Amatariel Skrevet 22. september 2024 #381 Skrevet 22. september 2024 Nei så koselig å høre fra deg! Gratulerer så masse med gutten, som har rukket å bli en stor og aktiv krabat nå da! 💙 Skjønner godt dere ønsker å begynne å tenke på neste, og da er det jo veldig greit å begynne forløpet tidlig. Så heldig du er som har kommet inn i syklus så tidlig da. Mange må jo vente til 1 år+, selv om ammingen er over. Kroppen høres klar ut for en lillebrøster Lykke til!
sommerfugl154 Skrevet 24. september 2024 Forfatter #382 Skrevet 24. september 2024 Amatariel skrev (På 22.9.2024 den 17.45): Nei så koselig å høre fra deg! Gratulerer så masse med gutten, som har rukket å bli en stor og aktiv krabat nå da! 💙 Skjønner godt dere ønsker å begynne å tenke på neste, og da er det jo veldig greit å begynne forløpet tidlig. Så heldig du er som har kommet inn i syklus så tidlig da. Mange må jo vente til 1 år+, selv om ammingen er over. Kroppen høres klar ut for en lillebrøster Lykke til! så hyggelig å høre fra deg igjen også 🤗 Ja det føltes koselig å skrive her inne, og litt spesielt å bla tilbake og lese alle tanker og bekymringer som har vært. Heldige oss som har fått den lille skatten vår🥰 Men ja, noen ganger er det fordeler med dette mensen-greiene også, selv om det har vært nyyyyydelig å slippe i over et år! Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen. Oppdaterer her når jeg har noen nyheter
sommerfugl154 Skrevet 20. april Forfatter #383 Skrevet 20. april Da har vi vært på forsamtale hos Ullevål/riksen og skal i gang med søskenforsøk allerede første uka i juni. Dvs, én syklus mellom nå og oppstart. Vi er veldig spente selvsagt, men ikke like nervøs som sist Nå har vi jo tross alt en nydelig gutt allerede, og selv om jeg vil ha søsken så har vi fått oppfylt drømmen om barn - og det var det viktigste ❤️ Vi skal begynne med de fryste embryoene, så de ville vente med å legge en plan for ferskforsøk per nå. Hun legen mente det var gode sjanser iom. At jeg ble gravid på første forsøk sist og at embryoene er av ganske god kvalitet. Så da krysser vi fingrene for at det stemmer 🤞🏻 jeg spurte om graderingen på embryoene og da svarte hun at de var følgende: 4AA, 4AA, 4AB, 3AA og 3AB. I følge det jeg har lest handler tallene om hvor langt på vei mot «klekking» blastosysten er så 3 og 4 er like bra, men 4 er kommet hakket lenger i utviklingen og nærmer seg «hatching-stadium» altså å klekke. alle ble fryst samme døgn, så de er 4-5 dager gamle blastoer. Bokstavene er noe cellestrukturer osv. men A og B var visst det beste, så jeg håper dette går bra! Sånn sett hvis jeg blir gravid vil jeg forvente at jeg tester positivt en dag senere med 4 og 3 graderte blastoer vs. 5 blastoen jeg fikk satt inn sist. Den hadde allerede klekket og festet seg ganske umiddelbart. Så svak strek allerede tre dager etter innsett! (Og da hadde jeg testa ut ovitrelle) Skal gjøre innsett i naturlig syklus, så da erre i gang med EL-tester da! Også skal de gjøre én ultralyd kontroll samt at jeg går på progesteron tilskudd. Så med forbehold om at det ikke skjer noe uforutsett så kaaaan det være en sjans for at jeg blir gravid i sommer! Men de sa at det kunne bli avbrutt forsøk hvis innsett falt på en helg - så det er jo litt nedtur. Men tar ingen sorger på forskudd. God påske! 1
Amatariel Skrevet 20. april #384 Skrevet 20. april Så spennende oppdatering! 🥰 Juni er jo ikke lenge til nå. Masse lykke til! ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå