Gå til innhold

Hvem bor her på NRK


Mperle

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 12.52):

En interiørarkitekt er også en arkitekt, synes ikke det var missvisende. Masterutdanning på begge.

Anonymkode: 7d744...399

Kan du helt serr ta en masterutdanning innen innen interiøraktitektur?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Alterego666 said:

Kan du helt serr ta en masterutdanning innen innen interiøraktitektur?!?!

Selvfølgelig. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har filmet i en av leilighetene i borettslaget mitt, har ikke fått sett alle programmene enda, men håper jeg får med meg det programmet :) kanskje man ser meg i bakgrunnen på balkongen 😂

Anonymkode: 095b2...fd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri giddet å se på en serie med vanlige, kjipe hjem 🤪

 

Kjenner forøvrig 2 som er med og fellesnevneren er at de stort sett har god EK pga tidligere boligsalg men da spesielt fordi de har brukt evnene sine til å gjøre boligene som er solgt 10 ganger mer attraktive enn da de kjøpte. I tillegg til at en eller begge har gode inntekter.

Anonymkode: b1b0b...ef3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Alterego666 said:

Jo. Master i design med fordypning i interiørarkitektur og/eller møbeldesign.

https://khio.no/studier/design - Kunsthøgskolen i Oslo

https://kmd.uib.no/no/studier-og-opptak/master-i-design - Universitetet i Bergen

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alterego666 said:

Shit!😳

Mao så aner du ikke hva en interiørarkitekt faktisk gjør. Det er eksepsjonelt lite puter og gardiner involvert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Ruthven skrev (Akkurat nå):

Mao så aner du ikke hva en interiørarkitekt faktisk gjør. Det er eksepsjonelt lite puter og gardiner involvert.

Jeg er overrasket over at det finnes en  utdanning som er så spesialisert innen dette feltet.

Nå vet jeg bedre takket deg.

Du må gjerne spekulere i hva jeg vet om hva en interiørarkitekt faktisk gjør, men det var ikke en del av spørsmålet mitt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger programmet jeg. Har det ikke i nærheten av så flott og drømmer ikke veldig om det heller. Men ingen hadde giddet å se på kjedelige Bohus/Ikea-hjem på tv. 

Og Marte Stokstad er en herlig lite høytidelig dame. 

Anonymkode: 657d6...01b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Så lol at premien er 10 000 kr, som attpåtil må deles på flere hvis det blir delt førsteplass. En slik sum er bare lommerusk for de fleste som deltar i dette programmet. 

Anonymkode: ff8a3...dfe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lol at premien er 10 000 kr, som attpåtil må deles på flere hvis det blir delt førsteplass. En slik sum er bare lommerusk for de fleste som deltar i dette programmet. 

Anonymkode: ff8a3...dfe

Tipper at de som deltar ikke gjør det for pengene sin del, men heller at de ønsker å vise frem hjemmet sitt (fordi det er fint) + få "snoke" litt hos andre 😜

Anonymkode: ea735...a50

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper at de som deltar ikke gjør det for pengene sin del, men heller at de ønsker å vise frem hjemmet sitt (fordi det er fint) + få "snoke" litt hos andre 😜

Anonymkode: ea735...a50

Åpenbart, men det blir teit at det i det hele tatt er en premie når den er så liten (for disse rikingene).

Anonymkode: ff8a3...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha å se dette programmet får meg til å tenke at det å være skoleflink er totalt bortkastet. Hilsen sliten jusstudent 🤕

Anonymkode: aa3e6...932

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Åpenbart, men det blir teit at det i det hele tatt er en premie når den er så liten (for disse rikingene).

Anonymkode: ff8a3...dfe

Det er ingen automatikk i at de er rike, bare fordi du synes de har et fint hjem. Deltakerne har vært alt fra selger, butikkansatt, lærer til uføretrygdet. 

Anonymkode: ea735...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ingen automatikk i at de er rike, bare fordi du synes de har et fint hjem. Deltakerne har vært alt fra selger, butikkansatt, lærer til uføretrygdet. 

Anonymkode: ea735...a50

Det sier seg vel selv at enkelte enten har en svært holden make eller har arvet/vunnet mye penger. Legesekretær, lærer, uføretrygdet med mangemillioners villa i byens flotteste strøk, stappet av designermøbler og dyr kunst... Ikke særlig sannsynlig at det har skjedd ved sparing, helt umulig faktisk😆 

Anonymkode: 657d6...01b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...