Gå til innhold

Kjæresten flørter med andre på fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, og da bør han jo ha nok respekt for hennes følelser og IKKE flørte med andre! Hvor vanskelig kan det være? 

Anonymkode: cdedc...f32

Det er ett alternativ. Hun kan også la ham få lov til å flørte uskyldig slik han gjør. Det er uansett hun som tar ham med hjem. Tredje alternativ er at de blir enige om at de ikke passer sammen og går hver til sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er ett alternativ. Hun kan også la ham få lov til å flørte uskyldig slik han gjør. Det er uansett hun som tar ham med hjem. Tredje alternativ er at de blir enige om at de ikke passer sammen og går hver til sitt.

Så alt er greit bare han tar med henne hjem? 
Hva med sex-chatting osv, er det greit og?

Anonymkode: cdedc...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:

En god og uskyldig flørt gir masse positiv energi og bekreftelse. Hvorfor begrense partner? TS er jo ikke redd for utroskap, hun er bare redd for sin egen reaksjon.

Hvorfor trenger du bekreftelse utenom ditt eget forhold? Er det fordi dere ikke gir hverandre noe bekreftelse, eller fordi dere er oppmerksomhetssyke? Hvorfor trenger man så mye bekreftelse hele tiden? Da hadde jeg sett på mitt eget forhold - hvorfor er jeg sammen med en person som ikke gir meg nok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er at slike flørtere ser skikkelig teit ut. Kommer inn på fest med dama og så begynner å legge seg etter andre. Hvis noen gjør slik med meg, får de ingen "positiv energi" eller "bekreftelse", men spørsmål om hvor dama deres er. De sender skikkelig feil signaler - later som de er interessert, samtidig som de bare er ute etter oppmerksomhet og egoboost. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ItchyBitchySpider skrev:

En annen ting er at slike flørtere ser skikkelig teit ut. Kommer inn på fest med dama og så begynner å legge seg etter andre. Hvis noen gjør slik med meg, får de ingen "positiv energi" eller "bekreftelse", men spørsmål om hvor dama deres er. De sender skikkelig feil signaler - later som de er interessert, samtidig som de bare er ute etter oppmerksomhet og egoboost. 

Ja ikke sant! Det er så jævlig kleint når menn prøver å flørte med meg når han og / eller jeg har partner. 😛 Det gir meg ikke annet enn lyst til å komme meg vekk og finne en jeg kan ha en interessant samtale med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så alt er greit bare han tar med henne hjem? 
Hva med sex-chatting osv, er det greit og?

Anonymkode: cdedc...f32

Det er vel TS som skal svare på det?

Jeg personlig mener det er et langt strekk fra en uskyldig flørt midt blant andre til sex-chatting, men det er meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hvor har du det fra?

Du skriver at flørting med andre enn partner gir positiv energi og bekreftelse. Hvorfor får du ikke dette fra partneren, hvorfor behov for så mye bekreftelse? Usikkerhet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
36 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Du skriver at flørting med andre enn partner gir positiv energi og bekreftelse.

Ja, det stemmer. Jeg sier derimot ikke st jeg TRENGER denne bekreftelsen. 
Dette er ikke noe jeg higer etter, men når en flørt inntreffer, setter jeg selvsagt pris på det. Jeg er heldig som jar en partner som stoler på meg og unner meg dette. Alle vinner, ingen er sjalu.

Du må passe deg så ikke tankene dine følger alle innskytelser som har sin bakgrunn i fordommer og mistenksomhet. De logiske bristene blir veldig åpenbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 23.20, Alterego666 skrev:

Det er vel TS som skal svare på det?

Jeg personlig mener det er et langt strekk fra en uskyldig flørt midt blant andre til sex-chatting, men det er meg.

 

Og meg ☺️ Min kone er svært sosial og utadvendt, og kan nok bli oppfattet som litt flørtede av noen. Dette er noe jeg oppfordrer henne til å gjøre da jeg ser det gjør henne godt. Hun får selvsagt masse bekreftelse og ros fra meg, men det er sikkert spennende å få oppmerksomhet fra andre gutter/menn både irl og på SoMe der hun er aktiv. Hun blir glad og får masse positiv energi noe som kommer meg til gode ❤️. Jeg har full forståelse for de som føler sjalusi når partner blir litt for "utagerende". Jeg har vært der selv, men vi er svært flinke til å trygge hverandre. Forteller og viser hverandre alt som skjer og det har gjort meg så trygg og sikker på henne at jeg synes det er helt fint at hun er så sosial, Joda, hun får "tilbud", men slike menn skygger hun unna og forteller meg om.

Kall meg gjerne naiv og godtroende, men jeg har en svært god magefølelse og vi prater åpent om kontakten vi har med andre uten å være kontrollerende. Jeg er ikke så glad i å danse og det kunne ikke falle meg inn å nekte henne å danse med andre om hun ble spurt. Å prate med andre eller gi en klem som takk for dansen er selvsagt helt greit i mitt hode. Bremsene kommer på når praten de har blir litt "hemmelig" og dreier seg  om sex og tiltrekning til hverandre. Dette er hun veldig enig i så vi passer så godt sammen.

Vi er alle ulike mennesker med følelser og tanker, og har forskjellige grenser på hva vi synes er greit eller ugreit. Det samme gjelder hvor grensen til utroskap går. God kommunikasjon er nøkkelen til et godt forhold og hvilke grenser vi  har så min oppfordring er å snakke med partner om man er usikker. Det har i alle fall hjulpet meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 minutter siden, 911 skrev:

Kall meg gjerne naiv og godtroende, men jeg har en svært god magefølelse og vi prater åpent om kontakten vi har med andre uten å være kontrollerende. Jeg er ikke så glad i å danse og det kunne ikke falle meg inn å nekte henne å danse med andre om hun ble spurt. Å prate med andre eller gi en klem som takk for dansen er selvsagt helt greit i mitt hode. Bremsene kommer på når praten de har blir litt "hemmelig" og dreier seg  om sex og tiltrekning til hverandre. Dette er hun veldig enig i så vi passer så godt sammen.

Det virker som dere har en god deal. Vi har det mye på samme måte som dere.
Når vi er på fest, konsentrerer vi oss om å snakke med de andre på festen, og sjekker innom hverandre fra tid til annen. Når vi kommer hjem snakker vi sammen om hvordan festen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det virker som dere har en god deal. Vi har det mye på samme måte som dere.
Når vi er på fest, konsentrerer vi oss om å snakke med de andre på festen, og sjekker innom hverandre fra tid til annen. Når vi kommer hjem snakker vi sammen om hvordan festen var.

Er nok bare snakk om å være forskjellige. Når vi er på fest så holder vi alltid sammen, ikke hele festen, men sitter for det meste sammen. Vi snakker ikke bare med hverandre for det bare så det er sagt. Begge to er veldig sosiale. 

Dette er bare helt naturlig for oss, ingen holder tilbake den andre. Dette passer for oss. 

Anonymkode: cdedc...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare helt naturlig for oss, ingen holder tilbake den andre. Dette passer for oss. 

Det er fint. Jeg mener ikke at min måte er den riktige, men jeg mener at det ikke er noen grunn til å fordømme uskyldig flørt, og at det fort blir feil å holde partner igjen. 
 

Deres måte er riktig for dere, det er bare fint. Dere er heldige som er samstemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gitt at det ts beskriver er flørting? Jeg kunne fint gått på fest med mannen min, og både spilt spill og danset med andre uten at verken jeg eller mannen min ville tenkt at jeg flørter. 

Ikke synes jeg heller det er noe galt i uskyldig flørting, så lenge man har et forhold basert på gjensidig tillit, og begge holder seg innenfor de rammene som passer for deres forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...