Gå til innhold

Disney +


Fame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 13.9.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Men får vi samme tilbud som andre land har hatt? Eller vil programtilbudet være annerledes og dårligere som på Netflix..? Jeg har jo sett første sesong av The Mandalorien og The morning show, jeg vil se andre sesong nå! 

Anonymkode: 4ee12...960

 

På 13.9.2020 den 19.55, AnonymBruker skrev:

Samme tilbud overalt.

Anonymkode: 86787...38f

Det er ikke samme tilbud i USA og UK. De har ikke alltid de samme filmene og seriene.  Forskjellene skal visst ikke være så store, men de merker visst at filmer og serier kommer ut på forskjellig tidspunkt i USA og UK. 

Anonymkode: 0c326...75d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Traktorlesba96 skrev:

Håper Hamilton er der!

Hamilton er der 😍

Anonymkode: 7fc74...b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt Disney+ siden Mars og er ikke spesielt imponert over mengden med innhold, synes også at det er dårlig av Disney å ta ekstra betalt for nye filmer selv om man abonnerer på Disney+ fra før. Skal man se Mulan så koster det 270 Kr ekstra, dette er det samme som Amazon Prime gjør med mange filmer.  

Anonymkode: 712a5...dcf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan vi kan få se Mulan? Finner ingen kjøp knapp, bare en «hake» for å legge til «mitt innhold». Jeg betaler gjerne for å se filmen! Men ser ikke muligheten til det. Planen var ikke å vente til 4 desember med å se den 🥺

Og fysøren! De har reklamert med Star Wars, The Mandalorien, og så får vi ikke hele første sesong som er nesten et helt år gammel!! 🤬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skuffende innhold på serier :( Hvor er friminutt og Kim possible? 

Anonymkode: c427c...be4

De er jo der? Søk opp?

 

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt Disney+ siden Mars og er ikke spesielt imponert over mengden med innhold, synes også at det er dårlig av Disney å ta ekstra betalt for nye filmer selv om man abonnerer på Disney+ fra før. Skal man se Mulan så koster det 270 Kr ekstra, dette er det samme som Amazon Prime gjør med mange filmer.  

Anonymkode: 712a5...dcf

Jeg ble overrasket over hvor mye innhold det var der😅 får mye for pengene mener jeg.

Anonymkode: 6ca25...c43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hev meg på tilbudet for noe dager siden, og så frem til å binge Mandalorian denne uka så jeg kunne ha en pause og bygge forventningen til sesong 2 startet. Men nei da.  Utrolig dårlig at denne slippes ukentlig når det er like før sesong to kommer. Under markedsføringen var det ingenting som antydet at sesong 1 ikke skulle være tilgjengelig i sin helhet. 

Anonymkode: df56a...ddd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg hev meg på tilbudet for noe dager siden, og så frem til å binge Mandalorian denne uka så jeg kunne ha en pause og bygge forventningen til sesong 2 startet. Men nei da.  Utrolig dårlig at denne slippes ukentlig når det er like før sesong to kommer. Under markedsføringen var det ingenting som antydet at sesong 1 ikke skulle være tilgjengelig i sin helhet. 

Anonymkode: df56a...ddd

Skjønte det som at sesong 1 slippes så det blir oppvarming til sesong 2.

Anonymkode: 7d5bd...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hev meg på tilbudet for noe dager siden, og så frem til å binge Mandalorian denne uka så jeg kunne ha en pause og bygge forventningen til sesong 2 startet. Men nei da.  Utrolig dårlig at denne slippes ukentlig når det er like før sesong to kommer. Under markedsføringen var det ingenting som antydet at sesong 1 ikke skulle være tilgjengelig i sin helhet. 

Anonymkode: df56a...ddd

Helt enig.

Nrk P3 har derre å si helt på slutten av artikkelen «(Vi har måttet vente irriterende lenge på å kunne se «The Mandalorian» på lovlig vis i Norge. Derfor er det også irriterende at Disney+ bare legger ut de to første episodene nå, deretter en i uka fremover. Dette er selvsagt et kalkulert trekk for å holde på abonnentene til sesong 2 starter 30. oktober.)

Har ikke lest hele greia, så kan ikke si noe om spoilere, men anta at det er spoilere i linken. Men helt nederst står det som jeg har kopiert inn: https://p3.no/filmpolitiet/2020/09/the-mandalorian-s01/

Jeg tror de vil bygge litt opp til sesong 2. Men ... synes dette burde være opplyst om på forhånd, for de har reklamert med Star Wars og The Mandalorian innhold hele tiden, ingen som sa noe om begrenset innhold 🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler alle som skriver om Disney+ sier det er lite innhold og folk for vil gå lei. Er jeg den eneste som ser filmer om og om og om og om igjen, og kommer aldri til å gå «tom» for innhold her? 😅😂

Og Kim Possible 🙌🏻 Det skal jeg se igjen! 4 sesonger 🙌🏻 Håper bare filmen også er der 🤞🏻

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Det var ikke spesielt mye innhold, men jeg skal ha det en liten stund i hvert fall. Mange gamle filmer jeg ikke har sett på lenge og andre ting som så litt interessant ut. 

Men det bør komme mye mer for at jeg skal gidde å ha det. Gidder ikke å betale bare for å ha noe man ikke ser på, men det tenkte jeg om Netflix også. Der var det utrolig lite og dårlig tilbud før, men det har tatt seg veldig opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Men føler alle som skriver om Disney+ sier det er lite innhold og folk for vil gå lei. Er jeg den eneste som ser filmer om og om og om og om igjen, og kommer aldri til å gå «tom» for innhold her? 😅😂

Og Kim Possible 🙌🏻 Det skal jeg se igjen! 4 sesonger 🙌🏻 Håper bare filmen også er der 🤞🏻

Filmen ligger der😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke at folk kan bli skuffa over utvalget hos en ren Disney-leverandør, jeg var ihvertfall forberedt på hva som kom til å ligge der, og med god oversikt over Disney sin katalog var jeg forberedt på at jeg ikke fant noe nytt akkurat, da jeg har sett det meste fra før av, Disney-fan som jeg er. Samtidig, med et utvalg på over 600 filmer og en del serier, skal jeg nok få nytte av mitt abonnement det neste året. Jeg elsker at man får med innhold hos National Geographic, det er vel der jeg er mest skuffet, faktisk, og der håper jeg virkelig utvalget blir bedre etterhvert. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Matas skrev:

Jeg forstår ikke at folk kan bli skuffa over utvalget hos en ren Disney-leverandør, jeg var ihvertfall forberedt på hva som kom til å ligge der, og med god oversikt over Disney sin katalog var jeg forberedt på at jeg ikke fant noe nytt akkurat, da jeg har sett det meste fra før av, Disney-fan som jeg er. Samtidig, med et utvalg på over 600 filmer og en del serier, skal jeg nok få nytte av mitt abonnement det neste året. Jeg elsker at man får med innhold hos National Geographic, det er vel der jeg er mest skuffet, faktisk, og der håper jeg virkelig utvalget blir bedre etterhvert. 

Enig der. Selv sjekket jeg oversikten over hva som ble tilgjengelig før jeg bestemte meg for å bestille for å se om jeg fikk tilgang til det jeg ville se, og dette burde jo alle gjort før de evt. betalte for noe som kun har Disney-produksjoner.

Og, noen som sier det er lite innhold?

http://cdnvideo.dolimg.com/cdn_assets/a87bc49f6c6a77bd26d9ce8c4859ab5ead76d790.pdf

Det er jo dritmye. Over 500 filmer, 6000 episoder, alt av Marvel & Star Wars. Altså, jeg er hvertfall veldig fornøyd så langt! Selvfølgelig litt skuffet over at The Mandalorian ikke ligger fullt ute med hele sesong 1 men så kjøpte jeg årsabo uansett så det er ikke så farlig. 

Anonymkode: 9bda5...dae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...