Gå til innhold

Splitte regningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Alexz said:

Du er ikke seriøs nå?? Klart du sørger for mat til dama når du inviterer hjem til deg😅 Hun skulle ikke ha trengt å spørre! 
Men hun visste kanskje at hun var nødt til det 🤦

Dette var en kvinne jeg møtte kvelden før og snakket med i 15 min. Jeg spurte om hun ville komme til meg å se film dagen etterpå. Hun sa først kanskje også spurte hun om jeg kunne spandere pizza og brus. Jeg hadde aldri spurt om det fordi det gjør man bare ikke.

Anonymkode: 8f33c...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Norish1991 said:

Nei, dere eier ikke P... lenger 

Haha whatever. Hadde aldri blitt keen på «kvinner» som deg uansett.

Anonymkode: 8f33c...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en kvinne jeg møtte kvelden før og snakket med i 15 min. Jeg spurte om hun ville komme til meg å se film dagen etterpå. Hun sa først kanskje også spurte hun om jeg kunne spandere pizza og brus. Jeg hadde aldri spurt om det fordi det gjør man bare ikke.

Anonymkode: 8f33c...dc8

Det høres utrolig sært ut. Lurer på hvor mange krav det kommer senere i et forhold med henne. 

Anonymkode: 15934...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns mannen skal spandere på første date. Jeg er gift og min mann betaler fremdeles alltid når vi er ute å spiser, men så har vi en annen kultur der det er vanlig.
Noe annet hadde vært dealbreaker for meg, da jeg anser det for å være gjerrig. 

Anonymkode: bdbfa...0da

Vi er norske , og samme her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en kvinne jeg møtte kvelden før og snakket med i 15 min. Jeg spurte om hun ville komme til meg å se film dagen etterpå. Hun sa først kanskje også spurte hun om jeg kunne spandere pizza og brus. Jeg hadde aldri spurt om det fordi det gjør man bare ikke.

Anonymkode: 8f33c...dc8

Når du inviterer henne hjem til deg etter 15 min dere har pratet sammen, jammen får du gi henne mat også når hu skal se film med deg 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Alexz skrev:

Vi er norske , og samme her .

Hehe ja gjerrige er dere, må absolutt spleise på melken dere kjøper sammen også 😀😀😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Norish1991 said:

Når du inviterer henne hjem til deg etter 15 min dere har pratet sammen, jammen får du gi henne mat også når hu skal se film med deg 😂😂

Hvorfor? Fordi jeg er mann?

Anonymkode: 8f33c...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

De aller fleste av oss burde i hvert fall ikke hatt retten. For alles felles beste hadde jeg vært villig til å gi fra meg stemmeretten så lenge det gjelder for alle kvinner.

Anonymkode: ce159...857

Hvorfor burde ikke de fleste kvinner ha stemmerett?

Hvorfor ville du gitt fra deg din? Hvorfor burde ingen kvinner ha stemmerett?

Anonymkode: 9982e...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Norish1991 skrev:

Hehe ja gjerrige er dere, må absolutt spleise på melken dere kjøper sammen også 😀😀😅

Hva? Jeg og min mann er norske , og jeg sier vi gjør det samme som deg og din mann 😅 Han spanderer, jeg gjør husarbeid osv . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Fordi jeg er mann?

Anonymkode: 8f33c...dc8

La vær å inviter over for en film

hvis du ikke klarer å gi henne mat også. «-« 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Norish1991 said:

La vær å inviter over for en film

hvis du ikke klarer å gi henne mat også. «-« 

Nei. Om hun vil møte meg og bli kjent burde det ikke komme an på om jeg kjøper mat til henne eller ikke. 

Anonymkode: 8f33c...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Norish1991 skrev:

La vær å inviter over for en film

hvis du ikke klarer å gi henne mat også. «-« 

Men hvorfor skal han bestille henne mat?  Det er en ting å forvente at han skal bestille pizza og ta hele regninga, det er en annen ting å håpe på å få noen form for mat servert til filmen (feks noe enkelt han hadde laget fra ting i kjøleskapet). 

Anonymkode: 15934...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Om hun vil møte meg og bli kjent burde det ikke komme an på om jeg kjøper mat til henne eller ikke. 

Anonymkode: 8f33c...dc8

Kjent? Du blir ikke kjent med en person ved å invitere henne hjem etter 15 min dere har pratet sammen og du Spør om å se film det er ikke sånn man blir kjent 😅😅 hvis du tenker på Netflix and chill ja det er noe annet men for det gi henne mat 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alexz skrev:

Hva? Jeg og min mann er norske , og jeg sier vi gjør det samme som deg og din mann 😅 Han spanderer, jeg gjør husarbeid osv . 

Høres nesten litt horete ut.

Anonymkode: a3283...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, Norish1991 said:

Kjent? Du blir ikke kjent med en person ved å invitere henne hjem etter 15 min dere har pratet sammen og du Spør om å se film det er ikke sånn man blir kjent 😅😅 hvis du tenker på Netflix and chill ja det er noe annet men for det gi henne mat 😂

Du skriver som en wallah

 

Anonymkode: 8f33c...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 0.04, Alterego666 skrev:

Jeg sier gjerne «Jeg tar denne, så tar du neste.» Da signaliserer jeg at:

1: Jeg vil gjerne at det blir en neste gang, og

2: Jeg liker frigjorte og selvstendige kvinner.

Liker denne. Hva sier du om du egentlig ikke vil at det skal bli en neste gang? 

Anonymkode: 34f24...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker denne. Hva sier du om du egentlig ikke vil at det skal bli en neste gang? 

Anonymkode: 34f24...ad2

Hadde jeg brukt 80 kroner på kaffe til en date og ikke ville ha neste date, ville jeg bare tapsføre disse usle kronene i regnskapet mitt. Vi er ikke SÅ fattige i Norge. Vi kjøper masse unødvendig ellers, som røyk, øl, sjokolade, potetgull, cola, fancy mat vi bare må smake, velværeprodukter, kinobilletter osv. Hvis det er så krise for personen at 80 kroner blir borte fra kontoen, må vedkommende kanskje finne jobb, eventuelt skru ned Luksusfelle-utgiftene sine.

Men nå er jeg en dame som aldri har hatt for vane å date nye menn flere ganger i uka. For horebukker kan dette bli en høy utgift hvis de betaler hver gang. 

Anonymkode: b02c8...bcd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en kvinne jeg møtte kvelden før og snakket med i 15 min. Jeg spurte om hun ville komme til meg å se film dagen etterpå. Hun sa først kanskje også spurte hun om jeg kunne spandere pizza og brus. Jeg hadde aldri spurt om det fordi det gjør man bare ikke.

Anonymkode: 8f33c...dc8

Nei, for man forventer at det blir mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...