig respektløst! 
 

Jeg har ingen behov for å flørte med andre menn. Jeg har det jeg trenger fra mannen min. 

Anonymkode: cdedc...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møkkalei ordet «kontrollbehov» her inne. Alt dette fordi man ikke vil at partneren skal flørte med andre? Det er jo ikke greit å flørte med andre når man er i et forhold! Og foran kjæresten?? Det er veldig respektløst! 
 

Jeg har ingen behov for å flørte med andre menn. Jeg har det jeg trenger fra mannen min. 

Anonymkode: cdedc...f32

Hva så? Ordet kontrollbehov kan brukes perfekt når det snakkes om denne oppførselen.

Grunnen for at jeg lurte på om du hadde empati, var fordi jeg lurte på om du var i stand til å bry deg om andre enn deg selv.

For det er du som ikke viser respekt her. Du respekterer ikke kjæresten sine ønsker og egen fri vilje. Å hindre noen i å snakke med de som de vil er galskap, og å skylde på usikkerhet og sjalusi er bare manipulerende.

Og det handler ikke om de behovene du ikke har. Det handler om de behovene du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Møkkalei ordet «kontrollbehov» her inne. Alt dette fordi man ikke vil at partneren skal flørte med andre? Det er jo ikke greit å flørte med andre når man er i et forhold! Og foran kjæresten?? Det er veldig respektløst! 
 

Jeg har ingen behov for å flørte med andre menn. Jeg har det jeg trenger fra mannen min. 

Anonymkode: cdedc...f32

Da trenger du en mann som ikke har noe behov for å flørte med andre kvinner. Folk er forskjellige der.

Anonymkode: 8fe25...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

 

jeg har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. Vi har snakket om det før at han ofte kan sitte og stirre på andre damer bår vi er ute og spiser ol. Dette hadde forrige eks også tatt opp med han. Han merker ikke selv at han gjør det sier han, PG er ikke noe i det. Føler han er litt for glad i damer når han drikker. Oppmerksomheten tror jeg han liker. Jeg vet han aldri ville vært utro, da han dumpet forrige dama fordi hun var det. Men litt usikker hva han tenker om all flørting imellom der. Han vet jeg ikke vil at han danser med andre, og han sier han respekterer dette. Jeg er over middels sjalu, så derfor jeg ikke stoler helt på mine egne følelser og reaksjoner på hvordan han er. Den som leter finner.... 

vi var på fest i helgen, med mine venner. Han var veldig på å holde på med en ballek sammen med hun ene. Jeg syns jo at han heller burde prioritert at vi to har det koselig. Han kjente ikke hun fra før, men vi satt ovenfor hun og mannen under middagen. Og når vi var på dansegulvet prøvde han å få jentene sin oppmerksomhet ved å danse foran de/mot de. Jeg syntes det var veldig ubehagelig hele greia, og langt over streken. Skjønner ikke hvorfor han skal gi de så mye oppmerksomhet. Ingen andre holdt på sånn, de andre konsentrerte seg om partneren sin. Han var ganske full. Jeg valgte å ikke si noe til han der og da, for å ikke ødelegge kvelden. Angrer på at jeg ikke filmet han så jeg kunne vist han det. For vet han kommer til å nekte for det. Også stoler jeg ikke helt på om det bare er jeg som overreagerer, eller om han oppførte seg teit. 

Anonymkode: bbb91...f9d

Min eks var helt lik som din mann. Syntes det var ubehagelig at han indirekte gav uttrykk for at han heller ville ha de andre damene enn meg. 

Han bedyret også at han aldri kom til å være utro fordi det hadde eksen hans vært. Han fremstilte meg som urimelig og lite kul som ble sjalu eller ikke syns det var greit at han flørta med andre. Det var jo bare for å få litt boost og for å sprite opp tilværelsen litt.

Og han visste nøyaktig hvordan han ikke skulle være som forelder fordi han hadde opplevd å bli forlatt av sin mor noe som satte djupe spor i han. Han var ekstremt bitter på sine foreldre for å ha gitt ham en dårlig oppvekst. 

Gjett hvem som både var utro og forlot sine barn? Han har ikke sett dem på snart 4 år. Han var en god far de første 10 årene før han flyttet til et annet land med en ny dame.

I dag er jeg i et nytt forhold med en trygg og stødig mann der han kun har øyne for meg. Jeg skal i alle fall ALDRI tilbake til en som flørter med alt og alle. Den usikkerheten orker jeg ikke en gang til. 

Anonymkode: 49448...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Alterego666 skrev:

Du kjenner jo mannen din best.

Jeg kan godt flørte med andre, men flørten er målet, ikke et middel på veien til f.eks utroskap.

Det trenger ikke ligge mer i det enn at han nyter å gi og motta oppmerksomhet. 
Du sier selv at han aldri vil være utro.

