Gå til innhold

Kjæresten flørter med andre på fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. Vi har snakket om det før at han ofte kan sitte og stirre på andre damer bår vi er ute og spiser ol. Dette hadde forrige eks også tatt opp med han. Han merker ikke selv at han gjør det sier han, PG er ikke noe i det. Føler han er litt for glad i damer når han drikker. Oppmerksomheten tror jeg han liker. Jeg vet han aldri ville vært utro, da han dumpet forrige dama fordi hun var det. Men litt usikker hva han tenker om all flørting imellom der. Han vet jeg ikke vil at han danser med andre, og han sier han respekterer dette. Jeg er over middels sjalu, så derfor jeg ikke stoler helt på mine egne følelser og reaksjoner på hvordan han er. Den som leter finner.... 

vi var på fest i helgen, med mine venner. Han var veldig på å holde på med en ballek sammen med hun ene. Jeg syns jo at han heller burde prioritert at vi to har det koselig. Han kjente ikke hun fra før, men vi satt ovenfor hun og mannen under middagen. Og når vi var på dansegulvet prøvde han å få jentene sin oppmerksomhet ved å danse foran de/mot de. Jeg syntes det var veldig ubehagelig hele greia, og langt over streken. Skjønner ikke hvorfor han skal gi de så mye oppmerksomhet. Ingen andre holdt på sånn, de andre konsentrerte seg om partneren sin. Han var ganske full. Jeg valgte å ikke si noe til han der og da, for å ikke ødelegge kvelden. Angrer på at jeg ikke filmet han så jeg kunne vist han det. For vet han kommer til å nekte for det. Også stoler jeg ikke helt på om det bare er jeg som overreagerer, eller om han oppførte seg teit. 

Anonymkode: bbb91...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år. Vi har snakket om det før at han ofte kan sitte og stirre på andre damer bår vi er ute og spiser ol. Dette hadde forrige eks også tatt opp med han. Han merker ikke selv at han gjør det sier han, PG er ikke noe i det. Føler han er litt for glad i damer når han drikker. Oppmerksomheten tror jeg han liker. Jeg vet han aldri ville vært utro, da han dumpet forrige dama fordi hun var det. Men litt usikker hva han tenker om all flørting imellom der. Han vet jeg ikke vil at han danser med andre, og han sier han respekterer dette. Jeg er over middels sjalu, så derfor jeg ikke stoler helt på mine egne følelser og reaksjoner på hvordan han er. Den som leter finner.... 

Det er nok bare du som kan fikse dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er nok bare du som kan fikse dette.

Enig i at jeg muligens overreagerer. Jo men er det ok å flørte med andre foran kjæresten sånn, er det nødvendig? Hva er man ute etter da? Skjønner det ikke, for ville aldri gjort lignende, selv ikke når han ikke var der😢

 

ts

Anonymkode: bbb91...f9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det løse noe å fokusere på at han gjør de andre damene utilpasse? Vi har jo alle møtt den der mannen på fest, det typiske er jo at alle andre ser det samtidig som at han nekter å tro at han går for langt selv.

Hvis han legger det hele på deg, at du er for sjalu, så kan du muligens be en av de andre slenge ut en kommentar til han neste gang dere møtes som f. eks. "Takk for sist, Pål, det var festen sin, du er litt av en damenes mann, du. Ha ha." Forhåpentligvis begynner det å demre for han at dette ikke bare er noe som foregår i ditt hode.

Forøvrig har du min fulle sympati. Jeg hadde vært ganske flau hvis jeg var i din situasjon.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at jeg muligens overreagerer. Jo men er det ok å flørte med andre foran kjæresten sånn, er det nødvendig? Hva er man ute etter da? Skjønner det ikke, for ville aldri gjort lignende, selv ikke når han ikke var der😢

 

ts

Anonymkode: bbb91...f9d

Du kjenner jo mannen din best.

Jeg kan godt flørte med andre, men flørten er målet, ikke et middel på veien til f.eks utroskap.

Det trenger ikke ligge mer i det enn at han nyter å gi og motta oppmerksomhet. 
Du sier selv at han aldri vil være utro.

Det er du som kjenner ham, og din vurdering er den beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Kan det løse noe å fokusere på at han gjør de andre damene utilpasse? Vi har jo alle møtt den der mannen på fest, det typiske er jo at alle andre ser det samtidig som at han nekter å tro at han går for langt selv.

Hvis han legger det hele på deg, at du er for sjalu, så kan du muligens be en av de andre slenge ut en kommentar til han neste gang dere møtes som f. eks. "Takk for sist, Pål, det var festen sin, du er litt av en damenes mann, du. Ha ha." Forhåpentligvis begynner det å demre for han at dette ikke bare er noe som foregår i ditt hode.

Forøvrig har du min fulle sympati. Jeg hadde vært ganske flau hvis jeg var i din situasjon.

Ja jeg må prøve å legge det frem sånn. Evt. filme han tilfeldigvis så han ser det selv

 

ts

Anonymkode: bbb91...f9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du kjenner jo mannen din best.

Jeg kan godt flørte med andre, men flørten er målet, ikke et middel på veien til f.eks utroskap.

Det trenger ikke ligge mer i det enn at han nyter å gi og motta oppmerksomhet. 
Du sier selv at han aldri vil være utro.

Det er du som kjenner ham, og din vurdering er den beste.

Jeg er helt sikker på at han ikke ville vært utro. Men litt av problemet er at han nekter for det selv, ser det ikke selv. Også syns jeg ikke det er ok å gjøre foran meg når han vet jeg ikke liker det. 

