Gå til innhold

alle mot alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg synes om at søsteren til Jon Almaas er deltager, på legelaget. Føler det blir litt sånn at han «trumfer gjennom» at søsteren skal få komme på TV for å bli litt kjent. Heller ikke bra at programlederen (som sitter på spørsmål og svar lenge før programmet sendes) har søsteren som deltaker. Fort gjort å tipse henne om svarene dagen i forveien (med tanke på hvor bra legelaget gjorde det også). 

Anonymkode: 5bf21...366

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva jeg synes om at søsteren til Jon Almaas er deltager, på legelaget. Føler det blir litt sånn at han «trumfer gjennom» at søsteren skal få komme på TV for å bli litt kjent. Heller ikke bra at programlederen (som sitter på spørsmål og svar lenge før programmet sendes) har søsteren som deltaker. Fort gjort å tipse henne om svarene dagen i forveien (med tanke på hvor bra legelaget gjorde det også). 

Anonymkode: 5bf21...366

Søsteren til Jon Almås trenger ikke hans hjelp for å bli kjent. Det har hun klart helt fint selv for mange år siden i Hva feiler det deg? på NRK.

Anonymkode: ff20c...b7e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Halvsøsteren til Jon Almaas har jo vært på TV siden 2016.

Anonymkode: 3da86...b58

Stesøster, er ikke i biologisk slekt.

Anonymkode: e17dc...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stesøster, er ikke i biologisk slekt.

Anonymkode: e17dc...c05

De fortalte på Lindmo at de er halvsøsken. Foreldrene til Astrid hadde to sønner hver da de møttes (Jon var én av disse) og fikk Astrid sammen. De heter begge Almaas også, som jo ville vært rart dersom de var stesøsken. 

Hadde dette vært et program hvor man faktisk vant noe av verdi, kunne jeg vært enig i at det ikke ville vært riktig at den ene programlederen og den ene deltakeren hadde en så nær relasjon, men i dette programmet vant de jo bare heder og ære, og da syns jeg ikke det er problematisk. Det var dessuten tydelig i finaleprogrammet spesielt at legelaget ikke kan ha visst spørsmålene på forhånd, ellers hadde de ikke svart feil på de to første utslagsspørsmålene på slutten av programmet. Det er vel heller ingen overraskelse at leger ofte er kunnskapsrike og intelligente. 

Anonymkode: 4ec3f...8d9

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller ingen overraskelse at leger ofte er kunnskapsrike og intelligente. 

Synes ikke de virker særlig kunnskapsrike og intelligente i dette programmet     :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/12/2020 at 12:43 PM, AnonymBruker said:

Tar gjerne en sesong til av Alle mot Alle. Likandes program hvor jeg kan trimme de små grå sammen med kjendisene.

Anonymkode: 91819...6cc

Enig. Jeg elsker quiz program, og dette funka skikkelig godt i min mening. Sånn passe godt og blanda, og jeg har noen kjendiser jeg gjerne skulle sett være med i sesong 2.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2020 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Stesøster, er ikke i biologisk slekt.

Anonymkode: e17dc...c05

De er halvsøsken. 

Anonymkode: 07103...eb4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2020 den 17.48, bullehurk skrev:

Synes ikke de virker særlig kunnskapsrike og intelligente i dette programmet     :fnise:

Jo, de var flinke.

Anonymkode: 3da86...b58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

For et latterlig Oslo-program! 14 deltakere og 2 programledere, og alle 16 er fra Oslo-regionen, i hvert fall snakker østlandsk, unntatt kun 2, Formoe og panne-mannen, men de bor sikkert i Oslo.

Har ikke TVNorge skjønt at det finnes mer enn bare OsloOsloOslo i Norge? Hva med å bytte navn til TVOslo?

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltakere:

Knut Nærum og Cathrine Sandnes, Jonas Bergland og Kaveh Rashidi, Erik Follestad og Mia Hundvin, Magnus Devold og Maria Stavang, Marte Bratberg og Iman Meskini, Thomas Alsgaard og Silje Nordnes, samt Peder Kjøs og Ingeborg Senneset.

Tror det kommer til å stå mellom legene og forfatterne.

Anonymkode: 3da86...b58

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte egentlig veldig godt alle lagene i år. Litt skeptisk til neste sesong, håper ikke komiker-gjengen tuller det bort så det blir heelt Huskestue 🙄

Anonymkode: 3df18...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt ut i semifinalene, men hvem var det som vant i år?

Anonymkode: 3c46d...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2020 den 21.51):

Likte egentlig veldig godt alle lagene i år. Litt skeptisk til neste sesong, håper ikke komiker-gjengen tuller det bort så det blir heelt Huskestue 🙄

Anonymkode: 3df18...87e

Har liten tro på kjæresteparet, idrettsprofflaget og Bratberg/Meskini. Kjøs og Senneset tror jeg kan gjøre det skarpt. Usikker på Alsgaard og Nordnes. Får ikke håpe Thomas er like håpløs som Tom Stiansen.

Wasim Zahid og halvsøsteren til Almaas (legelaget) vant årets utgave.

Anonymkode: 3da86...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.10.2020 den 14.21):

Vet ikke helt hva jeg synes om at søsteren til Jon Almaas er deltager, på legelaget. Føler det blir litt sånn at han «trumfer gjennom» at søsteren skal få komme på TV for å bli litt kjent. Heller ikke bra at programlederen (som sitter på spørsmål og svar lenge før programmet sendes) har søsteren som deltaker. Fort gjort å tipse henne om svarene dagen i forveien (med tanke på hvor bra legelaget gjorde det også). 

Anonymkode: 5bf21...366

Enig!

Legelaget vant altså fordi Sigurd og han Kongo-fyren ikke fikk poeng av Jon Almaad på Sylfest Lomheim fordi de sa Sylfest Lonheim. Dette er ikke en stavekonkurranse. Her har nok Almaas latt ting gå i søsterens favør i tvilstilfeller.

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som irriterer seg over Jon Almaas som maser om «sluttstillingen ble» eller «den endelige stillingen ble», etter at man er ferdig?

Herlighet for et naut! Stillingen er hvordan det ligger an underveis, til slutt får man resultatet, eller sluttresultatet.

Håper han lærer til neste sesong av dette programmet!

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 14.12.2020 den 18.49):

Deltakere:

Knut Nærum og Cathrine Sandnes, Jonas Bergland og Kaveh Rashidi, Erik Follestad og Mia Hundvin, Magnus Devold og Maria Stavang, Marte Bratberg og Iman Meskini, Thomas Alsgaard og Silje Nordnes, samt Peder Kjøs og Ingeborg Senneset.

Tror det kommer til å stå mellom legene og forfatterne.

Anonymkode: 3da86...b58

Håper alle der har noe å bidra med, at  ikke enkelte kun er med for å tulle og fleipe mest, for det er bare irriterende i et quizprogram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2020 den 18.49):

Deltakere:

Knut Nærum og Cathrine Sandnes, Jonas Bergland og Kaveh Rashidi, Erik Follestad og Mia Hundvin, Magnus Devold og Maria Stavang, Marte Bratberg og Iman Meskini, Thomas Alsgaard og Silje Nordnes, samt Peder Kjøs og Ingeborg Senneset.

Tror det kommer til å stå mellom legene og forfatterne.

Anonymkode: 3da86...b58

Tror jeg avskriver legelaget.

Spoiler

Magnus Devold imponerer! Håper at komiker/kjærestelaget kommer til finalen.

 

Anonymkode: 3da86...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...