Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du visste at det var bare 3 måneder igjen å leve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som vanlig?

Er det ingen utsatte drømmer som burde oppleves?... Hoppe med fallskjem? Reise til India? Kjøpe seg Porsche?

Anonymkode: 97f00...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kastet alle hemninger og gjort akkurat hva jeg ville, når jeg ville. Frihet. 

Anonymkode: e78b0...230

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reist til paradis på jord (flott natur, dyr, solnedganger, krystall klart vann etc) med barn og mann og bodd der.

 

Anonymkode: 4a21c...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som vanlig?

Er det ingen utsatte drømmer som burde oppleves?... Hoppe med fallskjem? Reise til India? Kjøpe seg Porsche?

Anonymkode: 97f00...4aa

Som minstesats ufør hadde jeg ikke hatt råd til annet enn å sitte hjemme slik som jeg gjør nå 🤣

Anonymkode: c5a51...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort en del praktiske ting, tilbragt tid med de som betyr mest for meg, og viktigst av alt: kutte ut unødvendige bekymringer og irritasjon. Dumt å kaste bort tid på negative ting.

Anonymkode: c01ff...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kastet alle hemninger og gjort akkurat hva jeg ville, når jeg ville. Frihet. 

Anonymkode: e78b0...230

Det er slik jeg lever.

Anonymkode: eb38c...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt opp jobben tatt en rundreise i Asia og Afrika. Spist og drukket det jeg ville uten hemninger. 

Anonymkode: 9f679...b57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som minstesats ufør hadde jeg ikke hatt råd til annet enn å sitte hjemme slik som jeg gjør nå 🤣

Anonymkode: c5a51...d5d

Ta opp kreditt, ingen kan kreve noe når du er død. 

Anonymkode: 9f679...b57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt alle penger jeg hadde og fikk lånt, på reiser, mat og dyr vin, hadd gangbang flere ganger i uken og vært høy på alt som er moro. 

Anonymkode: 33aaa...23f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at jeg er frisk og opplagt helt til siste slutt: Jeg ville

  • solgt alle ting jeg ikke trenger 
  • sagt opp jobben
  • sørget for å bruke opp alle pengene mine (jeg har ingen livsarvinger)
  • reist til drømmereisemålene mine
  • spist på fantastiske restauranter
  • drukket mye god vin
  • begynt å røyke igjen
  • prøvd et par ulovlige rusmidler
  • kontaktet han som holdt på å ødelegge meg totalt med mobbingen sin og gitt ham huden full. Ser faktisk ikke bort fra at jeg hadde leid noen til å utøve vold mot ham. Jeg har jo ikke noe å tape. 

Anonymkode: 709f7...126

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist alt godteriet jeg hadde hatt lyst på, tilbragt tid med familien.

Anonymkode: 379a2...373

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne si at jeg har gitt blaffen i alt og reist verden rundt, hoppet i fallskjerm, hatt sex med fremmede og prøvd rusmidler. Men, jeg hadde nok brukt tiden på å rydde etter meg, si opp avtaler og avslutte kontoer, ryddet og vasket ned leiligheten og solgt bilen. Og fortalt alle jeg er glad i nettopp det, at jeg er glad i dem.

Anonymkode: af23d...57b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sagt opp jobben, vært sammen med barna mine og annen familie, og brent mine gamle dagbøker.

 

Og ryddet en del  slik at ingen trengte å se rotet mitt bak stengte dører 😂

Anonymkode: 8024f...2d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg lever tre måneder om gangen, siden jeg har kreftkontroll hver tredje måned. Kommer den tilbake er det en dødsdom (veldig dødelig type med skyhøy tilbakefallsprosent). Så da teller jeg ned til hver kontroll, og går den bra får jeg nye tre måneder.

Det jeg har gjort er at jeg har kastet/solgt/gitt bort nesten alt jeg eier, slik at det ikke skal bli så mye for evt. etterlatte å styre med. Befriende følelse uansett. Jeg har også en tendens til å shoppe mye/spise mye ute når det nærmer seg neste kontroll. Er mye sammen med venner og familie. Kan ligge og se serier og bare spise junk. Føler ikke at det er så mye jeg vil ha gjort ellers, egentlig.

Uansett er livet , man har ingen garantier.

Anonymkode: c2b3b...c17

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt glad. Men jeg er udødelig, jeg har prøvd å tatt livet mitt flere ganger. Jeg har tatt mange overdoser men blir alltid overvunnet og livet. Jeg kommer aldri til å dø. Dessverre. 🤬

Anonymkode: efd5b...bad

Så ta hintet da! LEV FOR FAEN!❤️

Anonymkode: be36b...f46

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...