Christina Aguilera Skrevet 13. oktober 2021 #121 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Gull vaffel skrev (6 timer siden): Emma har på mange måter vært en talsperson for transkjønnede mener jeg, hun har flere YouTube videoer også med dette temaet. Jeg har sett videoene du henviser til, men det gjør henne fortsatt ikke til en talsperson å snakke om hvordan det er å være trans. Å få hormoner. Komme ut av skapet. En talsperson er en som kjemper for og vil forbedre rettighetene sine og til den gruppen man tilhører. https://naob.no/ordbok/talsperson Sitat person som taler på vegne av institusjon, politisk parti Christine Marie Jentoft og Luca Dalen Espseth er gode eksempler på talspersoner for transpersoner. Endret 13. oktober 2021 av Christina Aguilera 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #122 Del Skrevet 17. oktober 2021 Hallepalle2 skrev (På 15.8.2021 den 14.25): De fleste ønsker seg nok ikke det livet heller. Jeg tenker at hun viser at man kan leve et liv som fullverdig kvinne/mann etter en slik reise. Enig i det og jammen er ikke det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2022 #123 Del Skrevet 20. februar 2022 Er det noen her som har lest boka til Emma? Jeg er veldig interessert i temaet hun skriver om, og kunne tenke meg å lese boka. Noen som har noen betraktninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå