Salmonella Skrevet 11. november 2020 #81 Del Skrevet 11. november 2020 På 20.10.2020 den 22.04, Lin11 skrev: Er det ikke dobbeltmoralskt at korona og influenser politet, ikke tar alle når de først er i gang? Det blir jo litt som å kritisere de som kun deltar i CBE-tråden og som ikke henger i de alle andre rampelys-trådene... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 11. november 2020 #82 Del Skrevet 11. november 2020 Mads Hansen virka veldig ukomfortabel på GMN i dag. La veldig merke til kroppsspråket, han satt veldig urolig u sofaen og retta mye på sittinga si. Mulig han bare gjør det sånn generelt, men jeg la iallefall veldig merke til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 11. november 2020 #83 Del Skrevet 11. november 2020 4 timer siden, Salmonella skrev: Det blir jo litt som å kritisere de som kun deltar i CBE-tråden og som ikke henger i de alle andre rampelys-trådene... Gjør det? Ingen her som pårober seg å være hverken influenser eller korona politi på en offentlig IG konto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 12. november 2020 #84 Del Skrevet 12. november 2020 Leste nettopp den twitter-tråden, for en fyr altså. Når han ikke kan takle diskusjonen så er det plutselig "cancel culture" 😂 Her er mine tanker om Mads Hansen: Han sier selv at vil sette fokus på hvordan plastisk kirurgi fører til jenter føler seg mer usikker på seg selv, og influencer er med å bidra til normalisering av at jenter på fikse ansiktet og kroppen sin. Noe sånt, ikke sant? Dette er mitt problem med Mads hansen og mange menn som vil ta denne "kampen". Helt fantastisk tenker jeg. Kjør på! Kritisere i vei! Vi trenger deres stemme også! Hvilken argumenter bruker de da?: "ååå, fy faen ræva di e så jævla stygg og fake", "HAHAHAH, puppene dine ser ut som ballonger", "unnskyld, tror de leppene tilhører Donald Duck". Kanskje å gjøre narr av plastisk kirurgi har en god effekt(og er nødvendig i en liten grad?), men man ikke bare bruke denne metoden. Hvorfor ikke skrive eller poste noe om legene, firmaet, markedsføringen, kulturen, samfunnet, industrien bak plastisk kirurgi. Det samme gjelder hele influence kulturen som han kritisere. Ikke bare kritiser de på er på bunnen, ta det på toppen også. Slik jeg ser det, bryr ikke Mads hansen om bruken og påvirkning plastisk kirurgi har på jenter. Han bryr seg kun når det er hat for profitt han kan bidra med. Har han noen gang skrevet "hei, jenter, husk at dere er fine nok fra før av. Dere trenger ikke plastisk kirurgi". Eller henvist en fagartikkel? Har han noen gang brydd seg om feminismen i offentlig arena? ALDRI. Og denne kampen han har mot "influencer". HAN ER JO EN INFLUENCER SELV. I motsetning til de andre influencer som må reklamere for dritt produkter, er mads så privilegert at han sine oppdrag er: farmen programleder, vinne spellemann, podcast, og utgi bok. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 12. november 2020 #85 Del Skrevet 12. november 2020 3 timer siden, kvikksand9 skrev: Og denne kampen han har mot "influencer". HAN ER JO EN INFLUENCER SELV. I motsetning til de andre influencer som må reklamere for dritt produkter, er mads så privilegert at han sine oppdrag er: farmen programleder, vinne spellemann, podcast, og utgi bok. Du mister meg litt i det siste avsnittet her. Han er så privilegert at han har sine oppdrag... Han jobber. Man kan godt argumentere for at det å ha en jobb er et privilegium, men det er også helt vanlig. Samtidig er ikke dette kroner han har tjent og tjener fordi det dumpa ned i fanget hans. Han har kanskje vært heldig med tilfeldighetene og tida vi er i, men det er jo arbeid han har utført. Det er heller ingenting som sier at dersom du ikke har jobb må du reklamere for betakaroten på Instagram. Jeg vil si at det han utfører står litt høyere enn å reklamere for diverse saker det er vanskelig å stå inne for i lengden. Influenser eller ei. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 12. november 2020 #86 Del Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, Marriet skrev: Du mister meg litt i det siste avsnittet her. Han er så privilegert at han har sine oppdrag... Han jobber. Man kan godt argumentere for at det å ha en jobb er et privilegium, men det er også helt vanlig. Samtidig er ikke dette kroner han har tjent og tjener fordi det dumpa ned i fanget hans. Han har kanskje vært heldig med tilfeldighetene og tida vi er i, men det er jo arbeid han har utført. Det er heller ingenting som sier at dersom du ikke har jobb må du reklamere for betakaroten på Instagram. Jeg vil si at det han utfører står litt høyere enn å reklamere for diverse saker det er vanskelig å stå inne for i lengden. Influenser eller ei. Ja, jo, egentlig enig det du sier. Tenkte mer i utgangspunktet at han tilhører samme kategori "influencer", dermed burde han ha en forståelse over andre mennesker som også vil være influencer. Han er i en posisjon der han ikke trenger å leve av annonser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dragonheart Skrevet 13. november 2020 Populært innlegg #87 Del Skrevet 13. november 2020 Kudos til Mads som har fått sponset en ps5 og så vippset beløpet den ville koste til barnekreftforeningen. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 14. november 2020 #88 Del Skrevet 14. november 2020 6 timer siden, Dragonheart skrev: Kudos til Mads som har fått sponset en ps5 og så vippset beløpet den ville koste til barnekreftforeningen. Fantastisk👏🏼 Så også kona til staysman vippset til veldedighet så tommel opp! