Gå til innhold

Disney +


Fame

Anbefalte innlegg

Oppdaget nettopp at favorittene av Marvel filmene ikke er der, Spiderman 😧 De beste filmene i Marvel og de er ikke der 😧 Nå har jeg dem på Blu-ray, så har mulighet til å se dem, men ble faktisk overrasket over dette altså 😧

Kanskje det har med hele greia med at flere Spiderman filmer nesten ble avlyst (der Tom Hollan reddet den/dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Matas skrev:

Ikke foreløpig, på den norske. 

Kommer nok. Hadde den amerikanske en liten stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var veldig positivt overasket over mengden innhold. 
Her finnes masse av de filmene jeg ser mange ganger hvert år, og masse av det barna ser mange ganger. 
Det var veldig mye jeg ikke forbinder med Disney i det hele tatt, som Istid.

Liker veldig godt muligheten til å velge både språk og tekst etter eget ønske. (Noe selv 10 åringen i hus benytter seg av etter eget forgodtbefinnende.) Og at mye av småfilmene vi til nå kun har funnet i dårlig kvalitet på youtube nå kan sees i god kvalitet.

Jeg tenker vi har gjort et kupp ved å binde oss for ett år, og tror vi kommer til å bruke tjenesten til MYE mer enn å se Disneyfilmer, Pixarfilmer og Star Wars, som var det vi valgte det for. 

Har mer problemer med å vite hvor jeg skal begynne enn med noe annet. 

Jeg liker også at vi kan gi barna barneprofil, og slippe å bekymre oss for at de ser skumle filmer uten oss. Så kan vi heller utfordre aldersgrensene når de ser sammen med oss på våre profiler.

Anonymkode: 9e1cd...eae

Egne barneprofiler har da og f.eks Netflix

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Oppdaget nettopp at favorittene av Marvel filmene ikke er der, Spiderman 😧 De beste filmene i Marvel og de er ikke der 😧 Nå har jeg dem på Blu-ray, så har mulighet til å se dem, men ble faktisk overrasket over dette altså 😧

Kanskje det har med hele greia med at flere Spiderman filmer nesten ble avlyst (der Tom Hollan reddet den/dem).

Spiderman filmene er på Netflix i allefall :)

Anonymkode: a64fe...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Oppdaget nettopp at favorittene av Marvel filmene ikke er der, Spiderman 😧 De beste filmene i Marvel og de er ikke der 😧 Nå har jeg dem på Blu-ray, så har mulighet til å se dem, men ble faktisk overrasket over dette altså 😧

Kanskje det har med hele greia med at flere Spiderman filmer nesten ble avlyst (der Tom Hollan reddet den/dem).

Det er fullt mulig at de slipper dem etterhvert😊 Mest sannsynligvis, så gjør de nok det tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spiderman filmene er på Netflix i allefall :)

Anonymkode: a64fe...c91

Regner med at du mener Viaplay, de ligger ikke på Netflix, men vet at alle ligger på Viaplay😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Matas skrev:

Det er fullt mulig at de slipper dem etterhvert😊 Mest sannsynligvis, så gjør de nok det tenker jeg. 

Så at det er noe nevne et annet sted at Disney ikke eier disse, men Sony er eier av dem. Det var jo en konflikt og noe greier der. Så vi får se om de dukker opp. Nå, som jeg skrev, har jeg disse filmene fysisk, så det er ikke «synn» i meg, men ble bare litt overraska over å ikke finne de der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ariana807 said:

Så at det er noe nevne et annet sted at Disney ikke eier disse, men Sony er eier av dem. Det var jo en konflikt og noe greier der. Så vi får se om de dukker opp. Nå, som jeg skrev, har jeg disse filmene fysisk, så det er ikke «synn» i meg, men ble bare litt overraska over å ikke finne de der 😅

Du har helt rett i det, det er ikke Marvel/Disney som har rettighetene til dem. Marvel/Disney har i senere tid kjøpt tilbake rettighetene til Spiderman, men ikke til filmene som ble laget når Sony eide rettighetene.

Anonymkode: 4bce2...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre, er det lov å reklamere med noe som ikke er tilgjengelig? Nå ble jeg illsint. Så dette her på instagram. Det et kun et sekund og to man får se det, men dette er tydelig lady og landstrykeren i den «ekte» 2019 versjonen. Filmen som ikke er tilgjengelig på Disney+ Norge

 

C8539C76-0AF2-4FD0-ABD1-0E5207F11B8C.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man se Frozen?

Har en jente som er helt gal etter Anna og Elsa. Ingen betydning om det er nummer 1 eller 2.

Anonymkode: 29329...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man se Frozen?

Har en jente som er helt gal etter Anna og Elsa. Ingen betydning om det er nummer 1 eller 2.

Anonymkode: 29329...785

Ja, begge filmene er tilgjengelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nightcrawler skrev:

Ja, begge filmene er tilgjengelig :)

Oi, da tror jeg vi må registrere oss. 

Tusen takk for svar forresten! 😊

Anonymkode: 29329...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man se Frozen?

Har en jente som er helt gal etter Anna og Elsa. Ingen betydning om det er nummer 1 eller 2.

Anonymkode: 29329...785

Frozen er der ja. 

Jeg savner gamle Ducktales, fant kun en nyere versjon 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, clyde skrev:

Frozen er der ja. 

Jeg savner gamle Ducktales, fant kun en nyere versjon 😞

Herlig! Jeg vet om én jente som blir glad i morgen 😁

Synd med Ducktales, da. Det var faktisk en av mine favoritter fra da jeg var barn. Det er aldri helt det samme nyversjoner. 

Anonymkode: 29329...785

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke serien, men det ligger en film fra de «gamle» ducktales 😄 Liker ikke at disney holde tilbake innhold, men det er slik det er.

 

340679EF-8B2D-4FE4-8E53-A3FD4689894E.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, snikleser1 skrev:

Ser de nye Narnia-filmene er der. Jeg vil se det originale. Finnes de tilgjengelig andre steder mon tro?

Hva mener du med "det originale"? Tenker du på serien som har gått på NRK mange ganger? Den er det BBC som har laget:

https://www.imdb.com/title/tt0094500/

 

Anonymkode: 43d21...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ariana807 skrev:

Det er ikke serien, men det ligger en film fra de «gamle» ducktales 😄 Liker ikke at disney holde tilbake innhold, men det er slik det er.

 

340679EF-8B2D-4FE4-8E53-A3FD4689894E.png

Digget den filmen som barn jeg også. Så den enormt mange ganger på VHS. 

 

 

Anonymkode: 43d21...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de gode gamle donald-tegnefilmene? er de der?

Det er fullstendig åndssvakt at man må betale 270 kr for Mulan (som garantert er dritkjedelig), noe som nesten er det dobbelte av hva en KINOBILLETT koster...

Og så har du Mandalorean da, der de forskjellsbehandler ikke-amerikanere. Det virker som man får alle bakdelene, men ingen av fordelene, for blu-ray har bedre kvalitet.

Anonymkode: 60aae...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...