Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden):

Sindre gjemte bort mat, og bytta på skilt i urtehagen. 

Ser hva du mener. Jeg synes ikke de tingen han gjorde var så veldig ille dog, når jeg ser på totaliteten på hvordan han har vært, og hva han har bidratt med.

Ja, vi får være enig om å være uenige :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper Karianne Vilde vinner.

Anonymkode: ad575...0a1

Skrevet
Jokke89 skrev (4 minutter siden):

Frida Marie er hot, uten tvil ;)

Oki

Anonymkode: 64be8...d8a

• Liker 6
Skrevet

Hvis Daniel ser på farmen, håper jeg han skjemmes over egen opptreden! Det er bare flaut å se på..  
Av de gjenværende deltakerne håper jeg virkelig Thor vinner hele sulamitten! Håper egentlig finalen blir mellom Thor og PG! 

Jeg blir utrolig skuffa hvis Daniel vinner :P  

Anonymkode: fcbdd...8d8

• Liker 28
Skrevet

Det blir spennende til uken. Det er såpass mange forskjellige konkurranser at egentlig alle har en mulighet.

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 4
Skrevet

Så nydelig det ville vært med Daniel og Thor i siste finalen 

Så vinner Thor overlegent på deltakerstemmene 💖💖💖💖

Anonymkode: 9945f...910

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Men tror du at Thor klarer å gjøre det så bra i hinderløype og matlaging? Jeg har veldig sansen for han altså, men tror han vil slite litt. 

Anonymkode: c2ba3...b45

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja! Kanskje deltakerne kan gi 10 poeng til finalistene i år!

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men tror du at Thor klarer å gjøre det så bra i hinderløype og matlaging? Jeg har veldig sansen for han altså, men tror han vil slite litt. 

Må man gjøre det bra i begge deler?

Fordel å være lett i kroppen i hinderløypa!

Og kommer han til semi trenger han bare å vinne melkespann! Fordel med tynne armer!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det vi ikke vet, er at ved siden av presteyrket så driver Thor prestegården hjemme på Salhus, der driver han i tillegg til de tradisjonelle husdyrene, ku, sau og gris, med struts. Han har også et pensjonat for sirkus sjimpanser som roterte feil vei med kjempesleng, når de skulle utføre den kjente dødsspiralen. Han ble junior verdensmester i militær 5 kamp 2010 som ble arrangert i Scaarsbergen Nederland og hospiterte som Aspirant ved kjøkkenet til Tom Stiansen før Jesus kalte han til tjeneste i 2016. Dette har jeg fra sikre kilder.

• Liker 14
Skrevet (endret)

Daniel raser mot TV 2.

https://www.seher.no/kjendis/raser-mot-produksjonen---ble-fly-forbanna/73121454

Minner om parodien Nissene på låven fra 2001, da Timothy klaget til produsenten etter rebus-oppgaven, hvor han mente Rukefat var et vel så korrekt løsningsord som Julemat.

Sabotasje kan jo være artig, men Daniel må jo være tidenes dårligste sabotør, mislyktes to av to ganger. Får neppe noe å si i praksis, men det er jo ganske komisk.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 20
Skrevet
Apis skrev (1 time siden):

Det vi ikke vet, er at ved siden av presteyrket så driver Thor prestegården hjemme på Salhus, der driver han i tillegg til de tradisjonelle husdyrene, ku, sau og gris, med struts. Han har også et pensjonat for sirkus sjimpanser som roterte feil vei med kjempesleng, når de skulle utføre den kjente dødsspiralen. Han ble junior verdensmester i militær 5 kamp 2010 som ble arrangert i Scaarsbergen Nederland og hospiterte som Aspirant ved kjøkkenet til Tom Stiansen før Jesus kalte han til tjeneste i 2016. Dette har jeg fra sikre kilder.

He he. Glemmer ikke når han skulle fange endene, og datt i vannet med et mageplask. Det viste vel litt om kroppskontroll under stress. Men når det er sagt- synes jeg vi har sett en tøffere side av ham i det siste. Vi har fått se han sier mer i fra og det jubel brølet da trappa ble godkjent vitner om at det finnes en konkurransemann inni der. 
Heia Thor og Karianne sier jeg!! 

• Liker 19
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

Daniel raser mot TV 2.

Minner om parodien Nissene på låven fra 2001, da Timothy klaget til produsenten etter rebus-oppgaven, hvor han mente Rukefat var et vel så korrekt løsningsord som Julemat.

Sabotasje kan jo være artig, men Daniel må jo være tidenes dårligste sabotør, mislyktes to av to ganger. Får neppe noe å si i praksis, men det er jo ganske komisk.

Tror Daniel sine reaksjoner i ettertid av Farmen er en god indikasjon på at han ikke har vunnet, og godt er det.

Daniel har raset i media mot TV2 ved flere anledninger siste ukene, tror ikke han hadde vært så misfornøyd om han faktisk vant.

Ser et håp nå om at han ikke vinner, heldigvis.

• Liker 23
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (7 minutter siden):

Tror Daniel sine reaksjoner i ettertid av Farmen er en god indikasjon på at han ikke har vunnet, og godt er det.

Daniel har raset i media mot TV2 ved flere anledninger siste ukene, tror ikke han hadde vært så misfornøyd om han faktisk vant.

Ja, du sier faktisk noe.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 3
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

Daniel raser mot TV 2.

Forskjellen var vel når Daniel var storbonde ga de opp og det var ingen nede ved døra når mentor kom, mens under PG så jobbet i alle fall noen helt til det siste, det ser litt bedre ut selv om de ikke ble 100% ferdige

• Liker 14
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (10 minutter siden):

Jeg tenker litt det samme. Må innrømme jeg håper det stemmer.

Uten all for mye sammenligning, det året Gaute ble kjæreste med ene deltakeren, husker jeg de andre deltakerene reagerte veldig i media. Da tenkte jeg med engang hun var vinner (som jo var korrekt). Vil tro de andre deltakerene reagerte på fløringen/forholdet, og var redd hun fikk fordeler av Gaute pga det - og derfor mente hun fikk en enklere finale.

(vil tro forholdet ble kjent i etterkant, da, men husker jeg resonnerte sånn #farmennerd)

Anonymkode: 72ef4...481

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker litt det samme. Må innrømme jeg håper det stemmer.

Uten all for mye sammenligning, det året Gaute ble kjæreste med ene deltakeren, husker jeg de andre deltakerene reagerte veldig i media. Da tenkte jeg med engang hun var vinner (som jo var korrekt). Vil tro de andre deltakerene reagerte på fløringen/forholdet, og var redd hun fikk fordeler av Gaute pga det - og derfor mente hun fikk en enklere finale.

(vil tro forholdet ble kjent i etterkant, da, men husker jeg resonnerte sånn #farmennerd)

Anonymkode: 72ef4...481

Støtter denne.

Da Gaute ble sammen med Silje som vant Farmen i 2008 ble det store reaksjoner, ja. Dette ble kjent kort tid etter at de begynte å sende serien, i februar 2008. Men serien ble innspilt fra august av, og ferdig i oktober, altså ferdig lenge før den ble sendt på TV.

Men reaksjonene gjorde det jo lett å mistenke at Silje vant, som stemte. Som Gaute neppe hadde noen innvirkning på, for øvrig, men nokså uproft. De burde heller satset på legenden Wilborn som programleder for evig og alltid.

• Liker 7
Skrevet
Apis skrev (1 time siden):

Forskjellen var vel når Daniel var storbonde ga de opp og det var ingen nede ved døra når mentor kom, mens under PG så jobbet i alle fall noen helt til det siste, det ser litt bedre ut selv om de ikke ble 100% ferdige

Pluss at trappa var ferdig. Noen skjønnhetsfeil og den hadde ikke tørket, men stor forskjell.

Generell regel er at det skal fremstå som et ærlig forsøk, samt at det man skulle gjøre skal være ferdig. Er det noe som ikke er ferdig, eller om noen har sabotert gjennom ødelegge eller fjerne noe vesentlig, så kan det ikke godkjennes. I dette tilfellet er det helt greit at det ble som det ble.

Ellers enig med Daniel at de andre viser ganske dårlig vinnerinstinkt gjennom å la en farlig konkurrent få en finalekniv siste uka før det skal avgjøres. Nokså meningsløst å tillate, dersom man har et ønske om å vinne.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Støtter denne.

Da Gaute ble sammen med Silje som vant Farmen i 2008 ble det store reaksjoner, ja. Dette ble kjent kort tid etter at de begynte å sende serien, i februar 2008. Men serien ble innspilt fra august av, og ferdig i oktober, altså ferdig lenge før den ble sendt på TV.

Men reaksjonene gjorde det jo lett å mistenke at Silje vant, som stemte. Som Gaute neppe hadde noen innvirkning på, for øvrig, men nokså uproft. De burde heller satset på legenden Wilborn som programleder for evig og alltid.

Gaute var også sammen med en annen flere år før, men tror ikke hun vant? Synes forøvrig Mads har vært en god programleder.

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...