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 14. november 2020 #89 Del Skrevet 14. november 2020 48 minutter siden, Sicci skrev: Fantastisk👏🏼 Så også kona til staysman vippset til veldedighet så tommel opp! Ja ! 👏 Jeg har vipset ! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 25. november 2020 #90 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) . Endret 25. november 2020 av PippiLa Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 19. desember 2020 #91 Del Skrevet 19. desember 2020 Helt utrolig hvordan Se og Hør har drevet med dårlig journalistikk i alle år. Jeg visste det var tabloid og klikksaker, men at de driver på slik trodde jeg ikke. Kudos til Mads som sier ifra, og ser på Instastorien hans at mange kjente folk har opplevd Se og hør som søppelfolk. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 19. desember 2020 #92 Del Skrevet 19. desember 2020 Oline12 skrev (4 timer siden): Helt utrolig hvordan Se og Hør har drevet med dårlig journalistikk i alle år. Jeg visste det var tabloid og klikksaker, men at de driver på slik trodde jeg ikke. Kudos til Mads som sier ifra, og ser på Instastorien hans at mange kjente folk har opplevd Se og hør som søppelfolk. Er så enig med deg. Det er så respektløst det de driver med. Leier tom en etasje på et hotell for å ta bilder av Aksel Hennie sitt bryllup, bilder av barna også som han vil skjerme, og later som dette er ekslusivt og avtalt. Skamme seg burde de, fysj. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 20. desember 2020 #93 Del Skrevet 20. desember 2020 (endret) Kan noen oppsummere kort hva greia med Se & Hør er? Endret 20. desember 2020 av parmanoia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. desember 2020 #94 Del Skrevet 20. desember 2020 parmanoia skrev (1 time siden): Kan noen oppsummere kort hva greia med Se & Hør er? De postet 4(?) siders reportasje om Mads, uten at han selv visste det skulle skje. Med f.eks bilde av huset han osv. Ting han selv holder private for å værne om barna osv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 20. desember 2020 #95 Del Skrevet 20. desember 2020 Flettfrid skrev (2 minutter siden): De postet 4(?) siders reportasje om Mads, uten at han selv visste det skulle skje. Med f.eks bilde av huset han osv. Ting han selv holder private for å værne om barna osv. Ok. Takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. desember 2020 #96 Del Skrevet 20. desember 2020 parmanoia skrev (3 timer siden): Kan noen oppsummere kort hva greia med Se & Hør er? De har blant annet avslørt hvor han bor, selv Om han har hemmelig adresse 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 20. desember 2020 #97 Del Skrevet 20. desember 2020 (endret) parmanoia skrev (4 timer siden): Kan noen oppsummere kort hva greia med Se & Hør er? I ukas nummer er det en 4-siders artikkel om MH. En artikkel han ikke visste skulle publiseres. Det han reagerte mest på var at de har publisert et bilde av huset hans og skrev hvilket område han bor i, noe han ønsker å holde privat av hensyn til samboeren og barna (som han holder helt borte fra rampelyset). Han reagerte også på at Se & Hør skrev at han ikke ønsket å uttale seg i forbindelse med artikkelen, da han aldri har blitt kontaktet angående den. Eneste kontakten har vært at Se & Hør ved to tidligere anledninger har spurt MH om å stille til intervju e.l. og han har takket nei. MH fortalte også om hvordan Se & Hør dekket bryllupet til Aksel Hennie på Sicilia i fjor høst. Et bryllup de hadde fått klar beskjed om å holde seg unna. Hva gjorde Se & Hør? Jo, de leide en hel etasje på et hotell vis a vis kirken og dokumenterte hele greia med telelinse. De "toppet" det med å trykke et bilde av Aksel og kona på kirketrappa med barnet de har skjermet fra offentligheten på forsiden av bladet. (At MH delte det var avklart med Aksel.) Flere kjendiser kom på banen og delte sine negative erfaringer med Se & Hør, bl.a. Nicolay Ramm, Thomas Alsgaard, Marte Stokstad og Lisa Tønne. Endret 20. desember 2020 av Christiane_W Rettet feil i setning. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 20. desember 2020 #98 Del Skrevet 20. desember 2020 Jeg har stor sans for Mads Hansen, men det med Se og Hør som har avslørt huset hans kan ikke de klandres for. Han deltok i 4-stjerners middag da de nylig flyttet inn i huset han bor i nå. Da var det ikke vanskelig å finne ut adressen hans den gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 20. desember 2020 #99 Del Skrevet 20. desember 2020 Ja, kjendiser bør ha privatliv, og Se og Hør er en drittavis, men akkurat dette med eiendommen er vel egentlig greit? Om man tar bilde fra offentlig steder så kan man vel ta bilder av privat eiendommer. Det som ikke er lov er å gå på eiendommen til denne person, og ta bilde derfra? Jeg ser jo hele tiden i lokalaviser og regionsaviser der de tar bilder av eiendommer og skriver hvem som har kjøpt, adresse, og beløp. Som brukerene nevnte ovenfor så var jo han med i fire stjernes middag, og jeg mener han sa hvor han bodde også? Er det egentlig noe som heter "hemmelig adresse"? Det gjelder vel egentlig folk som lever i eksil eller lever i truende situasjon. Tror ikke Mads sin livsituasjon oppfyller de kravene akkurat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 20. desember 2020 #100 Del Skrevet 20. desember 2020 Dragonheart skrev (På 13.11.2020 den 18.54): Kudos til Mads som har fått sponset en ps5 og så vippset beløpet den ville koste til barnekreftforeningen. Syns det er noe usmakelig over det, når man må offentliggjøre at man gir til veldedighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå