pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #341 Del Skrevet 19. februar 2006 Det har snødd i natt... Pondus er litt tett i dag, håper det ikke utvikler seg noe nå. Lillemor er også fryktelig snørrete. Hun sover heldigvis enda. Litt pupp nå for å roe ned pondus, som egentlig er fryktelig trett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 19. februar 2006 Der brenner det i ovnen også, lillemor er våken og danser til jordbær-mathilde på tv.... straks frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 19. februar 2006 En liten kikk i munnen på pondus avgjorde hvorfor det er så mye snørr, tårer og klåe. 2 små hull for fortenner oppe på venstre side, pluss kuler for tenna på høyre. Har jo 2 små tenner nede allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2006 #344 Del Skrevet 19. februar 2006 Tenner kan være skikkelig fælt. Håper de kommer fort så Pondus slipper å plages så mye. Ha en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 19. februar 2006 Da har vi vært ute en tur og prøvd skiene som lillemor fikk i julegave. Det gikk veldig bra, hun fikk til å gå alene med staver også. Etterpå gikk vi en liten tur så pondus sovna i vogna, omsider.... Nå står curling på i bakgrunnen, jeg tar en kaffekopp og lillemor har spist formiddagsmat og prata med pappan på tlf. Ingen store planer utover dagen, får se hva den bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 19. februar 2006 Vært ute å kjørt oss en tur. Måtte på narvesen å kjøpe avisanordland.... Ja, jeg savner bodø litt.... Dagens søndagsmiddag besto av fleskepannekake og bacon. Og det hadde vi gledet oss til, helt til jeg oppdager at blåbærsyltetøyet jeg kjøpte i går, var solbær... Blæh!!! Nå sover minstesnupp på armen, og storesnupp i pappastolen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 19. februar 2006 Stilig! Hentet fra astrologi-biorytmer: Slik ser dagen din ut: Du har nå levd i 9476 dager Fysisk: 0 Følelser: 43 Intellekt: 81 Generelt: 41 Du har fysisk kryssdag. Pass deg i trafikken - reaksjonsevnen din er nedsatt. Du er intellektuelt på topp denne perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2006 #348 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvordan føler du deg da, Pondusa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 19. februar 2006 Fryktelig smart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2006 #350 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, jeg skal ikke si noe jeg som har intellekt på - 99 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 #351 Del Skrevet 19. februar 2006 Heia!! Bare innom for å ønske dere en fin søndag! Spørs om du ikke er på msn ikveld kanskje?! Hmmm...vil også finne ut av det der biogreiene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 19. februar 2006 Spørs om du ikke er på msn ikveld kanskje?! ← Skal du ikke se bort i fra, men har også leid meg "Madagaskar". No ska ho mor verkele kos se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. februar 2006 #353 Del Skrevet 19. februar 2006 Åååå, Madagaskar - gled deg!!!!!!!!!! Den leide vi på fredag!!! Ustyrtelig morsom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. februar 2006 #354 Del Skrevet 19. februar 2006 Lenge siden jeg har vært her.. selv om du er i permisjon nå tenkte jeg å plage deg litt..jeg har nemlig et " problem.." I alle år har vi klippet ut svarte katter, og de har barna pyntet. Dette er karnevalspynten vår som henger oppe på veggen og i vinduene. jeg kunne tenke meg noe nytt i år. Det skal lages på tirsdag og jeg klarer ikke å komme på noe. barna er fra 1- 3, 5 år, så det må være enkelt..no al'a lime og rive/ klippe..male.. - kan du hjelpe meg, kom plutselig på at du er jo en veldig lur person å spørre... Har fått gode forslag av deg før jeg.. Ha en god søndagskvled! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 19. februar 2006 Nettopp sett Madagaskar, mulig jeg må se den en gang til i morgen. Fortsatt oppblåst og uggen i magen, gått opp 1.5 kg på to uker. Sikkert bare minipillen som lager kjempekræsj nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Sånn, da har jeg spredt noen her og der, så da er det vel bare å ta natta da. Snx i morra, ny dag, ny uke, nye muligheter. Endret 19. februar 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 20. februar 2006 Så var det morgen, kl 6.15 var ungene sprell våkne og klar for en ny dag. Kjenner nå jeg gleder meg til sambo kommer å jeg kan få slumre en time alene..... Blir ikke så kravstor nå man er alene med ungene i så mange uker i strekk, en liten time ekstra på øyet eller det å få dusje uten badet fullt av unger.... Det har snødd enda litt mer i natt, så jeg må nok ut å starte bilen før vi kjører i bhg. Heldigvis bare lett puddersnø, så det er fort gjort å koste av bilen. Nå ser vi Madagaskar, lillemor fant den på bordet og ville absolutt se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 20. februar 2006 Da er matboksen klar, sekken snart pakka, ungene snart kledd og vi kan begi oss til bhg. Men hva skal jeg ta meg til i dag da?? Besøke venninne R kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. februar 2006 #359 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg håper egentlig det er tenner som gjør Victoria syk nå. Hun fikk to nede for to mnd siden og etter det har det ikke kommet flere.. Litt rart synes jeg! Trodde at når de først kom, så poppet de opp en etter en. Håper du får en fin dag uansett hva du finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. februar 2006 #360 Del Skrevet 20. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå