AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #141 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 20.01): Skjønner ikke helt at Iman og Marte turte jeg, man kan jo se omtrent hva det går i i første sesong. Greit nok å ikke kunne så mye da, men det som irriterer meg mer er at programmet gikk fra å handle om allmennkunnskap i de første kampene (herunder en del sport, historie, geografi, mm) - hvor de gjorde det rett og slett utrolig dårlig - til å nesten utelukkende handle om artister, skuespillere og kjendiser generelt, ispedd enkelte andre tema en sjelden gang. Det er vel ikke noe jeg innbiller meg, eller? Det er jo ikke lagets skyld, og regner med at de evt tilpasset for at kampen skal bli jevnere, men det gjorde programmet mye kjedeligere for min del. Anonymkode: cd15a...fe6 Er så enig! Nettopp sett duellen mot Silje og Thomas, og det er jo nesten bare spørsmål om kjendiser og popkultur. Anonymkode: 3cd6d...fe7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #142 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 15.39): Marte og Iman har jo tapt alle kampene sine og er helt tydelig veldig kunnskapsløse, spesielt Iman. Jon og Henriette hjelper for å at jentene ikke skal drite seg alt for mye ut. Jeg er både skuffet og sjokkert over hvor lite Iman kan. Jeg trodde hun var en tøff og klok minoritetskvinne, som var et godt forbilde for andre minoritetsjenter- og kvinner, men det viser seg at hun ikke kan noen ting. De få tingene de klarer å svare rett på, er det i all hovedsak Marte som kan. Anonymkode: 4ec3f...8d9 Iman er jo kjempeflink, men kommer ikke frem fordi hun ikke roper høyest. Ingeborrrrr derimot tror hun kan alt. Jeg synes derimot hun fremstår som litt mindre smart.. "Mat er gøy! " jaha, haha. Sier du det🙈 Anonymkode: 654b6...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #143 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Iman er jo kjempeflink, men kommer ikke frem fordi hun ikke roper høyest. Ingeborrrrr derimot tror hun kan alt. Jeg synes derimot hun fremstår som litt mindre smart.. "Mat er gøy! " jaha, haha. Sier du det🙈 Anonymkode: 654b6...d15 Så du mener Iman har kunnet mange svar og holdt munn om det, da eller? Laget hennes er det desidert dårligste laget og kan bare svare på spørsmål om kjendiser. Når hun og Marte diskuterer er det tydelig at Marte har noe mer allmennkunnskap. Greit at Iman sikkert er hyggelig og flink skuespiller, men flink når det gjelder allmennkunnskap, det er hun ikke. Anonymkode: 4ec3f...8d9 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. februar 2021 #144 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du mener Iman har kunnet mange svar og holdt munn om det, da eller? Laget hennes er det desidert dårligste laget og kan bare svare på spørsmål om kjendiser. Når hun og Marte diskuterer er det tydelig at Marte har noe mer allmennkunnskap. Greit at Iman sikkert er hyggelig og flink skuespiller, men flink når det gjelder allmennkunnskap, det er hun ikke. Anonymkode: 4ec3f...8d9 Nå fikk du meg til å le😂 Skal jaggu se at de hadde vært vinnerlaget, hvis bare Iman hadde ropt litt høyere 😄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #145 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så du mener Iman har kunnet mange svar og holdt munn om det, da eller? Laget hennes er det desidert dårligste laget og kan bare svare på spørsmål om kjendiser. Når hun og Marte diskuterer er det tydelig at Marte har noe mer allmennkunnskap. Greit at Iman sikkert er hyggelig og flink skuespiller, men flink når det gjelder allmennkunnskap, det er hun ikke. Anonymkode: 4ec3f...8d9 Ikke det jeg mener, men at hun ikke fikk vist seg kanskje. Dessuten så er hun også yngst, så ikke rart at hun ikke kan like mye som de som har noen år på baken. Anonymkode: 654b6...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #146 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Iman er jo kjempeflink, men kommer ikke frem fordi hun ikke roper høyest. Ingeborrrrr derimot tror hun kan alt. Jeg synes derimot hun fremstår som litt mindre smart.. "Mat er gøy! " jaha, haha. Sier du det🙈 Anonymkode: 654b6...d15 Det er ikke Ingeborg som fremstår som mindre smart. Anonymkode: 3484d...980 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #147 Del Skrevet 15. februar 2021 Ser dagens eps, jeg blir flau på deres vegene pga hvor snille programlederene er med dem🙈imam skuffer, jeg trodde hun var smartere. Marthe er mer barnslig enn hva jeg trodde Anonymkode: 6bd68...a3f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #148 