Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg henger litt etter på episodene, men må si jeg ble litt paff når Jon stakk hånden sin i ansiktet på Solveig for å etterlikne kona til Macron. Jeg tror hun innerst inne ble ganske irritert, men latet som det ble en lekende tone for å bevare god stemning i programmet. Ingen damer liker vel å få en håndflate gnidd rundt i ansiktet, spesielt ikke et TV-studio med fullt av sminke…

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 13 av 'Alle mot alle' startet på TV Norge i dag klokken 19:30. Det er en del nye navn med, men også noen gamle kjente. 

Her er lagene som kjemper om seieren denne sesongen: Ola Svenneby og Gaute Børstad Skjervø, Sigrid Sollund og Agnes Ravatn, Atle Antonsen og Ingrid Gjessing Linhave, Trygve Slagsvold Vedum og Bahare Viken, Daniel Høglund og Annika Momrak, Valgerd og Olav Svarstad Haugland, Stian Blipp og Anne Marie Ottersen, Line Verndal og Halvard Djupvik, Jann Post og Ida Nysæter Rasch, og Ingerid Stenvold og Kåre Magnus Bergh. 

Skrevet
NordicViking skrev (16 minutter siden):

Sesong 13 av 'Alle mot alle' startet på TV Norge i dag klokken 19:30. Det er en del nye navn med, men også noen gamle kjente. 

Her er lagene som kjemper om seieren denne sesongen: Ola Svenneby og Gaute Børstad Skjervø, Sigrid Sollund og Agnes Ravatn, Atle Antonsen og Ingrid Gjessing Linhave, Trygve Slagsvold Vedum og Bahare Viken, Daniel Høglund og Annika Momrak, Valgerd og Olav Svarstad Haugland, Stian Blipp og Anne Marie Ottersen, Line Verndal og Halvard Djupvik, Jann Post og Ida Nysæter Rasch, og Ingerid Stenvold og Kåre Magnus Bergh. 

Så første episode. To kjedelige lag med null karisma. Håper det blir bedre ellers er det ingen hast for meg å se videre…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...