Det er du som kjenner ham, og din vurdering er den beste.

Kan jeg spørre hva er poenget med å flørte med andre hele kvelden mens partneren sitter alene, hvis dere går ut sammen? Er det da ikke bedre å gå ut hver for seg? Jeg tenker at går man ut sammen, så er man jo med hverandre og heller inkluderer andre folk, ikke konsentrerer seg fullt og helt om andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Kan jeg spørre hva er poenget med å flørte med andre hele kvelden mens partneren sitter alene, hvis dere går ut sammen? Er det da ikke bedre å gå ut hver for seg? Jeg tenker at går man ut sammen, så er man jo med hverandre og heller inkluderer andre folk, ikke konsentrerer seg fullt og helt om andre.

Kan ikke partneren snakke med andre mennesker også? Går man ikke ut for å snakke med noen andre enn de man sitter hjemme med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieLo skrev:

Kan ikke partneren snakke med andre mennesker også? Går man ikke ut for å snakke med noen andre enn de man sitter hjemme med?

Det er jo det som er nøkkelordet: "OGSÅ". Ikke at man går fra partneren hele kvelden og konsentrerer seg fullt om andre damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Det er jo det som er nøkkelordet: "OGSÅ". Ikke at man går fra partneren hele kvelden og konsentrerer seg fullt om andre damer. 

Man bør kunne ha en samtale med folk uten å være avhengig av partneren sin også, hvis ikke er det mer som en mor som en henger i skjørtekanten på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er behovet for å flørte med andre? 
Da har man det kanskje ikke helt bra i sitt eget forhold. 

Anonymkode: cdedc...f32

En god og uskyldig flørt gir masse positiv energi og bekreftelse. Hvorfor begrense partner? TS er jo ikke redd for utroskap, hun er bare redd for sin egen reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
5 timer siden, ItchyBitchySpider skrev:

Kan jeg spørre hva er poenget med å flørte med andre hele kvelden mens partneren sitter alene, hvis dere går ut sammen?

Er det noe jeg har gått glipp av?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din er besatt av oppmerksomhet fra andre damer og er opptatt av andre damer enn deg. Du får ikke gjort noe med det. Noen i tråden vrir det til at du ikke tåler at han prater med andre, men det er jo ikke det dette handler om. Jeg er ganske sikker på at du syns det er greit at han snakker med andre damer, men ikke at han flørter og viser seksuell / romantisk interesse for dem? Det ville ikke jeg likt heller. Både eks og nåværende snakker med andre damer, og det er jo bare hyggelig det, men om de hadde flørtet ville jeg avsluttet forholdet. De som syns flørting med andre er greit, får bli sammen, også kan de som ikke syns det er greit være sammen. :)  Ikke la noen fortelle deg hva du skal føle og mene, TS, det er 100% opp til deg. Ikke rart du blir sjalu når du har en fyr som dette. Hadde han flørta masse med deg og ikke andre, ville du ikke vært sjalu heller. Sjalusi har som regel rot i den andres oppførsel. 

Endret av McMary
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da trenger du en mann som ikke har noe behov for å flørte med andre kvinner. Folk er forskjellige der.

Anonymkode: 8fe25...4a4

Ja, og det har jeg. Vi deler syn på det å flørte med andre. 

Anonymkode: cdedc...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flørting er en form for utroskap. Hvorfor skal man flørte når man er i et forhold? Hvis man har et så stort bekreftelsesbehov får man være singel og rote rundt 

Anonymkode: faede...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

En god og uskyldig flørt gir masse positiv energi og bekreftelse. Hvorfor begrense partner? TS er jo ikke redd for utroskap, hun er bare redd for sin egen reaksjon.

Begrense partner? For meg og mannen min et det å flørte med andre utroskap. Jeg kunne aldri vært sammen med enn mann som trenger bekreftelse og oppmerksomhet fra andre kvinner, det får han fra meg. 

Anonymkode: cdedc...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begrense partner? For meg og mannen min et det å flørte med andre utroskap. Jeg kunne aldri vært sammen med enn mann som trenger bekreftelse og oppmerksomhet fra andre kvinner, det får han fra meg. 

Anonymkode: cdedc...f32

Slik er det ikke for TS. Les HI én gang til. Hun ser ikke på det som utroskap, hun blir bare sjalu av mangel på oppmerksomhet når de begge er på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Slik er det ikke for TS. Les HI én gang til. Hun ser ikke på det som utroskap, hun blir bare sjalu av mangel på oppmerksomhet når de begge er på fest.

Ja, og da bør han jo ha nok respekt for hennes følelser og IKKE flørte med andre! Hvor vanskelig kan det være? 

Anonymkode: cdedc...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...