Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

På 21.10.2020 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Daniel virker seriøst som han har tendenser til å være antisosial. Han er så kald, likegyldig overfor andre, liker ingen, maktsyk, reagerer med sinne når ikke ting går som han vil. Jeg sier ikke at han har dyssosial pf liksom - jeg er ikke i posisjon til å sette diagnoser, pluss at vi ser ikke nok til å kunne bestemme det, kanskje har han øyeblikk hvor han er skikkelig snill, men de klipper det bort for å få ham til å virke noe antisosial - men han gir meg litt creepy vibber utifra det jeg ser. 

Anonymkode: 64be8...d8a

Har tenkt det samme, og jeg har en slik i familien så har en viss erfaring. Greit at det er en konkurranse, men måten han løy om at IC var den skyldige, foran alle.. Det skal en utrolig kynisk og samvittighetsløs person til å gjøre noe slikt. Nå er jo Farmen klippet og det er en kjent sak at de ofte prøver å framstille enkelte deltagere i et bestemt lys. Men han virker ikke god. Får skikkelig dårlig følelse av ham, egosentrisk og kald.  

Anonymkode: cb18a...eb3

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.10.2020 den 18.26, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Ok, de creepy vibbene mine mot Daniel ble bare forsterket i dagens episode. Hjelpes!

Det han gjorde med IC der var jo gaslighting. Jeg er ganske sikker på at IC ikke stjal tobakken, og om Daniel gjorde det eller ei det vet jeg faktisk heller ikke. Det virker iallefall som at han bare bruker dette som et påskudd for å sverte IC som hevn for forrige uke. Så han gjør henne til syndebukk foran alle andre, får henne til å virke hysterisk og hissig mens han selv sitter helt i ro og er helt behersket. Nekter for å ha vært på kjøkkenet i det hele tatt så da virker det som at IC dikter opp ting og er en skitten spiller. Og da Daniel ble valgt som førstekjempe, herlighet. Planlegger å hisse opp Raymond og gå ham på nervene for å sette ham ut av spill? 😳

Denne sesongen har vært ganske bra så langt synes jeg. Masse drama, hvisking og tisking, løgner og krangler. 

Jeg forsto ikke logikken i "forsvaret" hans. Han sa IC var på kjøkkenet og han i låven e.l. Det gir ingen mening. Om IC tok tobakken og gjemte den i krukken ville hun aldri sagt det til Daniel av alle. Skulle ønske noen rundt bordet spurte ham ut og ba ham forklare steg for steg hva hans versjon var. Ga han ikke en helt annen versjon tidligere- at IC ba ham legge tobakken i krukken, eller husker jeg feil?

IC tok ikke tobakken, sinnet hennes virket impulsivt og genuint. Hun virket såret og overrasket over å bli anklaget. Er god menneskekjenner. Ingen reagerer slik om de ikke er veldig gode skuespillere. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto ikke logikken i "forsvaret" hans. Han sa IC var på kjøkkenet og han i låven e.l. Det gir ingen mening. Om IC tok tobakken og gjemte den i krukken ville hun aldri sagt det til Daniel av alle. Skulle ønske noen rundt bordet spurte ham ut og ba ham forklare steg for steg hva hans versjon var. Ga han ikke en helt annen versjon tidligere- at IC ba ham legge tobakken i krukken, eller husker jeg feil?

IC tok ikke tobakken, sinnet hennes virket impulsivt og genuint. Hun virket såret og overrasket over å bli anklaget. Er god menneskekjenner. Ingen reagerer slik om de ikke er veldig gode skuespillere. 

Enig, IC ville selvsagt sørget for at ingen hadde fått vite det om hun faktisk hadde gjort det.

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant om deltakerne fikk brev fra familiene sine snart, se hvordan reaksjonen til Daniel hadde vært 😛 Klarer ikke helt se for meg ham sitte ute i solen under et tre og felle en tåre mens han leser brevet sitt fra mamma liksom

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feig? Daniel er jo en tosk på mange måter men han er ikke dum. Hvorfor i alle dager skal han velge en motstander som gjør at han forsvinner ut av konkurransen?

Fordi han hele tiden har sagt at han ønsker å møte Raymond. Eller gitt uttrykk for det, hvertfall. Jeg tror han bare har det i kjeften, men når det kommer til stykket, så tør han ikke velge Raymond. 

Anonymkode: fcbdd...8d8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2020 den 4.54, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Han fikk virkelig roet seg ned etter tvekampen, da var han jo helt gæren. Full hevnmodus. Nå derimot; bare chill og prøver å roe ned stemningen og kvitte seg med en av bråkmakerne siden Daniel velger sikkert Raymond, og de er de verste særlig siden de ikke tåler trynet på hverandre 😛 For dramaet og spenningen sin skyld vil jeg helst ikke ha noen av de to ut helt enda da

Enig, veldig positiv overraska over Kjetil denne uka. Men så har han fått sitt å hamle opp med også da. 