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 7.06): Det er ikke Ingeborg som fremstår som mindre smart. Anonymkode: 3484d...980 Jo. Bår hun har skrevet bok om hvor ekkel og skitten mat egentlig er, og i neste øyeblikk roper at "mat er gøy", synes jeg hun fremstår ganske slik, ja. Dessuten er det psykologen som drar inn poeng i laget. Anonymkode: 654b6...d15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 16. februar 2021 #149 Del Skrevet 16. februar 2021 Elsker kategoriene, de er høydepunktet. Ellers heier vi her på lagene til Knut Nærum og Magnus Devold. Legene er også ganske morsomme, men inntrykket mitt av Peder Kjøs er endret. Har likt han før, synes han fremstår selvgod og lite forsonende i alle mot alle, men svært kunnskapsrik, det skal han ha. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #150 Del Skrevet 18. februar 2021 Programmene med iman i den røde stolen... SÅ flaut!!! Hun kan jo absolutt ingenting? Huffameg, fatter ikke hvorfor hun frivillig driter seg ut på den måten. Anonymkode: c5ed2...7c0 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #151 Del Skrevet 19. februar 2021 Hadde ikke noe spesielt inntrykk av Marte annet enn at hun virket ok i Kompani Lauritzen. Men hun er jo virkelig over the top. Det er noe med frisyren hennes som irritere meg, hun har så lav panne og ser helt flat ut på hodet🙈 Jeg liker Mia, hun er voksen og morsom og kan en del og ta ikke seg selv så høytidelig 😀👍🏻 Ingeborg sitter bare og rister og skjærer tenner, virker smånevrotisk til tider. Lurer egentlig på hvorfor hun får tv tid i det hele tatt. Anonymkode: 654b6...d15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #152 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde ikke noe spesielt inntrykk av Marte annet enn at hun virket ok i Kompani Lauritzen. Men hun er jo virkelig over the top. Det er noe med frisyren hennes som irritere meg, hun har så lav panne og ser helt flat ut på hodet🙈 Jeg liker Mia, hun er voksen og morsom og kan en del og ta ikke seg selv så høytidelig 😀👍🏻 Ingeborg sitter bare og rister og skjærer tenner, virker smånevrotisk til tider. Lurer egentlig på hvorfor hun får tv tid i det hele tatt. Anonymkode: 654b6...d15 Hihihi, så artig å skrive dritt om folk. Anonymkode: 3484d...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #153 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hihihi, så artig å skrive dritt om folk. Anonymkode: 3484d...980 Ja, noen henger seg opp i det utrolige. Anonymkode: 3da86...b58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. februar 2021 #154 Del Skrevet 19. februar 2021 Det er et morsomt et program synes jeg, men kanskje litt vell stor sprik i kunnskapsnivå Peder K. er nesten for kunnskapsrik, mens Iman er i andre enden, men hun er mye yngre så en kan ikke vente samme nivå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #155 Del Skrevet 19. februar 2021 Akkurat ferdig med å se finalen på Discovery+. Underholdene, men litt lette bildespørsmål i den siste kategorien. Nå er det "bare" seks måneder igjen til sesong tre med Alex Rosén, Charter-Svein, Iben Akerli, Sofie Frøysaa, m.fl. Anonymkode: 3da86...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #156 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hihihi, så artig å skrive dritt om folk. Anonymkode: 3484d...980 Det var ikke akkurat dritt. Det var bare fakta... Marte er pen altså, men synes ikke hun kler den frisyren. Anonymkode: 654b6...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #157 Del Skrevet 19. februar 2021 Syns det er litt overdrevent at de sier at programmet skal gå «hele våren på TVNorge» 🤣 det blir jo ferdig i februar 🤣 Anonymkode: 600a3...2d2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. februar 2021 #158 Del Skrevet 19. februar 2021 Imponert over Magnus Devold. Som kom SÅ langt, omtrent helt på egenhånd. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #159 Del Skrevet 19. februar 2021 Hannah80 skrev (1 time siden): Imponert over Magnus Devold. Som kom SÅ langt, omtrent helt på egenhånd. Rolig, kunnskapsrik og ganske morsom fyr. Tror Maria har valgt riktig. Anonymkode: 3da86...b58 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #160 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Syns det er litt overdrevent at de sier at programmet skal gå «hele våren på TVNorge» 🤣 det blir jo ferdig i februar 🤣 Anonymkode: 600a3...2d2 Kommer sesong 3 om ikke så lenge Anonymkode: 318ad...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå