Gå til innhold

alle mot alle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Balian d'Ibelin skrev (6 timer siden):

Tror rett og slett Stenstrup ikke ville være programleder lenger. 

Er i hvert fall slik jeg har forstått det.

Da har du nok forstått feil.  Steenstrup sa i intervju at hun har en del prosjekter, blant annet ny sesong av Pørni, som er årsak til at hun ikke er programleder. Hun håpet å komme tilbake til Alle mot Alle ved en senere anledning.

Kanskje en idé å oppdatere seg før en kommer med spekulasjoner og påstander?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke de fire første episodene var noe spesielt underholdende, men det kommer seg vel. Gleder meg til å se Calle Hellevang og Petter Schjerven!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 time siden):

Da har du nok forstått feil.  Steenstrup sa i intervju at hun har en del prosjekter, blant annet ny sesong av Pørni, som er årsak til at hun ikke er programleder. Hun håpet å komme tilbake til Alle mot Alle ved en senere anledning.

Kanskje en idé å oppdatere seg før en kommer med spekulasjoner og påstander?

Jeg tror du må lære deg hva spekulasjon og påstand er.

jeg påstod ikke at hun hadde gjort det jeg spekulerte heller ikke.

jeg sa jeg trodde, og si at man tror noe er ikke og påstå noe, det er heller ikke å spekulere

Mer har jeg ikke å si om denne saken

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balian d'Ibelin skrev (4 timer siden):

Jeg tror du må lære deg hva spekulasjon og påstand er.

jeg påstod ikke at hun hadde gjort det jeg spekulerte heller ikke.

jeg sa jeg trodde, og si at man tror noe er ikke og påstå noe, det er heller ikke å spekulere

Mer har jeg ikke å si om denne saken

Jeg er fullstendig klar over betydningen av spekulasjon og påstand.

Balian d'Ibelin skrev (13 timer siden):

I min bok er dette mer spekulasjon en "å tro noe", all den tid Steenstrup ikke har ytret at hun ikke ønsker å være medprogramleder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som får fullstendig fnatt av Jan Thomas og hans ustoppelige trang til å fremheve seg selv og svare med en lang utgreiing hver jæ*** gang? Og å høre Oslos ordfører snakke om Martin Luther King og APARTHEID i samme setning? 🤨

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida skrev (På 6.1.2022 den 17.57):

Steenstrup sa i intervju at hun har en del prosjekter, blant annet ny sesong av Pørni, som er årsak til at hun ikke er programleder. Hun håpet å komme tilbake til Alle mot Alle ved en senere anledning.

Artig, og håper dette betyr at det blir mange mange flere sesonger 😊 Synes årets deltakere var litt kjedelige egentlig om man får lov å si det, ut fra personlighet. Ja, jeg vet at det er et quiz show. Men litt mer humor hadde vært gøy! 😊

Er så glad Alex og Iben fremdeles er med. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (9 timer siden):

Alle mot alle gjør helt seriøst livet mitt bedre 😂 Elsker det programmet! Heia Iben og Alex! 

Veldig bra program, og jeg har også skikkelig sansen for Iben og Alex 😄

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig syns jeg denne sesongen er veldig kjedelig. Syns det har vært med så mange morsomme tidligere, som har gjort programmet underholdene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (På 12.1.2022 den 21.47):

Foreløpig syns jeg denne sesongen er veldig kjedelig. Syns det har vært med så mange morsomme tidligere, som har gjort programmet underholdene. 

Kan si meg enig i det, litt for mange uinteressante deltakere, klart svakest sesong hittil i så måte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Synes heller ikke denne sesongen har vært så morsom. Og så er spørsmålene en del vanskeligere enn før. Eller er det bare jeg som synes det? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Synes heller ikke denne sesongen har vært så morsom. Og så er spørsmålene en del vanskeligere enn før. Eller er det bare jeg som synes det? 😛

Heldigvis, synes jeg. Forrige sesong ble altfor mye underholding og spørsmål fra film, tv og kjendiser. Sånn det er nå, mer allmennkunnskap, er helt perfekt for meg. Lærer noe nytt innimellom også 😊 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ingebjørg skrev (Akkurat nå):

Heldigvis, synes jeg. Forrige sesong ble altfor mye underholding og spørsmål fra film, tv og kjendiser. Sånn det er nå, mer allmennkunnskap, er helt perfekt for meg. Lærer noe nytt innimellom også 😊 

Ja det kan jeg være enig i :) Men noe har vært direkte vanskelig synes jeg. Og det var heller ikke allmennkunnskap. Kan ikke huske akkurat hva det var men 😛

Men bedre enn sånn det var i forrige sesongene absolutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg at hun ordføreren bare svarer kjapt uten at de har diskutert ferdig engang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Solveig Kloppen bedre enn Henriette Steenstrup, og grunnen er veldig overfladisk.

Oida skrev (På 7.1.2022 den 0.22):

Jeg er fullstendig klar over betydningen av spekulasjon og påstand.

I min bok er dette mer spekulasjon en "å tro noe", all den tid Steenstrup ikke har ytret at hun ikke ønsker å være medprogramleder.

Det var ikke spekulasjon eller påstand, du vet tydeligvis ikke hva det betyr.

Jeg vet bedre enn deg hva jeg mener. 

Jeg diskuterer ikke dette mer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balian d'Ibelin skrev (13 timer siden):

Jeg liker Solveig Kloppen bedre enn Henriette Steenstrup, og grunnen er veldig overfladisk.

Det var ikke spekulasjon eller påstand,  du vet tydeligvis ikke hva det betyr.

Jeg vet bedre enn deg hva jeg mener. 

jeg diskuterer ikke dette mer.

Som nevnt tidligere, jeg har full kontroll på betydningen av spekulasjon og påstand.

Balian d'Ibelin skrev (På 6.1.2022 den 11.09):

Av ren nysgjerrighet, hvordan kan "du ha forstått det at Steenstrup ikke vil være medprogramleder lenger", når hun i intervju har sagt at hun håper å komme tilbake til Alle mot Alle ved en senere anledning?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...