PippiLa Skrevet 20. desember 2020 #101 Del Skrevet 20. desember 2020 Av alle ting å engasjere seg i, og bruke stemmen sin til, så valgte han en kampsak mot sladrebladet Se og Hør faktisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. desember 2020 #102 Del Skrevet 20. desember 2020 kvikksand9 skrev (3 timer siden): Ja, kjendiser bør ha privatliv, og Se og Hør er en drittavis, men akkurat dette med eiendommen er vel egentlig greit? Om man tar bilde fra offentlig steder så kan man vel ta bilder av privat eiendommer. Det som ikke er lov er å gå på eiendommen til denne person, og ta bilde derfra? Jeg ser jo hele tiden i lokalaviser og regionsaviser der de tar bilder av eiendommer og skriver hvem som har kjøpt, adresse, og beløp. Som brukerene nevnte ovenfor så var jo han med i fire stjernes middag, og jeg mener han sa hvor han bodde også? Er det egentlig noe som heter "hemmelig adresse"? Det gjelder vel egentlig folk som lever i eksil eller lever i truende situasjon. Tror ikke Mads sin livsituasjon oppfyller de kravene akkurat. Nei hvorfor skal det være greit ? Seoghør tråkker over drøssevis av grenser, men det deiter de i 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. desember 2020 #103 Del Skrevet 20. desember 2020 Christiane_W skrev (9 timer siden): I ukas nummer er det en 4-siders artikkel om MH. En artikkel han ikke visste skulle publiseres. Det han reagerte mest på var at de har publisert et bilde av huset hans og skrev hvilket område han bor i, noe han ønsker å holde privat av hensyn til samboeren og barna (som han holder helt borte fra rampelyset). Han reagerte også på at Se & Hør skrev at han ikke ønsket å uttale seg i forbindelse med artikkelen, da han aldri har blitt kontaktet angående den. Eneste kontakten har vært at Se & Hør ved to tidligere anledninger har spurt MH om å stille til intervju e.l. og han har takket nei. MH fortalte også om hvordan Se & Hør dekket bryllupet til Aksel Hennie på Sicilia i fjor høst. Et bryllup de hadde fått klar beskjed om å holde seg unna. Hva gjorde Se & Hør? Jo, de leide en hel etasje på et hotell vis a vis kirken og dokumenterte hele greia med telelinse. De "toppet" det med å trykke et bilde av Aksel og kona på kirketrappa med barnet de har skjermet fra offentligheten på forsiden av bladet. (At MH delte det var avklart med Aksel.) Flere kjendiser kom på banen og delte sine negative erfaringer med Se & Hør, bl.a. Nicolay Ramm, Thomas Alsgaard, Marte Stokstad og Lisa Tønne. Se og hør er helt forferdelige , null sperrer og null begrep om privatliv . Hvorfor kan de ikke bare skrive om de som vil bli skrevet om, er nok av de folka sånn som Burøe, Mia Gundersen, Petter Pilgaard osv 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 20. desember 2020 #104 Del Skrevet 20. desember 2020 Orly skrev (Akkurat nå): Se og hør er helt forferdelige , null sperrer og null begrep om privatliv . Hvorfor kan de ikke bare skrive om de som vil bli skrevet om, er nok av de folka sånn som Burøe, Mia Gundersen, Petter Pilgaard osv De vil vel ha PR. Som mads hansen vil ha PR når han latterligjør unge jenter for å ha cameltoe, tviler på at de ønsker den oppmerksomheten selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 20. desember 2020 #105 Del Skrevet 20. desember 2020 Orly skrev (1 minutt siden): Se og hør er helt forferdelige , null sperrer og null begrep om privatliv . Hvorfor kan de ikke bare skrive om de som vil bli skrevet om, er nok av de folka sånn som Burøe, Mia Gundersen, Petter Pilgaard osv Så respekter Mads Hansen sitt privatliv, men ikke Mia Gundersen sitt privatliv? Gir mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 20. desember 2020 #106 Del Skrevet 20. desember 2020 mjaus skrev (Akkurat nå): De vil vel ha PR. Som mads hansen vil ha PR når han latterligjør unge jenter for å ha cameltoe, tviler på at de ønsker den oppmerksomheten selv. Nettopp! Han tenkte ikke på privatlivet de sitt når han skulle påpeke at de hadde cameltoe for sine 400k følgere. Kanskje han kan lære noe av denne se og hør saken? Men det tviler jeg sterkt på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 21. desember 2020 #107 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) kvikksand9 skrev (11 timer siden): Så respekter Mads Hansen sitt privatliv, men ikke Mia Gundersen sitt privatliv? Gir mening. Man skal respektere privatlivet til de som ønsker å holde det privat. Det blir selvsagt annerledes om Mia Gundersen deltar i intervju frivillig. Man velger jo om man ønsker å eksponere seg eller ikke. Mads ba aldri om dette. Ikke fikk han spørsmål om å kommentere saken før den ble publisert heller. Han er veldig flink til å verne familien sin fra offentligheten, men se og hør velger å valse rett inn i deres privatliv. De har aldri bedt om å være offentlige personer og det burde se og hør respektere. De har kanskje ikke gjort noe ulovlig rent lovmessig her, det vet ikke jeg, men etisk vil jeg si de er langt over kanten. Endret 21. desember 2020 av Ryuk 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. desember 2020 #108 Del Skrevet 21. desember 2020 kvikksand9 skrev (3 timer siden): Så respekter Mads Hansen sitt privatliv, men ikke Mia Gundersen sitt privatliv? Gir mening. Du klarte ikke å lese ? De vil stille opp å gjør det , tar de med på omvisning i hus , det gjør ikke MH 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. desember 2020 #109 Del Skrevet 21. desember 2020 Ryuk skrev (2 timer siden): Man skal respektere privatlivet til de som ønsker å holde det privat. Det blir selvsagt annerledes om Mia Gundersen deltar i intervju frivillig. Man velger jo om man ønsker å eksponere seg eller ikke. Mads ba aldri om dette. Ikke fikk han spørsmål om å kommentere saken før den ble publisert heller. Han er veldig flink til å verne familien sin fra offentligheten, men se og hør velger å valse rett inn i deres privatliv. De har aldri bedt om å være offentlige personer og det burde se og hør respektere. De har kanskje ikke gjort noe ulovlig rent lovmessig her det vet ikke jeg, men etisk vil jeg si de er langt over kanten. Enig . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 21. desember 2020 #110 Del Skrevet 21. desember 2020 mjaus skrev (10 timer siden): De vil vel ha PR. Som mads hansen vil ha PR når han latterligjør unge jenter for å ha cameltoe, tviler på at de ønsker den oppmerksomheten selv. "De" hadde vel ikke lagt ut bilder for sine hundretusener av følgere om de ikke ønsket oppmerksomhet.. Hadde Mads Hansen outet deres "hemmelige" hjemadresser, kunne dette ha vært en sammenligning. Det er en stor forskjell på om Mads selv ønsker PR (som han jo gjør, han jobber jo i VG TV og har gitt ut bok bl.a.), og det å tvinge hans kone og barn inn i offentligheten med å oute adressen hans, som Mads med hensikt har holdt skjult. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. desember 2020 #111 Del Skrevet 22. desember 2020 Noen som har lest redaktørens tanker om Mads Hansen i Se og hør? Synd at han ikke vil stille til debatt, men velger denne noe feige (etter mitt syn) veien å svare på. Det jeg gjerne skulle vite er hvorfor han mener at hans barn har mer rett til å bli skjermet enn feks Aksel Hennie sine? Det kommer veldig tydelig frem at han mener det og jeg lurer oppriktig på hvorfor? Og bare for å understreke det; jeg mener at ALLE barn skal skjermes... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 22. desember 2020 #112 Del Skrevet 22. desember 2020 Jeg har null til overs for denne fyren. I starten tenkte jeg han kanskje kunne bidra positivt, ved at det virket som han ville rette et fokus på feil i influenser-bransjen. Noen ting har vært bra, slik som å vise før og etter redigeringer. Samtisig har vi sett at han går etter kun noen, og på en veldig ekkel måte viser frem dele han ikke syns noe om - altså eldre mann som kommenterer kjønnslepper? Hvor ekkelt er ikke det? I det siste har jeg sett diskusjonene på Twitter, og ut fra hva jeg leser har han null forståelse for andre enn seg selv. At en transpersoner føler x når han skriver y, har ingen betyding for det er ikke sånn at transpersoner vet hva de skal føle- sånn satt på spissen. Samme med Black face - hva en minoriet måtte mene spiller ingen rolle, for det var jo ikke meeeent rasistisk, og da er det ikke rasisme, og bla bla bla.,Altså evnen til å lytte er helt borte. Jeg syns det ikke er greit at Se og hør viser huset hans, samtidig er det utrolig barnslig oppførsel og legge ut nummeret til redaktøren og oppfordre folk til å ringe han. Nå er ikke denne redaktøren hvem som helst, så han står nok godt i det, men det er en taktikk han har brukt flere ganger - innlegget her ble jo firntet på insta, og også en twittwrbruker med relativt få følgere ble slengt ut på insta fordi hun var uenig med han. Jeg syns han skal få seg en annen hobby. Han gjør lite nytte for seg, og gudselov møter han en del motbør nå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 23. desember 2020 #113 Del Skrevet 23. desember 2020 Men altså... Sjekk Liz Nor (Elisabeth Norheim) sin tråd på Facebook om Mads/Se&Hør. Og da spesielt den kommentaren om at han er glad i å sende bilder av lillemann til damer på fritiden. Jeg hadde en gang sansen for Mads Hansen. Helt til jeg så hvor lite ydmyk han framsto i diskusjoner om transpersoner og black-face.. Og den usunne opphengtheten han har i (unge) influensere og kroppene deres. Hvis det Liz skriver er fakta (noe det ofte er), så blir han jo bare enda eklere i mine øyne... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 23. desember 2020 #114 Del Skrevet 23. desember 2020 Morradi skrev (6 timer siden): Men altså... Sjekk Liz Nor (Elisabeth Norheim) sin tråd på Facebook om Mads/Se&Hør. Og da spesielt den kommentaren om at han er glad i å sende bilder av lillemann til damer på fritiden. Jeg hadde en gang sansen for Mads Hansen. Helt til jeg så hvor lite ydmyk han framsto i diskusjoner om transpersoner og black-face.. Og den usunne opphengtheten han har i (unge) influensere og kroppene deres. Hvis det Liz skriver er fakta (noe det ofte er), så blir han jo bare enda eklere i mine øyne... Njaa, det er vel en sannhet med modifikasjoner, hun er kjent for å skyte spurv med kanoner i saker hun ikke har noenting med. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2020 #115 Del Skrevet 23. desember 2020 Morradi skrev (7 timer siden): Men altså... Sjekk Liz Nor (Elisabeth Norheim) sin tråd på Facebook om Mads/Se&Hør. Og da spesielt den kommentaren om at han er glad i å sende bilder av lillemann til damer på fritiden. Jeg hadde en gang sansen for Mads Hansen. Helt til jeg så hvor lite ydmyk han framsto i diskusjoner om transpersoner og black-face.. Og den usunne opphengtheten han har i (unge) influensere og kroppene deres. Hvis det Liz skriver er fakta (noe det ofte er), så blir han jo bare enda eklere i mine øyne... Nå ville jeg vel ikke tatt noenting som kommer derfra seriøst. Hun der er et av de styggeste menneskene jeg vet om (ikke utseendemessig altså, men oppførselsmessig). Hiver ut sladder og rykter uten rot i virkeligheten bare for å drite ut folk. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 23. desember 2020 #116 Del Skrevet 23. desember 2020 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158480825665091&id=572155090 Dette er link til det Liz Nor skriver om Mads Hansen. Jeg har heller ikke sansen for den dama, og tror ikke på en tøddel av det hun spyr ut av seg. Ser de i tråden bagatelliserer problematikken rundt influensere. Viser jo bare at de tror det er snakk om fjortiser på pikerommet og ikke voksne kvinner som driver egen millionbedrift. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 23. desember 2020 #117 Del Skrevet 23. desember 2020 Med erfaringen MH nå har fått, håper jeg han kan være en stemme for barna som blir brukt som innhold på influensere sine annonsekanaler. Ikke noe penger i det sa du? Nei, da går vi heller etter PH deltagere 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 23. desember 2020 #118 Del Skrevet 23. desember 2020 Vipser skrev (1 time siden): https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158480825665091&id=572155090 Dette er link til det Liz Nor skriver om Mads Hansen. Jeg har heller ikke sansen for den dama, og tror ikke på en tøddel av det hun spyr ut av seg. Ser de i tråden bagatelliserer problematikken rundt influensere. Viser jo bare at de tror det er snakk om fjortiser på pikerommet og ikke voksne kvinner som driver egen millionbedrift. Hvor ser du at de bagatelliserer problemer rundt influensere? Akkurat det klarte jeg ikke å lese ut av den tråden der altså... Jeg liker at Liz tør der andre tier. Jeg liker at hun er langt over kanten mange ganger. Men meg om det sikkert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 23. desember 2020 #119 Del Skrevet 23. desember 2020 Morradi skrev (3 timer siden): Hvor ser du at de bagatelliserer problemer rundt influensere? Akkurat det klarte jeg ikke å lese ut av den tråden der altså... Jeg liker at Liz tør der andre tier. Jeg liker at hun er langt over kanten mange ganger. Men meg om det sikkert. "er det han med usunn fetisj på kvinnelige influensere?" som om det er derfor han problematiserer manipulerte bilder og løgn fra den kanten. @Lin11 han har da gått etter Anna Rasmussen flere ganger for barnearbeid. Han er bare kompis med LKE og tør vel ikke ta den kampen 🙈😩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. desember 2020 #120 Del Skrevet 23. desember 2020 Morradi skrev (14 timer siden): Men altså... Sjekk Liz Nor (Elisabeth Norheim) sin tråd på Facebook om Mads/Se&Hør. Og da spesielt den kommentaren om at han er glad i å sende bilder av lillemann til damer på fritiden. Jeg hadde en gang sansen for Mads Hansen. Helt til jeg så hvor lite ydmyk han framsto i diskusjoner om transpersoner og black-face.. Og den usunne opphengtheten han har i (unge) influensere og kroppene deres. Hvis det Liz skriver er fakta (noe det ofte er), så blir han jo bare enda eklere i mine øyne... De fleste som har sett EN i aksjon i diskusjoner på SoMe oppdager fort at hun er relativt ufin. Ville ikke stolt er øyeblikk på informasjon hun kommer med, hun gjør hva som helst for å sverte meningsmotstandere. Håper MH anmelder henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå