Gå til innhold

alle mot alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Jeg også :)

Ja de er gode. Litt av konkurranseinstinkt på Iben 😂 

Er det noe Einar ikke kan? 😂 Virker som et godt lag. Kan jo hende Jan har noe kunnskap som kommer godt med 😄

Iben er tøff 😎

Hvis man skulle utfordret Einar skikkelig måtte man vel fått med Eia...🤣 Einar kan noe om alt 😅

Jan har jo masse selvtillit og humor da og det kommer jo alltid godt med 😅🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som er med, skal ha for at de ikke er redde for å vise hvor lite de vet ihvertfall. Akkurat som i Huskestue. Folk eier jo ikke allmennkunnskap. Syns faktisk det er pinlig å se på, for å være ærlig. Det fins selvfølgelig hederlige unntak, men ikke en eneste har imponert meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (3 minutter siden):

Iben er tøff 😎

Hvis man skulle utfordret Einar skikkelig måtte man vel fått med Eia...🤣 Einar kan noe om alt 😅

Jan har jo masse selvtillit og humor da og det kommer jo alltid godt med 😅🤣

Ja. Men litt frekk til tider. Men vanskelig å unngå med det konkurranseinstinktet 😂

Ja, Eia er også god! Tror nok det. Smart fyr.

Det er sant. Morsomt å se på 😂 

Likte Kloppen godt også. Hun er morsom 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Kloppen fungerer like bra som Henriette, nei. Hun er søt og hyggelig, men ikke helt på nett humormessig så jeg opplever det som litt anstrengt.

Forresten synes jeg hun bommet skikkelig når hun rynket på nesa, grøsset med hele kroppen og sa "æææsj, jeg orker ikke tanken på tåneglene dine" eller noe i den duren når Almås spøkte om å få fotmassasje. Det skulle sikkert være morsomt, men jeg synes det ble veldig platt og fremsto som flaut og en smule ufint. Det minner meg om barnslig jentehumor. Ikke min kopp te iallfall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (8 minutter siden):

De som er med, skal ha for at de ikke er redde for å vise hvor lite de vet ihvertfall. Akkurat som i Huskestue. Folk eier jo ikke allmennkunnskap. Syns faktisk det er pinlig å se på, for å være ærlig. Det fins selvfølgelig hederlige unntak, men ikke en eneste har imponert meg. 

Manglende allmennkunnskap er ganske vanlig, også blant vitenskapsmenn og forskere for den sakens skyld ;) 

Men ble litt flau på Iben og Alex’ vegne når de ikke visste når 100-årskrigen skjedde 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden):

Ja. Men litt frekk til tider. Men vanskelig å unngå med det konkurranseinstinktet 😂

Ja, Eia er også god! Tror nok det. Smart fyr.

Det er sant. Morsomt å se på 😂 

Likte Kloppen godt også. Hun er morsom 😄

Jeg liker at hun er litt hissig og aggro 😂

Liker også Kloppen veldig godt 😊

Klart, fordelen med Henriette er at hun forbindes mye med å ha spilt «lavstatus» folkelige personer (hovedrolle i Ole Ivars musikalen bl.a.) mens Jon forbindes med snobbete besserwissere, så de hadde en fin kontrast sånn sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (5 minutter siden):

Jeg liker at hun er litt hissig og aggro 😂

Liker også Kloppen veldig godt 😊

Klart, fordelen med Henriette er at hun forbindes mye med å ha spilt «lavstatus» folkelige personer (hovedrolle i Ole Ivars musikalen bl.a.) mens Jon forbindes med snobbete besserwissere, så de hadde en fin kontrast sånn sett.

Stort sett er det morsomt ja 😄 Kan bli litt mye noen ganger.

Ja! Men de er ganske like også. Var jo første episode så blir vel bare bedre og bedre 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker alle mot alle, vi koser oss hver dag med dette programmet. 

Likte nok Henriette bedre enn Solveig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (21 timer siden):

Manglende allmennkunnskap er ganske vanlig, også blant vitenskapsmenn og forskere for den sakens skyld ;) 

Men ble litt flau på Iben og Alex’ vegne når de ikke visste når 100-årskrigen skjedde 🙈

Jeg tippet rundt 1700- og 1800-tallet jeg 😬 Er jeg dum? 🥺 Jeg var litt nærmere enn Iben og Alex da 🤭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (Akkurat nå):

Jeg tippet rundt 1700- og 1800-tallet jeg 😬 Er jeg dum? 🥺 Jeg var litt nærmere enn Iben og Alex da 🤭

Du er ikke dum 😅

Jeg er kanskje litt streng. Er jo historiker og var alltid historieinteressert...😅

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uvitende er vel et bedre ord å bruke.

Men vi er jo alle uvitende om noe, jeg er uvitende om ekstremt mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balian d'Ibelin skrev (2 minutter siden):

uvitende er vel et bedre ord å bruke.

Men vi er jo alle uvitende om noe, jeg er uvitende om ekstremt mye.

Jeg og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tvil om at Steenstrup passet bedre enn Kloppen i dette programmet. Programlederkjemien er litt "off" her, og Kloppen er irriterende dårlig på å skjule partiskheten sin.

Endret av BrukonymAner
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææow, gått glipp av at det skulle komme ny sesong. Gledes til å se nå 😁

Hvorfor har Kloppen erstattet Stenstrup? Liker begge, men synes Henriette er kjapp og god i replikken, mens Solveig er mer søt og koselig av seg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Henriette må tilbake!

Ellers liker jeg Iben, vi har samme humor. Men hun viser nok ikke like tydelig at hun sier ting med et glimt i øyet. Kanskje jeg mistenker mye av det hun sier som humor uten at det er det. 😅

Ellers liker jeg godt programmet, selv lm jeg føler spørsmålene er litt vel tilpasset deltakerne og favoriserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Balian d'Ibelin skrev (På 4.1.2022 den 15.05):

 

Jeg liker at Solveig Kloppen har blitt programleder, 

Så jeg er ikke alene om å synes det ☺️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweetheaven skrev (12 timer siden):

Wæææow, gått glipp av at det skulle komme ny sesong. Gledes til å se nå 😁

Hvorfor har Kloppen erstattet Stenstrup? Liker begge, men synes Henriette er kjapp og god i replikken, mens Solveig er mer søt og koselig av seg 😊

Tror rett og slett Stenstrup ikke ville være programleder lenger. 

 

Er i hvert fall slik jeg har forstått det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 4.1.2022 den 15.23):

Manglende allmennkunnskap er ganske vanlig, også blant vitenskapsmenn og forskere for den sakens skyld ;) 

Men ble litt flau på Iben og Alex’ vegne når de ikke visste når 100-årskrigen skjedde 🙈

Det er på ingen måte allmennkunnskap at det var fra 1337-1453. Tipsene var dårlige, mellom 1200 og 1700 burde man i hvert fall forvente av tips, så enig i at det var ganske håpløst gjettet. Men ikke flaut å ikke vite eksakt.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balian d'Ibelin skrev (1 time siden):

Tror rett og slett Stenstrup ikke ville være programleder lenger. 

 

Er i hvert fall slik jeg har forstått det.

Er jo «uendelig» mange episoder i en sesong, kan ha kollidert med andre prosjekter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...