Jeg begynner å bli veldig klar for at Daniel reiser hjem. Joda, det er gøy med litt drama, men nå er jeg ganske lei av at Daniel er slem og anklagene mens han prøver å legge skylda på sabotasje på andre. 

På 22.10.2020 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Virket som hun så på Thor som en person som er lett å manipulere/få med på en allianse. Men prest eller ei, den mannen er knallhard. Han har ryggrad og integritet, og lar seg ikke enkelt manipulere.

Skjønner godt at han takket nei til invitasjonen hennes. Og at hun snakket valget hans ned etterpå med at det var en så utrolig dum tabbe å avslå hennes tilbud , det sier da mye om henne. 

Anonymkode: e552c...c0d

Jeg er veldig imponert over hvor sterkt han står. Stemmer kun utifra sosiale sammenhenger og ikke konkurranse og sånn. Det er mye dytting, knuffing, tisking og hvisking der inne, men Thor imponerer med stødigheten sin. Og det er ikke som om han vurderer det engang, for ham er det ikke ett spørsmål overhodet om hvorvidt han skal kjøre sitt eget, ærlige løp. Må være godt å være sånn, tenker han må ha en enorm indre ro for å ha det sånn. Veldig kult. 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, IC ville selvsagt sørget for at ingen hadde fått vite det om hun faktisk hadde gjort det.

Jeg og tenker det. IC sitter på DEN hemmeligheten gjennom alt, hun spiller korta tett til brystet. Om hun skulle gjemt noe hadde hun ikke sagt en dritt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel har lagt ut bilde av ham og Thor på instagram når de "bryter håndbak" og skrevet "nærmer seg tvekamp! For en fantastisk mann å bli kjent med #vennforlivet"

Anonymkode: f91cd...3cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Daniel har lagt ut bilde av ham og Thor på instagram når de "bryter håndbak" og skrevet "nærmer seg tvekamp! For en fantastisk mann å bli kjent med #vennforlivet"

Kan vi droppe å nevne sånne ting med spesifike navn? Jeg følger med vilje ingen av deltagerne på SoMe for å unngå mulige spoilere. Du kan heller si "Daniel har lagt ut bilde av ham og en av de andre som bryter håndbak" etc. 

Endret av RødeDrage
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tenkte ikke på det. Har deltakerne lov å si slike ting på forhånd ute i det offentlige? Ble i stuss på om det ikke avslører noe som helst selv om det kan virke litt slik. Og at det er tilfeldig at det er et bilde av de to sammen med en sånn tekst 🤷‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, tenkte ikke på det. Har deltakerne lov å si slike ting på forhånd ute i det offentlige? Ble i stuss på om det ikke avslører noe som helst selv om det kan virke litt slik. Og at det er tilfeldig at det er et bilde av de to sammen med en sånn tekst 🤷‍♀️

Jeg tror det er bare for at folk skal tro at det er Daniel og Thor som skal i kamp. Tror ikke at han hadde fått lov og lagt ut noe sant om det hadde vært reelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Shias skrev:

Jeg tror det er bare for at folk skal tro at det er Daniel og Thor som skal i kamp. Tror ikke at han hadde fått lov og lagt ut noe sant om det hadde vært reelt. 

Jeg regner ikke med at han får lov, men jeg kikka på Karianne Vildes insta forrige uke, og da hadde hun posta noen time før tvekamp ble annonsert "gjett hvem som skal i tvekamp" med bilde av henne og Wiktoria på storyen sin, så jeg tar ingen sjangser. 

+ Jeg ser ikke alltid episodene når de slippes, noen ganger får jeg ikke sette dem før dagen etter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Thor går ut. Flott person som ikke spiller spillet. Har integritet og er hel ved.

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Shias skrev:

Feigt om Daniel velger noen andre enn Raymond som han virkelig ikke liker. Forundrer meg ikke sleip som han har vært hele veien.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Feigt om Daniel velger noen andre enn Raymond som han virkelig ikke liker. Forundrer meg ikke sleip som han har vært hele veien.

Feigt å ikke velge en som man nærmest garantert taper mot?

Dummeste jeg har hørt. I alle år, med få unntak, var førstekjempe valgt en av de man mener man har best sjanse til å slå. Noen unntak har forekommet fordi man ikke ønsker å kjempe mot en god venn/venninne, selv om denne er den svakeste motstanderen. Men her er det jo på ingen måte en slik situasjon. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gjort seg veldig spesiell med de leppene og øynene. Håret ikke fullt så ille. Men det viktigste er tross alt om de har det bra sammen alle tre, og det ser jo sånn ut. Og de bor et nydelig sted.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske intens uke! Kult med en duell i midten av uken utenom det vanlige! Bør være flere av dem, i hvertfall på Farmen Kjendis, der det er færre uker og mange flere som ofte er igjen i finaleuken. Raymond raget noe sykt, haha. Håper bare han tok rett person...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hvem som blir 2. kjempe idag, og hvem som ryker. 

Anonymkode: c2ba3...b45

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...