Isild Skrevet 6. april 2022 #141 Del Skrevet 6. april 2022 FruJohansen skrev (1 time siden): Jeg reagerte også på den storyen, dårlig timing, mildt sagt. Bra han fjernet det, men han kunne godt ha kommentert reaksjonene og forklart hvorfor han tok den bort. Det er så hinsides jævlig å lese om Butsja, jeg kan ikke se for meg noen omstendighet der graver og likkister skal kunne brukes i underholdningsøyemed etter dette. Jeg håper TV2 tar en runde med seg selv før dette klippet går på lufta, men det er vel å håpe på for mye fra den kanten. Kjenner at jeg egentlig bare er glad til for at jeg er en av de som har mistet TV2. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natron Skrevet 6. april 2022 #142 Del Skrevet 6. april 2022 Var det ikke en gang en tråd om nettopp TV2 og måten de bruker statsstøtte på å profilere seg på, med kjendiser, realitydeltakere og influencere som jobber med og stiller opp i programmer mot promotering av deres nyeste prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. april 2022 #143 Del Skrevet 6. april 2022 Helt sikkert fjernet pga reaksjoner, men å si noe om det? Aldri! MH innrømmer ingen feil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. april 2022 #144 Del Skrevet 6. april 2022 Irja skrev (1 minutt siden): Helt sikkert fjernet pga reaksjoner, men å si noe om det? Aldri! MH innrømmer ingen feil. Tror ikke han er så ulik influencerne han gjør narr av, egentlig. Han fikk garantert masse negative reaksjoner på det innlegget. Jeg fatter ikke at han la det ut i utgangspunktet, så han virkelig ikke sammenhengen med nyhetsbildet om dagen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. april 2022 #145 Del Skrevet 6. april 2022 Felis skrev (1 minutt siden): Tror ikke han er så ulik influencerne han gjør narr av, egentlig. Han fikk garantert masse negative reaksjoner på det innlegget. Jeg fatter ikke at han la det ut i utgangspunktet, så han virkelig ikke sammenhengen med nyhetsbildet om dagen? Han gjorde nok ikke det. Meg meg meg.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Skrevet 6. april 2022 #146 Del Skrevet 6. april 2022 Herregud. Kan hende at han ikke tenkte i det øyeblikket han la det ut. Alt man skal kritiseres for 🤦♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 6. april 2022 #147 Del Skrevet 6. april 2022 (endret) Jeg skrev i alle fall melding til ham, han så den, men svarte ikke. Nå unfollower jeg ham, på bakgrunn av kiste - storyen og den som ligger ute nå. Man legger ikke ut bilde av folk foran seg i køen på butikken, på en offentlig konto med 500.000 følgere. Ikke fordi konsekvensen for den anonyme personen som er avbildet er så stor, men fordi det er en ræva ting å gjøre. Man ser i kommentarfeltet til Mads at mange som følger ham gjør det fordi de digger "mobbehumor". Hva da, når x- antall tusen av dem ser at det er "innafor" å lage humor av tilsynelatende intetanende ukjente på offentlig sted. Det er bare ikke ok. Endret 6. april 2022 av FruJohansen Skrivefeil 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 6. april 2022 #148 Del Skrevet 6. april 2022 Lenge siden jeg av fulgte MH. Trodde han var en kul fyr, men syntes instaen hans var bare selvdigging og klein humor. Men, hvis han har lagt ut et reklamebilde for ny tv serie, med kiste/r, noen som aner hva programmet skal handle om? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 6. april 2022 #149 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg har fulgt MH en stund på IG. Trodde han var en moralens vokter i influenser-land. Han velger seg ut "ofre" som han vet han vil ha tak på. Han utelater andre helt, selv om de, i henhold til hans måte å jobbe på, ville vært soleklare "ofre" for pinpointing av problemstillinger knyttet til sharenting, innholdsløshet og filterbruk. #avfølgermadshansen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 6. april 2022 #150 Del Skrevet 6. april 2022 Havnefogden skrev (3 timer siden): Jeg har fulgt MH en stund på IG. Trodde han var en moralens vokter i influenser-land. Han velger seg ut "ofre" som han vet han vil ha tak på. Han utelater andre helt, selv om de, i henhold til hans måte å jobbe på, ville vært soleklare "ofre" for pinpointing av problemstillinger knyttet til sharenting, innholdsløshet og filterbruk. #avfølgermadshansen Jepp. Det der har jeg også undret meg over, men tenkt at det sikkert er noen personlige forbindelser som gjør det uaktuelt å «ta» den som utmerket seg som versting i sharenting, pro-ana, filterbruk og ubehøvlet fremferd i kommentarfelt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. april 2022 #151 Del Skrevet 6. april 2022 Havnefogden skrev (6 timer siden): Jeg har fulgt MH en stund på IG. Trodde han var en moralens vokter i influenser-land. Han velger seg ut "ofre" som han vet han vil ha tak på. Han utelater andre helt, selv om de, i henhold til hans måte å jobbe på, ville vært soleklare "ofre" for pinpointing av problemstillinger knyttet til sharenting, innholdsløshet og filterbruk. #avfølgermadshansen Pust skrev (3 timer siden): Jepp. Det der har jeg også undret meg over, men tenkt at det sikkert er noen personlige forbindelser som gjør det uaktuelt å «ta» den som utmerket seg som versting i sharenting, pro-ana, filterbruk og ubehøvlet fremferd i kommentarfelt. Ja, det er nok en personlig forbindelse der, for duverden hvor mye det hadde vært å ta vedkommende på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 6. april 2022 #152 Del Skrevet 6. april 2022 (endret) Vi har jo allerede en tråd om Mads Hansen. Kanskje de kan flettes sammen, så vi holder alt i en tråd.. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1407674-mads-hansen/#comments @Sol Rampelyset Endret 6. april 2022 av Lunabelle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. april 2022 #153 Del Skrevet 6. april 2022 To tråder slått sammen. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 16. november 2022 #154 Del Skrevet 16. november 2022 Noen som vet hvorfor nesa til Mads «vokser og vokser» for hver sending i sportsklubben? Blir en blanding av forbanna og ekstreeemt nysgjerrig for INGEN i studio kommenterer det!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 16. november 2022 #155 Del Skrevet 16. november 2022 Mariiihøna skrev (1 time siden): Noen som vet hvorfor nesa til Mads «vokser og vokser» for hver sending i sportsklubben? Blir en blanding av forbanna og ekstreeemt nysgjerrig for INGEN i studio kommenterer det!! Enig! Jeg skjønner ikke greia! 🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 17. november 2022 #156 Del Skrevet 17. november 2022 Det er fordi dere skal legge merke til det, snakke om det og poste om det på sosiale medier og forum, slik at mange ser på Sportsklubben og de kan selge dyrere reklamer 😊 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. desember 2022 #157 Del Skrevet 2. desember 2022 (endret) Må si at den spleisen han har opprettet var et meget godt initiativ, og pengene renner inn. https://www.tv2.no/underholdning/mads-hansen-har-samlet-inn-over-en-halv-million-alle-barn-skal-kunne-glede-seg-til-jul/15324109/ Og nå er spleisen på godt over åtte hundre tusen på et par dager. Blir vel minst et par tre millioner innen jul. Endret 3. desember 2022 av Justlooking Oppdatering 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 2. desember 2022 #158 Del Skrevet 2. desember 2022 Justlooking skrev (2 timer siden): Må si at den spleisen han har opprettet var et meget godt initiativ, og pengene renner inn. https://www.tv2.no/underholdning/mads-hansen-har-samlet-inn-over-en-halv-million-alle-barn-skal-kunne-glede-seg-til-jul/15324109/ Enig! Og jeg humrer litt av adventskalenderen hannes. Mannen har noen utradisjonelle metoder å "ta" folk på, men ofte er han overraskende på kornet på tanker jeg allerede har tenkt om kjente og mindre kjente kjendiser😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 3. desember 2022 #159 Del Skrevet 3. desember 2022 Den i dag om pilotfrue var spot on! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. desember 2022 #160 Del Skrevet 4. desember 2022 (endret) Justlooking skrev (På 2.12.2022 den 20.04): Må si at den spleisen han har opprettet var et meget godt initiativ, og pengene renner inn. https://www.tv2.no/underholdning/mads-hansen-har-samlet-inn-over-en-halv-million-alle-barn-skal-kunne-glede-seg-til-jul/15324109/ Og nå er spleisen på godt over åtte hundre tusen på et par dager. Blir vel minst et par tre millioner innen jul. Beklager for at jeg siterer meg selv her men nå er beløpet kommet opp i 1,3 millioner. Det er jo helt fantastisk. Organisasjonen ser ut til å ha en liten administrasjon og er stort sett basert på frivillige og sponsorer. https://www.spleis.no/project/300092/history Endret 4. desember 2022 av Justlooking Link 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå