Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Hvorfor går det en gris rundt i stua foresten? Påfunn fra produksjonen for å provosere hun som er muslim?

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For øvrig trekker jeg tilbake at denne sesongen ser skral ut. Har vært mer action enn hele forrige sesong.

Men dessverre er der vel fare for at både hundehviskeren og Raymond «Lothepusling» ryker fort, dessverre.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han Daniel en Northug-wannabe?

Synes ellers det er litt spesielt, eller ikke spesielt, at han Rhino-/Lothepusling-fyren heter Raymond. Kan navnet stigmatiseres mer?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke snart på tide at de får mer enn 20 kr til markedet? 

Anonymkode: f10e6...252

Ja! De fikk jo 20 kr også for 15 år siden sikkert. Inflasjonen mellom 1905 og 1920 var stor, så i praksis får de sikkert 2-3 ganger så lite nå som i de tidligere sesongene. Og oppdragene er ikke noe mindre omfattende!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han Daniel en Northug-wannabe?

Synes ellers det er litt spesielt, eller ikke spesielt, at han Rhino-/Lothepusling-fyren heter Raymond. Kan navnet stigmatiseres mer?

Tenkte det samme om Daniel.

Foreldrene til Raymond har vært flinke til å gi han et passende navn da :hoho: Det passer jo helt perfekt! Tenk om han f.eks hadde hett Preben eller Carl-Otto :fnise: 

Endret av jukkapalme
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, GulSitron skrev:

Egentlig ikke. 
Men nå er jeg dame selv og setter intelligens og sosiale antenner litt høyere enn utseende 

Jeg er også dame og la merke til at puppene til flyvertinna holdt på å falle ut av den lille toppen hennes da hun drev og jagde den geita. 

Anonymkode: 94ebc...5dd

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ufattelig kjedelig, den episoden der!                   

Skjer det virkelig så forbanna lite ordentlig spennende inne på gården, så TV 2 blir nødt til å fylle på med alt mulig sludder og vås fra programlederen også?              

Anonymkode: d9f15...228

Det er frivillig å se på...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufattelig kjedelig, den episoden der!                   

Skjer det virkelig så forbanna lite ordentlig spennende inne på gården, så TV 2 blir nødt til å fylle på med alt mulig sludder og vås fra programlederen også?              

Anonymkode: d9f15...228

Sånn er det jo hver onsdag på farmen. og har vært det i mange sesonger.

Etter førstekjempen er valgt så har man 15-25min med skravling med folk som har kunnskap om ting som skjer på farmen rundt ukesoppdrag osv. Så kan seerne kanskje lære noe nytt og 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med den gamle gubben, som går og nedsnakker storbonden fordi han jobber i butikk🙄 Og når han blir valgt til førstekjempe, så klarer han ikke ta det en liten smule verdighet, engang. Greit nok om han vil furte i stedet for å jobbe, men trenger jo ikke gå rundt og kommentere alt andre gjør feil, og spre dårlig stemning!

Hun muslimen som går rundt og sier alle må ta hensyn til hverandre, mener egentlig: «Alle må ta hensyn til MEG!»

Lothepus-wannabe virker noe psykisk ustabil.

Og den patetiske kjerringa som «later som hun ikke kan ri»🤦‍♀️

Hun uten personlighet som kaller seg modell, med overbleika hår og mer oransje i trynet enn Donald Trumph er bare så irriterende.

Men heldigvis er det de irriterende idiotene som skaper drama nok til at man gidder se på.

Anonymkode: d4308...356

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterende med den gamle gubben, som går og nedsnakker storbonden fordi han jobber i butikk🙄 Og når han blir valgt til førstekjempe, så klarer han ikke ta det en liten smule verdighet, engang. Greit nok om han vil furte i stedet for å jobbe, men trenger jo ikke gå rundt og kommentere alt andre gjør feil, og spre dårlig stemning!

Hun muslimen som går rundt og sier alle må ta hensyn til hverandre, mener egentlig: «Alle må ta hensyn til MEG!»

Lothepus-wannabe virker noe psykisk ustabil.

Og den patetiske kjerringa som «later som hun ikke kan ri»🤦‍♀️

Hun uten personlighet som kaller seg modell, med overbleika hår og mer oransje i trynet enn Donald Trumph er bare så irriterende.

Men heldigvis er det de irriterende idiotene som skaper drama nok til at man gidder se på.

Anonymkode: d4308...356

Synes det er mye verre med en butikkmedarbeider uten peiling på gårdsdrift som sier at «mitt ord er lov»! Har sett alle sesonger og aldri hørt det før av noen og trodde heller ikke at det står i noen regler for storbønder ?? 😀 Der dreit han seg skikkelig ut som leder, og har hørt fra familie/venner/kolleger at de ikke gidder se dette tullet lenger pga ham. Jeg skal gi det en sjanse til.

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke er fan av programledern? Veit ikke veldig mye om han så hadde ikke egentlig noen forventninger til hvordan han kom til å være, men til nå er jeg i alle fall ikke imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er mye verre med en butikkmedarbeider uten peiling på gårdsdrift som sier at «mitt ord er lov»! Har sett alle sesonger og aldri hørt det før av noen og trodde heller ikke at det står i noen regler for storbønder ?? 😀 Der dreit han seg skikkelig ut som leder, og har hørt fra familie/venner/kolleger at de ikke gidder se dette tullet lenger pga ham. Jeg skal gi det en sjanse til.

Anonymkode: c5efa...d04

Her er jeg helt enig. Han oppførte seg skikkelig dårlig. Og å være storbonde gjorde han maktsyk og ufordragelig. 

Anonymkode: ed19e...e3b

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ødela nattesøvnen for alle de andre.

Anonymkode: 35e23...02b

Og gikk for å legge seg da de andre startet på dagen. Så da går vel innsatsen opp-i-opp, i tillegg til at de fleste har sovet minimalt pga han.

Anonymkode: 46407...0b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på presten jeg! Ellers er det et salig virvar der inne foreløpig. 

Karianne er venninne med hele influenser-miljøet. Hun har silikon ja, men de er jo veldig flotte likevel:) Kan tenke meg at mange menn beundrer dem, samtidig som de iherdig mener at silikon er stygt😅.

Anonymkode: 8ffe1...dee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.9.2020 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Noen som prøver for harde livet å være Lothepus eller? 🙈

Anonymkode: 64be8...d8a

Tenkte akkurat det samme😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at farmen starta 20.00 alle dagene det sendes, og fortsetter igjen etter nyhetene/været. Eventuelt lengre episoder for de av oss som har SUMO (For da trenger man ikke følge sendeskjema på lineær tv). Når flere dager skal klippes ned til 45 minutter pr program, ja, da er det mye en går glipp av :( 

Jeg vil mye heller se hva som skjer inne på gården fremfor den "historietimen" med programlederen på onsdager. Nå var det riktignok en morsom vri fra Mads Hansen da (syns jeg), men så har jeg sansen for fyren. Rart å se han i denne rollen.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er forkastelig å hetse noen fordi de jobber i butikk.

Anonymkode: 06a42...354

Det er jo kombinasjonen av lite ydmyk person og «bare» butikkansatt som er grei, ikke at Jostein har noe i mot de som jobber i butikk.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...