Gå til innhold

alle mot alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

rosemarin skrev (På 13.10.2021 den 16.23):

Enig, synes Birgit og Helene er veldig slitsomme og overdrevne glade. 

Typisk tegn på at man ikke har det helt bra med seg selv det, når man irriterer seg over andres glede 😅

Jeg syntes dem er herlige, min favoritt-episode så langt er der Abu og Sandeep er motstandere. Herlig livsglede begge lagene viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

E33 siste henrettelse i Norge i fredstid var i 1948. Jon sier at svaret er 1876 og det er jo korrekt hvis det er snakk om henrettelse for forbrytelse begått i fredstid men det var ikke spørsmålet. Vi var ikke i krig i 1948, irriterende 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Anonym8384722 said:

E33 siste henrettelse i Norge i fredstid var i 1948. Jon sier at svaret er 1876 og det er jo korrekt hvis det er snakk om henrettelse for forbrytelse begått i fredstid men det var ikke spørsmålet. Vi var ikke i krig i 1948, irriterende 🙄

Det irriterte meg også. Har vært et par sånne andre som også føltes som et definisjonsspørsmål.
 

(Syns det at jeg blir skikkelig engasjert i quizprogram nå? 😂😬🤪

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (På 6.10.2021 den 18.26):

Har ikke spørsmålene gått veldig fra allmennkunnskap til underholdning og fjas? Hurtigrunder med ting som er gule etc, og utrolig mange spørsmål om film, tv og kjendiser? Var jo ikke sånn de forrige sesongene? 

Helt klart mye mer underholdningsspørsmål nå, og mindre faktisk kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

robot91 skrev (2 minutter siden):

Er det bare meg, eller er dette gammlistv?

Det er definitivt gamlistv😆😆😆😆😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Det er definitivt gamlistv😆😆😆😆😆

Er selv 30. Synes det er dørgende kjedelig program . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robot91 skrev (1 minutt siden):

Er selv 30. Synes det er dørgende kjedelig program . 

Har runda 40 og jeg synes det er  sidrumpa 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst er dette billig tv å produsere for Tv Norge, som kan lage en enorm mengde episoder for lite penger. Er vel en 40 episoder i år. Må være mye dyrere å lage program som feks Kongen Befaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si det er bare to stykker med som har svært gode allmennkunskaper i år. Det er Magnus Devold og makkeren til Sigurd Sollien. Tidligere år så har det vært mange fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vuling skrev (1 minutt siden):

Vil si det er bare to stykker med som har svært gode allmennkunskaper i år. Det er Magnus Devold og makkeren til Sigurd Sollien. Tidligere år så har det vært mange fler.

Sandeep Singh.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (27 minutter siden):

Sandeep Singh.

Hvis du følger litt med, så ser du at dette laget får enormt mye spørsmål om film og musikk. Han er jo anmelder innen området. Se feks når dette laget møter laget til Sigurd Sollien. Det er jo film og musikk over hele linja. Åpenbar tilpasning av spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vuling skrev (Akkurat nå):

Hvis du følger litt med, så ser du at dette laget får enormt mye spørsmål om film og musikk. Han er jo anmelder innen området. Se feks når dette laget møter laget til Sigurd Sollien. Det er jo film og musikk over hele linja. Åpenbar tilpasning av spørsmål.

Det er en mulighet men eh. Sandeep > Sigurd uansett etter min mening, alltid vært helt nøytral minus til Sigurd. 🤷‍♂️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Scherbatsky skrev (På 23.10.2021 den 21.26):

Det irriterte meg også. Har vært et par sånne andre som også føltes som et definisjonsspørsmål.
 

(Syns det at jeg blir skikkelig engasjert i quizprogram nå? 😂😬🤪

Haha, tenkte nøyaktig det samme som dere. Var oppstandelse i stua over det spørsmålet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icock skrev (9 timer siden):

Iben ødla semifinalen med sin fjortisattitude.

Synes iben er litt morsom...😆

Maria derimot synes  er helt håpløs, kan ikke fordra at hun gjør seg så dum

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vuling skrev (På 26.10.2021 den 15.03):

Hvis du følger litt med, så ser du at dette laget får enormt mye spørsmål om film og musikk. Han er jo anmelder innen området. Se feks når dette laget møter laget til Sigurd Sollien. Det er jo film og musikk over hele linja. Åpenbar tilpasning av spørsmål.

Dette reagerte jeg også på! I den episoden var det vel musikkspørsmål i samtlige kategorier. Satt igjen med en følelse om at det var litt rigga til at Sigurd og Bjørn Henning skulle tape.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...