Gå til innhold

Hvilke løsning på flyktningeproblematikken ser du for deg?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

1. Dette er min tråd, ergo er det du som følger etter meg, ikke omvendt. 

2. Du må tåle kritikk, spesielt når du kommer med påstander uten kilder, som senere viser seg være usanne. 

3. Jeg løper aldri til moderatorene. 

4. Gå og legg deg, du gjør ingen god figur slik du fremstår nå. 

Syntes  du har florert rundt rundt meg i flere diskusjoner idag. Så får vi ta det derfra, ikke prøv å disse meg public, du blir sittende igjen med det selv. Info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Theo_1 skrev:

Syntes  du har florert rundt rundt meg i flere diskusjoner idag. Så får vi ta det derfra, ikke prøv å disse meg public, du blir sittende igjen med det selv. Info

Nei, Theo, det er ikke spesielt vanskelig å holde rede på. Jeg korrigerte deg i én tidligere diskusjon, siden kommenterte du her. Du kan lett sjekke loggen min om du ikke tror meg, jeg har ikke vært særlig aktiv i dag. Og jeg disser deg ikke, den delen klarer du fint selv uten min hjelp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Nei, Theo, det er ikke spesielt vanskelig å holde rede på. Jeg korrigerte deg i én tidligere diskusjon, siden kommenterte du her. Du kan lett sjekke loggen min om du ikke tror meg, jeg har ikke vært særlig aktiv i dag. Og jeg disser deg ikke, den delen klarer du fint selv uten min hjelp. 

 Flott, å gi haien lillefingeren fikk plutselig en mening. Skal aldri gi noen rett mer mot meg i dette hatforumet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Theo_1 skrev:

 Flott, å gi haien lillefingeren fikk plutselig en mening. Skal aldri gi noen rett mer mot meg i dette hatforumet 

Hva forventer du når du oppfører deg slik du gjør og kaller andre for idioter m. mer? Oppførsel har noe å si, Theo. Det er helt fair å være uenige i en diskusjon, men dropp ad hominem argumentasjon. Gjør du det er det lettere å respektere deg og meningene dine. Dette er tross alt et forum for voksne mennesker. Ellers skal du ha kred for at du innrømmet feil i stad, du kan trøste deg med at du er en av få som faktisk gjør slike innrømmelser frivillig her på forumet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hva forventer du når du oppfører deg slik du gjør og kaller andre for idioter m. mer? Oppførsel har noe å si, Theo. Det er helt fair å være uenige i en diskusjon, men dropp ad hominem argumentasjon. Gjør du det er det lettere å respektere deg og meningene dine. Dette er tross alt et forum for voksne mennesker. Ellers skal du ha kred for at du innrømmet feil i stad, du kan trøste deg med at du er en av få som faktisk gjør slike innrømmelser frivillig her på forumet. 

Jeg innrømmer feil men er lite glad for at noen prøver å disse meg pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Theo_1 skrev:

Jeg innrømmer feil men er lite glad for at noen prøver å disse meg pga det. 

Jeg har ikke disse deg. Som sagt, den delen har du stått for selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...