Gå til innhold

alle mot alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener hun blonde fra Kristiansand så burde du se henne i huskestue. Eller ikke, for det er helt ekstremt.

Anonymkode: 4fc06...ac6

Ok, jeg trekker tilbake det jeg sa. Noen er virkelig mindre kunnskapsrike enn andre. At hun stiller opp på slike ting er jo merkelig, må ha god selvironi tross alt, da. Litt synd på Tom Stiansen som har små vinnersjanser.

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg trekker tilbake det jeg sa. Noen er virkelig mindre kunnskapsrike enn andre. At hun stiller opp på slike ting er jo merkelig, må ha god selvironi tross alt, da. Litt synd på Tom Stiansen som har små vinnersjanser.

Anonymkode: 2f633...281

Haha, men Tom Stiansen var nettopp den jeg reagerte mest på. Han trodde jødene var gresk-ortodokse... Dessuten snakker han såå HØYT, og snakker over Janne Formoe hele tiden. Det er liksom hele tida han som skal framføre svarene, og mange ganger når hun begynner å svare, tar han over. Hun snakker også høyere og høyere, men hun ser hele tida bort på ham, sjekker innom liksom, legger opp til at de skal svare sammen, og tar litt hensyn. Mens han blir veldig jeg jeg jeg. Kanskje derfor jeg reagerer ekstra på at han vet lite :) Men det er jo bare en lek, og han er jo ikke lite intelligent som noen skrev. 
At folk er litt kunnskapsløse på noen områder har lite med intelligens å gjøre, men med anlegg, erfaring og interesse.

Anonymkode: 03e0e...9c2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å hate sånne spørreprogram. Synes det er så sykt kjedelig. Alle mot en stod på tilfeldig da jeg kom ut i stua for noen uker siden og jeg synes det er kjempegøy! Liker både måten spørsmålene blir stilt på med de rare og ulogiske sammenhengene (man aner aldri hva en kategori handler om) og at deltakerne er lite selvhøytidelige og morsommere 

Anonymkode: d4ce3...f44

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de bør spørre om hvilken av deltakerne som har en fortid som en dødsfet karakter i Hotel Cæsar.

Anonymkode: 2f633...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skvatt litt første gang jeg så Bjørn Henning Ødegaard. Minner om Tjostolv Moland :O 

Sigurd Sollien & Bjørn-Henning Ødegaard vs. Fridtjof Nilsen & Hanne Kristin  Rohde - Alle mot alle S01E10 | TVmaze

 

Tjostolv Moland - Home | Facebook

Anonymkode: 44443...378

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer mer at Jon Almaas alltid avslutter med «den endelige stillingen ble..»

Det er ingenting som heter det! Stillingen er hvordan det ligger an underveis, når det er over har vi resultatet, eller sluttresultatet.

Anonymkode: 2f633...281

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Dermed forstår vi at det neppe ble innspilt i mai.

Anonymkode: 2f633...281

Ja, i tillegg var det klipp fra publikum, full sal hvor alle sitter tett. Så,å ha blitt spilt inn før 12.mars.

Anonymkode: 600a3...2d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Skvatt litt første gang jeg så Bjørn Henning Ødegaard. Minner om Tjostolv Moland 😮

Sigurd Sollien & Bjørn-Henning Ødegaard vs. Fridtjof Nilsen & Hanne Kristin  Rohde - Alle mot alle S01E10 | TVmaze

 

Tjostolv Moland - Home | Facebook

Anonymkode: 44443...378

Det samme tenkte jeg! 

Anonymkode: d4ce3...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Skvatt litt første gang jeg så Bjørn Henning Ødegaard. Minner om Tjostolv Moland 😮

Sigurd Sollien & Bjørn-Henning Ødegaard vs. Fridtjof Nilsen & Hanne Kristin  Rohde - Alle mot alle S01E10 | TVmaze

 

Tjostolv Moland - Home | Facebook

Anonymkode: 44443...378

Han har fått høre det en god del ganger.😅

Anonymkode: d31f5...92e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 0.50, Rebecca30 skrev:

Jeg elsker når Selda gjør de forsøkene! Kjempegøy å gjette på!

Det er vel i Alle mot en, på NRK 😆

Anonymkode: 3e230...cad

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt program. Har binget flere episoder på Dplay. Veldig jevnt i finalen.

Anonymkode: 3da86...b58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det også veldig godt, men blir sjokkert over kunnskapsnivået til noen av deltakerne. Janne Formoe er jo en skravlebøtte, og kanskje ikke best kjent for å være så smart. Men Sunniva Rose er en overraskelse! Hun skravler mye, men har neimen ikke svatt på mye! Hallgeir kunne like gjerne vært på eget lag 😂

Anonymkode: 3cd6d...fe7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det også veldig godt, men blir sjokkert over kunnskapsnivået til noen av deltakerne. Janne Formoe er jo en skravlebøtte, og kanskje ikke best kjent for å være så smart. Men Sunniva Rose er en overraskelse! Hun skravler mye, men har neimen ikke svatt på mye! Hallgeir kunne like gjerne vært på eget lag 😂

Anonymkode: 3cd6d...fe7

Enig. Janne Formoe har vel knapt svart riktig på noe, men skravla går. Greit nok, vi vet jo at hun er sånn. 

Jeg hadde ikke hørt om Sunniva Rose før, men hun skravler like mye! Får inntrykk av at hun er en skikkelig besserwisser, men tar ofte feil.

Anonymkode: 16d32...247

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Almass er så vemmelig. Sånne "nå må du roe deg ned"-kommentarer kan han spare seg for. Programmet hadde vært mye bedre uten han, jeg gruer meg for hva slags sure oppgulp fra han vi får neste gang.

Anonymkode: 7c865...5b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker episoden der Lahlum og Frithjof står utenfor boksene også skal lagkameratene trykke på knappen hvis de tror Lahlum eller Frithjof kan svaret? Også blir Lahlum og hun på laget hans «beskyldt» for å jukse?? Herregud, jeg lo så jeg grein og måtte spole tilbake hundre ganger.... 😂😂 

Lahlum er god altså. 🥰

Anonymkode: 09ba8...5a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne en sesong til av Alle mot Alle. Likandes program hvor jeg kan trimme de små grå sammen med kjendisene.

Anonymkode: 91819...6cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Skvatt litt første gang jeg så Bjørn Henning Ødegaard. Minner om Tjostolv Moland 😮

Sigurd Sollien & Bjørn-Henning Ødegaard vs. Fridtjof Nilsen & Hanne Kristin  Rohde - Alle mot alle S01E10 | TVmaze

 

Tjostolv Moland - Home | Facebook

Anonymkode: 44443...378

Hehe.. Ja, han nevnte det selv i en av episodene, husker jeg.

Anonymkode: 863fe...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...