Anonymkode: bbb91...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så blir flørting sett på som utroskap.

Flørting = er en form for menneskelig samspill som uttrykker en seksuell eller romantisk interesse i en annen person. Det kan bestå i konversering, kroppsspråk eller lett fysisk kontakt.

Endret av Kenelz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du reagerer på? Han han danset foran noen damer? Og at han drev på med en ball lek eller noe med en person du også satt ved siden av? Og at du har tenkt å snik filme han og vise han dagen etterpå hvor teit han oppfører seg på fest? Hva vil du egentlig med dette?har du tenkt over at du kanskje har en mann som byr litt på seg selv og kun har det morsomt? 
har du spurt andre om de reagerer på oppførsel hans? 

Anonymkode: bbb14...546

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som du vil ha 100% av oppmerksomheten til kjæresten selv når dere er på fest med andre mennesker. Og så bli sjalu når du ikke får det, er høyst urimelig. Å være "over middels sjalu" er ikke en egenskap, det betyr bare at du har "over middels med problemer" du ikke vil ta tak i selv, men som du heller ønsker at andre skal innrette seg etter, som om de er noen andre sitt ansvar.

Endret av Karoline85
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han gir andre mer oppmerksomhet enn deg, så er det ikke bra. Hva er poenget da liksom. Noen gutter liker oppmerksomhet fra andre, være midtpunkt feks. De er bare slik, uten at det handler om å være utro. Han kan ikke endre personlighet heller. 

Jeg er sammen med en mann som ikke liker oppmerksomhet, sitter i ro når alle danser og er sjenert for andre damer. Flau.

Anonymkode: 3cff0...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er på fest er det vel hyggelig å snakke og danse med andre mennesker? 

Anonymkode: bbb14...546

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sikker på at han ikke ville vært utro. Men litt av problemet er at han nekter for det selv, ser det ikke selv. Også syns jeg ikke det er ok å gjøre foran meg når han vet jeg ikke liker det. 

Anonymkode: bbb91...f9d

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo er av den typen som gjerne gir, og får, oppmerksomhet til andre damer når vi er ute på byen. Det plagde meg de første gangene, men så fant jeg ut at han tross alt kommer dit sammen med meg, og drar hjem sammen med meg. Det er damer han ikke får mer kontakt med enn akkurat der og da. Nå har jeg tilogmed godtatt det såpass mye at jeg ber han danse med andre, fordi jeg selv ikke liker danse. At jeg er "kjedelig", skal jo ikke gå ut over hans behov for dans og moro og "flørting". Det er nesten så jeg sier at det er positivt for meg også, for han blir jo i godt humør av å få snakke og "flørte" med andre.. Men det er klart, han gir jo meg også oppmerksomhet iløpet av kvelden, det er jo ikke sånn at jeg ikke ser han og føler han overser meg. 

Anonymkode: e73d3...0fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig tror jeg ikke han selv er bevisst på at det er "flørting", han skal jo bare være sosial og hyggelig.

Anonymkode: e73d3...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forøvrig tror jeg ikke han selv er bevisst på at det er "flørting", han skal jo bare være sosial og hyggelig.

Anonymkode: e73d3...0fa

Ja, og hva om det ikke er flørting? Hva om det bare er hyggelig prat i sosiale lag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, MarieLo skrev:

Ja, og hva om det ikke er flørting? Hva om det bare er hyggelig prat i sosiale lag?

Ja? Jeg klager jo ikke på det. 😉 Bare sier at definisjonen på flørting er forskjellig fra person til person.  

Anonymkode: e73d3...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Jeg klager jo ikke på det. 😉 Bare sier at definisjonen på flørting er forskjellig fra person til person.  

Anonymkode: e73d3...0fa

Ja, jeg er helt enig i det. 🙂 Det er forskjell på hva folk synes om ekte flørting også, noen ser jo hvor uskyldig det er når det er uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MarieLo skrev:

Ja, jeg er helt enig i det. 🙂 Det er forskjell på hva folk synes om ekte flørting også, noen ser jo hvor uskyldig det er når det er uskyldig.

Nettopp. Derfor gjør det meg ingenting når han "flørter", fordi det er uskyldig. Også grunnen til at jeg setter det i anførselstegn, fordi jeg skjønner at han ikke flørter i den form at han prøver få noen med seg hjem, eller prøver få dem til å bli forelska i seg, liksom.. Han er jo rett og slett bare hyggelig, selv om mange har sagt til meg at han er en stor flørt. Men når jeg har lært han å kjenne, samt observerer han, ser jeg jo at det bare er hans natur å være slik. Ergo, det er uskyldig, og han er sammen med meg og kommer ikke (iallefall ikke nødvendigvis) til å være utro selv om han gir andre damer oppmerksomhet. 

Anonymkode: e73d3...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Derfor gjør det meg ingenting når han "flørter", fordi det er uskyldig. Også grunnen til at jeg setter det i anførselstegn, fordi jeg skjønner at han ikke flørter i den form at han prøver få noen med seg hjem, eller prøver få dem til å bli forelska i seg, liksom.. Han er jo rett og slett bare hyggelig, selv om mange har sagt til meg at han er en stor flørt. Men når jeg har lært han å kjenne, samt observerer han, ser jeg jo at det bare er hans natur å være slik. Ergo, det er uskyldig, og han er sammen med meg og kommer ikke (iallefall ikke nødvendigvis) til å være utro selv om han gir andre damer oppmerksomhet. 

Anonymkode: e73d3...0fa

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...