Gjest Vuling Skrevet 29. oktober 2021 #241 Del Skrevet 29. oktober 2021 Sassinach skrev (40 minutter siden): Dette reagerte jeg også på! I den episoden var det vel musikkspørsmål i samtlige kategorier. Satt igjen med en følelse om at det var litt rigga til at Sigurd og Bjørn Henning skulle tape. Helt klart. Her lukta det juks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vuling Skrevet 29. oktober 2021 #242 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Vuling skrev (2 minutter siden): Helt klart. Her lukta det juks. De sitter vel på bakrommet på Discovery og tror at folk ikke legger merke til sånt. Men der tar de feil. Har også lagt merke til at når to «dumme» lag møter hverandre, så får de mye enklere spørsmål. Endret 29. oktober 2021 av Vuling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 29. oktober 2021 #243 Del Skrevet 29. oktober 2021 Veldig teit på Discovery nettspiller, så er det et lite bilde for hver episode. Og der er det jo spoiler på lagene som er i finalen... så et tips er å ikke scrolle for langt ned før man har sett semifinalene😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 29. oktober 2021 #244 Del Skrevet 29. oktober 2021 icock skrev (På 28.10.2021 den 14.48): Iben ødla semifinalen med sin fjortisattitude. Uenig. Synes Iben er utrolig flink. Synd hun og Alex røk ut. Skulle gjerne hatt mere quiz på tv. Håper deg kommer flere sesonger 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 31. desember 2021 #245 Del Skrevet 31. desember 2021 Ny sesong 3. januar 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 31. desember 2021 #246 Del Skrevet 31. desember 2021 Sweetheaven skrev (På 30.10.2021 den 0.10): Uenig. Synes Iben er utrolig flink. Hun ødela vel stemningen gjennom å være så vanvittig sur etterpå. De hadde ikke vunnet uansett. Det mest spennende i ny sesong er om Jon lærer seg å si «resultatet ble» fremfor «sluttstillingen ble». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 31. desember 2021 #247 Del Skrevet 31. desember 2021 Liker ikke at Kloppen har blitt programleder der, syns jeg ser nok av henne andre steder. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. desember 2021 #248 Del Skrevet 31. desember 2021 17.11 skrev (17 minutter siden): Liker ikke at Kloppen har blitt programleder der, syns jeg ser nok av henne andre steder. Liker Kloppen jeg 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edru? Skrevet 31. desember 2021 #249 Del Skrevet 31. desember 2021 Entern skrev (1 time siden): Liker Kloppen jeg 😊 Men hun er jo INGENTING sammenlignet med Henriette! Savner henne! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. desember 2021 #250 Del Skrevet 31. desember 2021 Edru? skrev (2 timer siden): Men hun er jo INGENTING sammenlignet med Henriette! Savner henne! Jeg liker Henriette også Begge funker fint som motpoler til Jon, om enn på litt forskjellige måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 1. januar 2022 #251 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Feil... Endret 1. januar 2022 av Ingebjørg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 1. januar 2022 #252 Del Skrevet 1. januar 2022 Ingebjørg skrev (1 minutt siden): Vet du hvem som er med? Fant ikke noe ved å Google... Håper på sterke, interessante lag, så det går mer mot allmennkunnskap igjen og litt mindre underholdningsspørsmål Fra traileren: Emilie Skolen/ Aner ikke Calle Hellevang-Larsen/? Iben/Alex Jan - Thomas/Einar Sarah Natasha Melbye/Husker ikke navnet Henrik Elvestad/Steinar Sagen Lene Kongsvik/ husker ikke navnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. januar 2022 #253 Del Skrevet 2. januar 2022 Tulla25j skrev (10 timer siden): Fra traileren: Emilie Skolen/ Aner ikke Calle Hellevang-Larsen/? Iben/Alex Jan - Thomas/Einar Sarah Natasha Melbye/Husker ikke navnet Henrik Elvestad/Steinar Sagen Lene Kongsvik/ husker ikke navnet Vel vel, blir mye moro da i alle fall 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. januar 2022 #254 Del Skrevet 3. januar 2022 Endelig igang 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. januar 2022 #255 Del Skrevet 4. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 timer siden): Endelig igang 😆 Likte første episode 😄 Iben & Alex er like artige som sist (alltid likt Alex, Iben er fantastisk), Einar & Jan kan vel bli et vinnerlag tenker jeg, Einar har jo peiling på det meste og de fungerer fint sammen 😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EEØm Skrevet 4. januar 2022 #256 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg liker Kloppen, men jeg liker Henriette bedre. Savner henne! Gøy med Einar og Jan Thomas 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 4. januar 2022 #257 Del Skrevet 4. januar 2022 EEØm skrev (5 minutter siden): Jeg liker Kloppen, men jeg liker Henriette bedre. Savner henne! Gøy med Einar og Jan Thomas Enig, jeg liker Kloppen. Hun er helt fantastisk som programleder, men i en annen type programmer. Henriette er en bedre quizmaster enn Solveig. Men, et likandes program på alle måter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. januar 2022 #258 Del Skrevet 4. januar 2022 Entern skrev (6 timer siden): Likte første episode 😄 Iben & Alex er like artige som sist (alltid likt Alex, Iben er fantastisk), Einar & Jan kan vel bli et vinnerlag tenker jeg, Einar har jo peiling på det meste og de fungerer fint sammen 😄 Jeg også Ja de er gode. Litt av konkurranseinstinkt på Iben 😂 Er det noe Einar ikke kan? 😂 Virker som et godt lag. Kan jo hende Jan har noe kunnskap som kommer godt med 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 4. januar 2022 #259 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg liker programmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 4. januar 2022 #260 Del Skrevet 4. januar 2022 17.11 skrev (På 31.12.2021 den 12.33): Liker ikke at Kloppen har blitt programleder der, syns jeg ser nok av henne andre steder. Jeg liker at Solveig Kloppen har blitt programleder, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå