Gå til innhold

Hvem bor her på NRK


Mperle

Anbefalte innlegg

Noen som har sett andre episode i dette programmet og vet hvor vedkommende som bor i «Neonleiligheten» i Kværnerbyen har fått tak i maleriet som er i stuen? Stort og fargerikt 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Det jeg umiddelbart lurte på etter å ha sett noen episoder er hvor folk får pengene sine fra? Ser at flertallet av deltakerne bor i store hus i svært sentrale strøk (Asker og Bærum) eller store leiligheter på beste vestkant. Uavhengig av sted er leilighet og hus generelt veldig store. Noen har jobber som tilsier at de har råd til slike hus og leiligheter, i tillegg til at de fleste bor sammen med en partner som også forklarer hvordan de har råd. Men slik som i dagens episode der en forholdsvis ung pedagog bodde i en svær frognerleilighet. Eller i første episode der en selger bodde alene i en stor frognerleilighet. Kjenner flere med høy inntekt som har slitt veldig med å komme inn på boligmarkedet, og en liten-middels stor leilighet på frogner har vært veldig ''fjernt'' for å si det sånn..

 

Anonymkode: aa3e6...932

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:
  Reveal hidden contents