Gå til innhold

alle mot alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gleder meg til denne sesongen, etter å ha sett en snutt med Iman Meskini og Marte Bratberg. Tror årets tv-øyeblikk kom tidlig i år..Ang spørsmål om Brødrene Dahl.... lo høyt og hjertelig over kreative svar! :ler:

 

Anonymkode: 65cea...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte ikke første episode. Synes ikke den var noe gøy. Synes de på legelaget virker arrogante og besservissete, og orøver å være morsomme uten å være det.

Anonymkode: 600a3...2d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Likte ikke første episode. Synes ikke den var noe gøy. Synes de på legelaget virker arrogante og besservissete, og orøver å være morsomme uten å være det.

Anonymkode: 600a3...2d2

Må si meg enig med de.

Anonymkode: 36275...d2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nye legelaget er en skuffelse. De er både arrogante og lite sjarmerende. Merker jeg savner Wasim og søsteren til Jon.

Anonymkode: 3da86...b58

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva for en topp/kjole Henriette har på seg her? Den ser kjempefin ut! 

A7E44BB2-AB2C-4771-9B3D-259026695CBA.jpeg

Anonymkode: 32ebb...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper legelaget er bedre neste gang de er med

Anonymkode: 36275...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 10.21):

Flere som irriterer seg over Jon Almaas som maser om «sluttstillingen ble» eller «den endelige stillingen ble», etter at man er ferdig?

Herlighet for et naut! Stillingen er hvordan det ligger an underveis, til slutt får man resultatet, eller sluttresultatet.

Håper han lærer til neste sesong av dette programmet!

Anonymkode: 2f633...281

Holder Jon på med dette våset fremdeles? Har ikke sett på de nye episodene ennå, får se om jeg orker.

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg til kveldens sending... helt til den der psykologen uttalte at han kjenner folk bedre enn de kjenner seg selv fordi det er jobben hans. Creepy. Nå synes jeg psykologer er skumle i utgangspunktet, så da blir denne sesongen avskrevet. Det holdt at jeg ikke liker Almås spes. godt.

Anonymkode: 7c865...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde gledet meg til kveldens sending... helt til den der psykologen uttalte at han kjenner folk bedre enn de kjenner seg selv fordi det er jobben hans. Creepy. Nå synes jeg psykologer er skumle i utgangspunktet, så da blir denne sesongen avskrevet. Det holdt at jeg ikke liker Almås spes. godt.

Anonymkode: 7c865...5b1

Det ble sagt at han kjenner Ingeborg bedre enn hun kjenner seg selv. Fordi det er jobben hans. Men dette ble jo sagt i en spøkefull tone, så du trenger ikke å legge så mye i det

Anonymkode: 863fe...533

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er direkte sjokkert over at han svarte 1968 til året når Buzz Aldrin gikk på månen.

Jeg trodde alle over en viss alder viste at det var i 1969.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn ll Elessar skrev (1 time siden):

Jeg er direkte sjokkert over at han svarte 1968 til året når Buzz Aldrin gikk på månen.

Jeg trodde alle over en viss alder viste at det var i 1969.

Tok feil med et år,  virkelig sjokkerende ja 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull vaffel skrev (3 minutter siden):

Tok feil med et år,  virkelig sjokkerende ja 

Ja når det kommer til månelandingen så er det sjokkerende.  

Hadde vært noe annet om det var snakk om hvilket år ble Maria Stuart født og han hadde bommet med et år. At han hadde sagt 1541 isteden for 1542 (som er det riktige året) så hadde jeg ikke reagert på det.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gull vaffel skrev (22 timer siden):

Tok feil med et år,  virkelig sjokkerende ja 

Det er jo en såpass kjent hendelse at det er "sjokkerende", ja. Enkelte hendelser bommer man ikke på. Om noen var selvsikre og sa at 9/11 skjedde i 2000, eller at 22. Juli skjedde i 2010, hadde jeg stusset. 

Anonymkode: b3e1f...ee0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter så tett. Ikke noe avstand å spore her nei

Anonymkode: 600a3...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt artig at han ene legen, Kaveh, heter det samme som når man er allergisk mot et legemiddel 😂 Da heter det riktignok CAVE, men uttales likt 😛  Er man allergisk mot f.eks penicillin, står det under "CAVE" i journalen 😂

Anonymkode: 3c46d...5e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jon fortsetter med «sluttstillingen»-tullet sitt. Trodde han var en som vil ha ting riktig.

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn ll Elessar skrev (På 19.1.2021 den 20.32):

Jeg er direkte sjokkert over at han svarte 1968 til året når Buzz Aldrin gikk på månen.

Jeg trodde alle over en viss alder viste at det var i 1969.

Ja, men ellers var hans kunnskapsnivå ganske høyt.

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut at Knut og Cathrine trodde Mexico lå i Sør-Amerika! 

Anonymkode: 4ec3f...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke hvordan TvNorge (discovery+) legger opp til at Knut og Cathrine er det øverste laget og det er så utrolig at Maria og Magnus jager de og er tett innpå - viser til episodebeskrivelse. Altså hallo, de vant jo. Magnus er veldig intelligent og kan mye, dette beviste han også da han var med på Huskestue. Maria vil jeg ikke uttale meg om, haha. 

Ellers veldig enig at legelaget kanskje virket litt arrogante. Virker uansett til å bli en bra sesong, selv om det kanskje er litt åpenbar variasjon i lagsammensetningen.. 

Anonymkode: 3af65...887

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...