Gå til innhold

alle mot alle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si at Magnus imponerte stort! 😅👏 det hadde jeg faktisk ikke trodd, men det henger nok mye med hvordan han selv fremstiller seg på disse andre programmene han har vært med i.  Utrolig gøy å se denne siden av han! 

Anonymkode: 3c46d...5e0

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, komikerlaget er min favoritt nå.

Latteren til C. Sandnes er rar, ass.

Anonymkode: 3da86...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Må si at Magnus imponerte stort! 😅👏 det hadde jeg faktisk ikke trodd, men det henger nok mye med hvordan han selv fremstiller seg på disse andre programmene han har vært med i.  Utrolig gøy å se denne siden av han! 

Anonymkode: 3c46d...5e0

Det er sikkert ikke pent å tenke sånn, men jeg tenkte at nå skjønner jeg litt mer av hvorfor Maria er sammen med Magnus. Han er både smart og morsom ☺️

Anonymkode: fdc3f...151

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i likhet med flere her så imponert over Magnus! En skikkelig smarting. Heier på de 🙌🏼

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wera1 skrev (1 minutt siden):

Er i likhet med flere her så imponert over Magnus! En skikkelig smarting. Heier på de 🙌🏼

Er det fordi han ikke er så veldig kjekk dere er imponerte ?

Anonymkode: 36275...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke. Magnus er morsom, smart, høy og ikke minst kjekk! Det er mer måten han framstiller seg selv på i diverse humorprogrammer, feks kongen befaler 😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud, for et spørsmål 🙄
Synes også at Magnus imponerer med masse kunnskap. At det skal ha noen sammenheng med utseende, har aldri streifet meg. 

Anonymkode: 91819...6cc

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg trodde heller ikke at han skulle være så skarp fordi han ellers har fremstilt seg selv som utrolig treig på tv. Utseende har vel aldri vært et tema i dette? 

Endret av Ryuk
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er feil å diskutere noens utseende, hvertfall negativt, men altså; personlig synes jeg han ER kjekk, høy og litt mystisk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke legelaget var arrogant, det var jo tydelig spøk og selvironiske

Anonymkode: d4ce3...f44

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iman og Marte er jo håpløse, kjedelig når de ikke kan noe og bare finner på tullesvar. 

Anonymkode: 3df18...87e

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 12.56):

For et latterlig Oslo-program! 14 deltakere og 2 programledere, og alle 16 er fra Oslo-regionen, i hvert fall snakker østlandsk, unntatt kun 2, Formoe og panne-mannen, men de bor sikkert i Oslo.

Har ikke TVNorge skjønt at det finnes mer enn bare OsloOsloOslo i Norge? Hva med å bytte navn til TVOslo?

Anonymkode: 2f633...281

Det er jo veldig mange programmer som blir spilt inn, hadde blitt dyrt å fly folk til Oslo såpass ofte. Dessuten bor 1 500 000 personer i Stor-Oslo, så så veldig rart at det er mange fra Oslo-området er vel ikke så rart.

Anonymkode: 88fed...4b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er skarp og morsom, Maria prøver litt hardt å være morsom, men ender opp med det motsatte. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var fantastisk å se at det avsluttet med at det var bare Knut som visste Baby Shark... like etter at Marte koste seg så over at det andre hadde én feil 😄

Anonymkode: aace6...5a5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 20.03):

Hadde gledet meg til kveldens sending... helt til den der psykologen uttalte at han kjenner folk bedre enn de kjenner seg selv fordi det er jobben hans. Creepy. Nå synes jeg psykologer er skumle i utgangspunktet, så da blir denne sesongen avskrevet. Det holdt at jeg ikke liker Almås spes. godt.

Anonymkode: 7c865...5b1

Er det ikke litt spesielt at han er behandleren hennes og venn? Misforstår jeg eller? 

Anonymkode: 792fd...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det ikke litt spesielt at han er behandleren hennes og venn? Misforstår jeg eller? 

Anonymkode: 792fd...976

Ingeborg har ikke hatt Peder som terapeut tror jeg. Hun har hatt mange ulike, og sist Finn Skorderud?

Anonymkode: 04276...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Når kommer det nye episoder på Discovery+?

Anonymkode: 04276...78c

Torsdag, ifølge appen på Apple TV. Da blir det litt binging.

Anonymkode: 3da86...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så sjokkert over kunnskapsnivået til enkelte! Hvorfor takke ja til å være med når man har så lite allmennkunnskap? Er man virkelig så opptatt av å være på TV? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3cd6d...fe7

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene...imæm og hun andre. Må jo være flaut å være med å ikke kunne noe? Skremmende kunnskapsnivå. 

Anonymkode: 556d3...78b

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...