Gå til innhold

alle mot alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sweetheaven skrev (På 17.2.2022 den 20.31):

Enig. Discovery + suger nok fra før av. Vi betaler faktisk for å ha det. 

Synes brukervennligheten i appen er elendig. Merker at hvis jeg stopper midt i et program og starter på nytt senere, så hopper den langt tilbake. Ikke viser den tydelig de episodene man har sett.. 

Helt enig. Det ble enda verre etter den nye oppdateringen! Umulig å navigere er det også. Når man har sett ferdig en episode så starter et helt nytt program.. Nei, kommer nok til å avslutte abonnementet nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (3 timer siden):

Jeg har savnet Iben 😊

Godt å oppleve henne igjen😆

Lo meg ihjel av Iben i dag, kjære vene for et konkurranseinstinkt på den jenta! 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 23.2.2022 den 1.59):

Lo meg ihjel av Iben i dag, kjære vene for et konkurranseinstinkt på den jenta! 😅

Almaas: "Sett deg ned igjen Iben! Sett deg ned!😒"

Iben: "Nei!!! Dette er det verste!!! Verre enn å tape!!! Dette er det verste jeg har opplevd!!!😠"

🤣🤣🤣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare jeg som får litt vondt i meg av å se på Lene? Hun er så shaky og nervøs hele tiden 🥺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (16 timer siden):

Bare jeg som får litt vondt i meg av å se på Lene? Hun er så shaky og nervøs hele tiden 🥺

Ja, det er helt ekstremt 😅 Jeg blir også veldig, veldig nervøs i sånne prestasjonssituasjoner, og "ingen" skjønner hvor ille det er fordi man ikke ser det så tydelig utenfra. Men tror ikke jeg har sett en så tydelig nervøs person som Lene før, faktisk. Bra å i det hele tatt få ut noe fornuftig da 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hun Sofie går meg så sykt på nervene. Hvorfor MÅ hun prate engelsk hele tiden? Veldig irriterende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
Lacuna skrev (På 8.3.2022 den 1.06):

Bare jeg som får litt vondt i meg av å se på Lene? Hun er så shaky og nervøs hele tiden 🥺

Noe så voldsomt og 😕 Hun kan jo mye, men er usikker. Heldigvis har hun Hilde Louise på lag som er god støtte. De går bra overens. Kule damer begge to 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natterangler skrev (54 minutter siden):

Noe så voldsomt og 😕 Hun kan jo mye, men er usikker. Heldigvis har hun Hilde Louise på lag som er god støtte. De går bra overens. Kule damer begge to 😊

Enig med deg! De kan utrolig mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har vært alt for mange lag og ikke minst ulike oppgavetyper denne sesongen her. Blir mye surr og jeg glemte at flere av lagene i det hele tatt var med imens OL gikk. Håper de kutter ned på lagene igjen til neste sesong. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jannihj92 skrev (På 31.3.2022 den 12.15):

Hun Sofie går meg så sykt på nervene. Hvorfor MÅ hun prate engelsk hele tiden? Veldig irriterende. 

Enig.

Er også irriterende når Jon Almaas gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jannihj92 skrev (På 31.3.2022 den 12.15):

Hun Sofie går meg så sykt på nervene. Hvorfor MÅ hun prate engelsk hele tiden? Veldig irriterende. 

 

Gereon Rath skrev (7 timer siden):

Enig.

Er også irriterende når Jon Almaas gjør det.

Sofie Høgestøl har bodd utenlands store deler av sin barndom. Hun har også studert ved universitet i  Washington og London. Så jeg vil anta engelsk ligger like naturlig for henne som norsk.

Endret av Oida
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor Jan Thomas og Einar ikke er med lengre? 

Endret av Namine
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Adelina og Harald var mine favoritter denne sesongen. Så naturlige og fine og smarte begge to.

Jeg ble også veldig sliten av hun sofie. Virket nesten som at lagkameraten hennes synes hun var litt teit og. Han er forøvrig veldig stødig og kunnskapsrik

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Namine skrev (På 2.4.2022 den 10.02):

Er det noen som vet hvorfor Jan Thomas og Einar ikke er med lengre? 

De kunne ikke stille i semifinalene. Sikkert opptatt med et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Håper de «nerder» det opp litt, med lag som er sterke i allmennkunnskap, og de blir mindre fokus på kjendiser og popkultur. Men mistenker det heller går andre veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hun der Sumaya har gått på tidenes mageplask. I sin første episode sa hun at hun var ekspert på film. Siden det har det vært mange filmspørsmål, og hun har ikke ant noen av de - med unntak av et om "Twilight"! Men hun klaget på "Flubber", for slike gamle filmer brydde hun seg ikke om, (filmen kom samme år som hun ble født - men hun hevdet den var fra 80-tallet). Litt av en filmeekspert. Hadde likt å sett henne i stolen i kveld... der Hasse klarte utrolig 16(!) filmspørsmål under pressure.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...