Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #61 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 12.52): En interiørarkitekt er også en arkitekt, synes ikke det var missvisende. Masterutdanning på begge. Anonymkode: 7d744...399 Kan du helt serr ta en masterutdanning innen innen interiøraktitektur?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruthven Skrevet 26. september 2021 #62 Del Skrevet 26. september 2021 1 minutt siden, Alterego666 said: Kan du helt serr ta en masterutdanning innen innen interiøraktitektur?!?! Selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #63 Del Skrevet 26. september 2021 Ruthven skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig. Du store! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #64 Del Skrevet 26. september 2021 Ruthven skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig. ….men ikke i Norge? https://www.masterstudies.no/Master/Interiørarkitektur/amp/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #65 Del Skrevet 26. september 2021 Er det nrk som har hermet etter TV3 eller er det omvendt? Anonymkode: e21f1...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #66 Del Skrevet 26. september 2021 De har filmet i en av leilighetene i borettslaget mitt, har ikke fått sett alle programmene enda, men håper jeg får med meg det programmet kanskje man ser meg i bakgrunnen på balkongen 😂 Anonymkode: 095b2...fd3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #67 Del Skrevet 26. september 2021 Hadde aldri giddet å se på en serie med vanlige, kjipe hjem 🤪 Kjenner forøvrig 2 som er med og fellesnevneren er at de stort sett har god EK pga tidligere boligsalg men da spesielt fordi de har brukt evnene sine til å gjøre boligene som er solgt 10 ganger mer attraktive enn da de kjøpte. I tillegg til at en eller begge har gode inntekter. Anonymkode: b1b0b...ef3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruthven Skrevet 26. september 2021 #68 Del Skrevet 26. september 2021 4 hours ago, Alterego666 said: ….men ikke i Norge? https://www.masterstudies.no/Master/Interiørarkitektur/amp/ Jo. Master i design med fordypning i interiørarkitektur og/eller møbeldesign. https://khio.no/studier/design - Kunsthøgskolen i Oslo https://kmd.uib.no/no/studier-og-opptak/master-i-design - Universitetet i Bergen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #69 Del Skrevet 26. september 2021 Ruthven skrev (13 minutter siden): Jo. Master i design med fordypning i interiørarkitektur og/eller møbeldesign. https://khio.no/studier/design - Kunsthøgskolen i Oslo https://kmd.uib.no/no/studier-og-opptak/master-i-design - Universitetet i Bergen Shit!😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruthven Skrevet 26. september 2021 #70 Del Skrevet 26. september 2021 2 minutter siden, Alterego666 said: Shit!😳 Mao så aner du ikke hva en interiørarkitekt faktisk gjør. Det er eksepsjonelt lite puter og gardiner involvert. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. september 2021 #71 Del Skrevet 26. september 2021 Ruthven skrev (Akkurat nå): Mao så aner du ikke hva en interiørarkitekt faktisk gjør. Det er eksepsjonelt lite puter og gardiner involvert. Jeg er overrasket over at det finnes en utdanning som er så spesialisert innen dette feltet. Nå vet jeg bedre takket deg. Du må gjerne spekulere i hva jeg vet om hva en interiørarkitekt faktisk gjør, men det var ikke en del av spørsmålet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #72 Del Skrevet 27. september 2021 Dagens episode var fin😊 Anonymkode: 7e352...7fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #73 Del Skrevet 29. september 2021 Digger programmet jeg. Har det ikke i nærheten av så flott og drømmer ikke veldig om det heller. Men ingen hadde giddet å se på kjedelige Bohus/Ikea-hjem på tv. Og Marte Stokstad er en herlig lite høytidelig dame. Anonymkode: 657d6...01b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #74 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hva het hun med det «greske» huset? Anonymkode: ae8c0...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #75 Del Skrevet 19. oktober 2021 Så lol at premien er 10 000 kr, som attpåtil må deles på flere hvis det blir delt førsteplass. En slik sum er bare lommerusk for de fleste som deltar i dette programmet. Anonymkode: ff8a3...dfe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #76 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lol at premien er 10 000 kr, som attpåtil må deles på flere hvis det blir delt førsteplass. En slik sum er bare lommerusk for de fleste som deltar i dette programmet. Anonymkode: ff8a3...dfe Tipper at de som deltar ikke gjør det for pengene sin del, men heller at de ønsker å vise frem hjemmet sitt (fordi det er fint) + få "snoke" litt hos andre 😜 Anonymkode: ea735...a50 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #77 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper at de som deltar ikke gjør det for pengene sin del, men heller at de ønsker å vise frem hjemmet sitt (fordi det er fint) + få "snoke" litt hos andre 😜 Anonymkode: ea735...a50 Åpenbart, men det blir teit at det i det hele tatt er en premie når den er så liten (for disse rikingene). Anonymkode: ff8a3...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #78 Del Skrevet 19. oktober 2021 Haha å se dette programmet får meg til å tenke at det å være skoleflink er totalt bortkastet. Hilsen sliten jusstudent 🤕 Anonymkode: aa3e6...932 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #79 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Åpenbart, men det blir teit at det i det hele tatt er en premie når den er så liten (for disse rikingene). Anonymkode: ff8a3...dfe Det er ingen automatikk i at de er rike, bare fordi du synes de har et fint hjem. Deltakerne har vært alt fra selger, butikkansatt, lærer til uføretrygdet. Anonymkode: ea735...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #80 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ingen automatikk i at de er rike, bare fordi du synes de har et fint hjem. Deltakerne har vært alt fra selger, butikkansatt, lærer til uføretrygdet. Anonymkode: ea735...a50 Det sier seg vel selv at enkelte enten har en svært holden make eller har arvet/vunnet mye penger. Legesekretær, lærer, uføretrygdet med mangemillioners villa i byens flotteste strøk, stappet av designermøbler og dyr kunst... Ikke særlig sannsynlig at det har skjedd ved sparing, helt umulig faktisk😆 Anonymkode: 657d6...01b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå