Entern Skrevet 6. februar 2022 #301 Del Skrevet 6. februar 2022 Krutthøna skrev (På 21.1.2022 den 10.45): Iben og Alex....fantastisk quiz-par. Elsker at Iben blir så engasjert 🤩 Enig! Iben er fantastisk 😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 7. februar 2022 #302 Del Skrevet 7. februar 2022 Entern skrev (17 timer siden): Enig! Iben er fantastisk 😀 Umulig å ikke ha en crush på den dama der😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 7. februar 2022 #303 Del Skrevet 7. februar 2022 Me for life skrev (På 18.1.2022 den 21.33): Savner Niklas og Benjamin, de skulle fått en sesong til 🤩 Æsj, nei. De er altfor mye på TV, spesielt Niklas. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 7. februar 2022 #304 Del Skrevet 7. februar 2022 Veldig bra program, men litt kjedelig denne sesongen. Kan vel ha noe med deltagerne å gjøre. Uansett, godt man slipper Niklas. Liker godt Adelina og Harald ~ Iben og Alex 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 7. februar 2022 #305 Del Skrevet 7. februar 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Æsj, nei. De er altfor mye på TV, spesielt Niklas. Niklas ja, men moroa er når de er sammen. Merk også at svaret mitt var skrevet før Farmen..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2022 #306 Del Skrevet 7. februar 2022 Anonymburker skrev (1 time siden): Umulig å ikke ha en crush på den dama der😍 Helt enig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 7. februar 2022 #307 Del Skrevet 7. februar 2022 Ganske kjedelig gjeng, ja. Men det er vel vanskelig å finne en balanse mellom reality deltakere (ingen vil se!!) og kjendiser. Jeg derimot synes det finnes mange gode kandidater 😌 Artig å se flinke folk da 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 10. februar 2022 #308 Del Skrevet 10. februar 2022 Blir det ikke lagt ut nye episoder på Discovery+ i dag? De ligger ikke der hos meg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 10. februar 2022 #309 Del Skrevet 10. februar 2022 Cookiesandcream skrev (3 timer siden): Blir det ikke lagt ut nye episoder på Discovery+ i dag? De ligger ikke der hos meg hvertfall... Ikke her heller, skikkelig skuffende. Kan det være på grunn av OL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 10. februar 2022 #310 Del Skrevet 10. februar 2022 karroo skrev (19 minutter siden): Ikke her heller, skikkelig skuffende. Kan det være på grunn av OL? Det er nok dessverre det, kjempeskuffa jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. februar 2022 #311 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg har fulgt omtrent alle episoder av Alle mot Alle tidligere, men denne sesongen syns jeg det er så mange kjedelige lag. Og også overraskende hvor lite endel av de jeg antok var skikkelig smarte kan… Jeg elsker Iben og Alex, og Adelina og Harald har vokst på meg- og Steinar og Henrik er morsomme og flinke. Ellers liker jeg (av og til) JT og Einar. Men resten….. gjesp…. Må også si jeg savner Henriette. Solveig er god i mye- men i dette konseptet syns jeg ikke hun funker SÅ godt, uten at jeg kan sette helt fingeren på hva det er. Føler kanskje Henriette leverte medprogramlederklmmentarene og vitsene litt mer ektefølt. Det føles mer regissert m Solveig. (Selvom det sikkert var det m Henritte også.) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #312 Del Skrevet 11. februar 2022 karroo skrev (9 timer siden): Ikke her heller, skikkelig skuffende. Kan det være på grunn av OL? Helt sikkert pga OL. Gleder meg til OL er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 11. februar 2022 #313 Del Skrevet 11. februar 2022 Lurer på hvorfor de setter sammen lag som de gjør. Calle og Marianne f.eks. De har overhode ikke kjemi. Calle kunne nok ha vært en artig deltaker parret med noen andre. Hvem er Iben egentlig? Har bare sett henne i dette programmet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. februar 2022 #314 Del Skrevet 11. februar 2022 Pølsevann skrev (2 timer siden): Hvem er Iben egentlig? Har bare sett henne i dette programmet. Hun er vel skuespiller tror jeg. Men jeg aner ikke hva hun har spilt i. Eneste jeg husker er at hun var sammen m en eller annne mer kjent skuespiller for en tid tilbake (Jakob Oftebro kanskje? Husker ikke helt), og da la jeg merke til navnet hennes. Digger henne. Og kjemien mellom henne og Alex er god. De to sammen funker så bra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 11. februar 2022 #315 Del Skrevet 11. februar 2022 Pølsevann skrev (4 timer siden): Lurer på hvorfor de setter sammen lag som de gjør. Calle og Marianne f.eks. De har overhode ikke kjemi. Calle kunne nok ha vært en artig deltaker parret med noen andre. Hvem er Iben egentlig? Har bare sett henne i dette programmet. Iben Akerlie er skuespiller og barnebokforfatter Hun har spilt i Victoria, Torden, De dødes tjern, Prosjekt og Gledelig jul. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 11. februar 2022 #316 Del Skrevet 11. februar 2022 Entern skrev (12 timer siden): Helt sikkert pga OL. Gleder meg til OL er over. Kjedelig. Ikke alle som orker å se OL i et land som bryter med menneskoerettighetene, og med dårlige kommentatorer i tillegg😩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2022 #317 Del Skrevet 11. februar 2022 Sweetheaven skrev (1 minutt siden): Kjedelig. Ikke alle som orker å se OL i et land som bryter med menneskoerettighetene, og med dårlige kommentatorer i tillegg😩 Enig!😖 Nå trenger jeg en skikkelig dramadronningscene med Iben!!😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 11. februar 2022 #318 Del Skrevet 11. februar 2022 Hater at seriene alltid må føye seg til all denne fordømte sporten 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 17. februar 2022 #319 Del Skrevet 17. februar 2022 Ser ut til at vi må vente enda en uke.. Synes de kunne sluppet episodene på Discovery+ i det minste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 17. februar 2022 #320 Del Skrevet 17. februar 2022 karroo skrev (11 timer siden): Ser ut til at vi må vente enda en uke.. Synes de kunne sluppet episodene på Discovery+ i det minste. Enig. Discovery + suger nok fra før av. Vi betaler faktisk for å ha det. Synes brukervennligheten i appen er elendig. Merker at hvis jeg stopper midt i et program og starter på nytt senere, så hopper den langt tilbake. Ikke viser den tydelig de episodene man har sett.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå