Gå til innhold

alle mot alle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare jeg som synes nivået på spørsmålene er høyere enn i fjor? I fjor klarte jeg de aller fleste, men i år er det flere jeg ikke kan svaret på...

(ellers så er det bare jeg som har blitt dummere....)

Anonymkode: 88fed...4b9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (På 26.1.2021 den 23.52):

Marthe og Iman er jo helt på bærtur😂😅

Dette er «feige lag». De to burde ikke blitt plassert sammen på samme lag, de var for lite allmennkunnskaper.

Ellers er jo Magnus i praksis et enmannslag, utrolig imponerende av ham å slå Nærum/Sandnes, og klare uavgjort mot Kjøs/Senneset. Med en litt mer solid makker ville Magnus sitt lag vunnet hele greia overlegent.

Anonymkode: 2f633...281

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 22.06):

De jentene...imæm og hun andre. Må jo være flaut å være med å ikke kunne noe? Skremmende kunnskapsnivå. 

Anonymkode: 556d3...78b

Det er akkurat som forventet for de to. Men ja, rart de ble plassert sammen på samme lag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2021 den 12.57):

Er det fordi han ikke er så veldig kjekk dere er imponerte ?

Anonymkode: 36275...d2c

Nå får det være nok!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er akkurat som forventet for de to. Men ja, rart de ble plassert sammen på samme lag.

Rart de takket ja til å være med 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3cd6d...fe7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/27/2021 at 12:02 AM, AnonymBruker said:

Bare jeg som synes nivået på spørsmålene er høyere enn i fjor? I fjor klarte jeg de aller fleste, men i år er det flere jeg ikke kan svaret på...

(ellers så er det bare jeg som har blitt dummere....)

Anonymkode: 88fed...4b9

Nivået er definitivt høyere mtp. hva jeg har peiling på. Det er langt flere ting jeg overhodet aldri har hørt om denne gangen, og mange svar med så knotete navn at jeg neppe hadde klart å huske dem selv om de var kjent for meg.

Anonymkode: 3e7f3...c26

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ellers er jo Magnus i praksis et enmannslag

Haha, dette er veldig sant!

Anonymkode: 4ec3f...8d9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 10.49):

Jeg tenker det er litt på sin plass at de ble plassert på samme lag. Da kan de ikke redde seg ut av det med å surfe på en medspiller. Deres mangel på kunnskap blir gjennomsiktig og de kan ikke sjarmere seg ut av situasjonen. 

Anonymkode: a35b4...bc1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg tenker det er litt på sin plass at de ble plassert på samme lag. Da kan de ikke redde seg ut av det med å surfe på en medspiller. Deres mangel på kunnskap blir gjennomsiktig og de kan ikke sjarmere seg ut av situasjonen. 

Anonymkode: a35b4...bc1

På sin plass slik at de driter seg ut? Alle skjønner at Maria ikke kan stort uten Magnus, det samme ville man skjønt med disse to om de hadde hatt noen kunnskapsrike med seg. Nå blir det bare irriterende å se på episodene hvor denne duoen er med, pinlig for dem, irriterende å se på.

De kan så lite at det stort sett blir tullesvar, åpenbart en gedigen castingtabbe. Mam bør teste deltakerne litt på forhånd for å unngå lignende fadeser i framtiden.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (13 minutter siden):

Ser  de lager sesong 3 nå.

Hvor ser du det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor ser du det?

Instan til Alex Rosen . Står ikke direkte at det er alle om alle. Men mest sannsynlig. 

Endret av Frosendiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På sin plass slik at de driter seg ut? Alle skjønner at Maria ikke kan stort uten Magnus, det samme ville man skjønt med disse to om de hadde hatt noen kunnskapsrike med seg. Nå blir det bare irriterende å se på episodene hvor denne duoen er med, pinlig for dem, irriterende å se på.

De kan så lite at det stort sett blir tullesvar, åpenbart en gedigen castingtabbe. Mam bør teste deltakerne litt på forhånd for å unngå lignende fadeser i framtiden.

Det går heldigvis litt bedre i neste runde. Nærum er for øvrig helt rå på almennkunnskap. Tipper Sandnes ville ha slitt litt uten han.

Tror ikke nødvendigvis det er så enkelt å skaffe deltakere til programmet, så da blir det kanskje litt "man tager hvad man haver", ref. IG-bildet til Alex Rosén.

Anonymkode: 3da86...b58

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert teit å irritere seg over, men Ingeborg er så sinnsykt oversminket at jeg ikke skjønner hvordan hun egentlig ser ut. Veldig stor kontrast mellom henne og f.eks Marte.  

Anonymkode: 4ec3f...8d9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frosendiva skrev (På 2.2.2021 den 20.12):

Instan til Alex Rosen . Står ikke direkte at det er alle om alle. Men mest sannsynlig. 

I tillegg har Niklas Baarli sagt i podcasten til han og Benjamin at det kommer ny sesong, og at Baarli og Benjamin er på lag - men at Niklas eeegentlig skulle vært på lag med Thomas Alagaard (som i denne sesongen er på lag med Silje Nordnes). 

så det kommer ny sesong 😎

Anonymkode: ca715...8ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte Bratberg er faktisk 31 år!! Hvordan går det an å vite så lite...??? Tenkte hun var typ 22.

Anonymkode: 03e0e...9c2

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Marte Bratberg er faktisk 31 år!! Hvordan går det an å vite så lite...??? Tenkte hun var typ 22.

Du vet selvsagt alt ikke sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vet selvsagt alt ikke sant ?

Nei, men klarer vel ca 80 % av de spørsmålene. I episoden som går nå mot Kaveh og Jonas er hun også veldig slitsom og masete. Hyler og hviner og oppfører seg som en brisen attenåring på vorspiel....

Og jeg synes hun overkjører Iman helt, bare sitter og «jeeeeg vet ikke, jeeeeg tror,» nesten bare hun som snakker. 

Altså, hun er sikkert ei snill og koselig jente i virkeligheten, men «overspiller’ litt her.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...