Skytte Skrevet 21. februar 2006 #381 Del Skrevet 21. februar 2006 Come on come come on!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Move it move it move it!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alle gode ting er 8???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #382 Del Skrevet 21. februar 2006 JOHOOOOOOOOOOOO Jeg klarte det!!!!! Nå kan jeg jo ikke legge meg,nå er det jo fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 21. februar 2006 :grine2: du skytte, du skytte..... God, gammaldags bainnskap som mått tell ja! Og bare for å ha det sagt: til fest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #384 Del Skrevet 21. februar 2006 Paaarty Du vet,vi nordlendinger går ikke av veien for å få oss en fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 21. februar 2006 Hadde en åpnet vaniljesauspakke i kjøleskapet som kjeda seg, og det ropte fra en fruktcoctail i skapet. Nå har de heidundrende fest i magan min.... For er`e fest, så er`e fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #386 Del Skrevet 21. februar 2006 Mulig det har rabla litt for meg i kveld, for slikt humør kommer ikke hver kveld.... PARTYYYYYYY!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 21. februar 2006 Haha, bare 500 innlegg før jeg når igjen skytte.... Greier jeg det da, nope.... Klarer å skvise ned litt fruktcoctail med vaniljesaus til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #388 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det fest så er det fest!!!!!!!! Mmmmm....vaniljesaus!!! Slurp!!! Men NUH er det natta på meg.............Så kan vi ha mer fest imorgen! Nattinatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 21. februar 2006 *legger festen på is til i morgen tidlig* Natta godtfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 22. februar 2006 Morgen alle damer. Så ble det min tur da, feber, tett i nesen, sår i halsen og ei heidundrende hodepine. Heldigvis skal lillemor i bhg snart.... Men jeg får vel neppe pondus til å legge seg sammen med meg hele dagen...... *synes fryktelig synd på meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 22. februar 2006 Da er lillemor levert i bhg, og jeg sitter her å tvinger innpå med et par brødskiver og appelsinjuice. Håper pondus blir trett snart slik at jeg kan ta han med på soverommet, og forhåpentligvis få oss en time eller 2 på øyet. Enten hjelper det på, eler så våkner jeg med 10 ganger verre hodepine..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. februar 2006 #392 Del Skrevet 22. februar 2006 Håper du får sovet litt og at formen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 22. februar 2006 Takk MissS. Ikke noe som tyder på at pondus er trett enda nei. Farer som en vind rundt på gulvet, synes det var veldig stas da han knekte koden for å åle seg fremover i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 22. februar 2006 Vi fikk sovet et par timer, men som venta var hodepinen enda verre når jeg våkna.... Fant utrolig nok en paracet i toalettmappa, og kjenner bittelitt virkning nå. Tar så å si aldri paracet, så de pleier å ligge i toalettmappa til sambo..... Pondus har fått grøt nå, og er heldigvis ikke så storforlangende ang oppmerksomhet enda. Storkoser seg på gulvet, så jeg sitter som et slakt i en stol med ol på tv`n.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 #395 Del Skrevet 22. februar 2006 Nei og nei......Huff akkurat hva du IKKE trengte nå.... Syns noe så forferdelig synd på deg altså Kanskje mam og pap din hjelper deg litt med de små når du ikke er i form? Er jo så tungt å være syk,og i tillegg skulle ta vare på to minimennesker...Hjelpe meg! Du er barskest i verden! Sender over masse frisk energi og gode tanker for resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. februar 2006 #396 Del Skrevet 22. februar 2006 Huffda, du må ikke bli syk nå som jeg hadde tenkt å fortsette 20-sidersfesten! Håper formen kommer seg FORTFORT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #397 Del Skrevet 22. februar 2006 Skytte og Miip: Joda formen er bedre nå, fått sovet 2 dupper sammen med pondus. Nå skal vi snart hente lillemor i bhg, kjøre på butikken å handle middag. Fikk plutselig lyst på pitabrød, kjøtt, ost og salat.... Nam nam. Mulig vi tar en tur til mam & pap i ettermiddag å får kaffe. Og ja skytte; dere spiser oftere enn oss også borte. Nyt det nå som dere kan det, blir fort mindre av slike ting når skytteliten inntar verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 22. februar 2006 Nå er det like før hodet mitt eksploderer. Pondus har jamret nonstop siden i 2 tiden i formiddag. vil ikke ha pupp og vil ikke sove. Feber har han også. Nå sover lillemor, så jeg legger meg jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. februar 2006 #399 Del Skrevet 22. februar 2006 Huffda! Sykdom i deres hus også God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 22. februar 2006 #400 Del Skrevet 22. februar 2006 Takk for koselige innspill i dagboken min! Og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå