AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #521 Del Skrevet 14. oktober 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viser bare hvor "liten" han er. Jeg har en mistanke om at han har brukt mobilen de lånte på utflukten til å google IC. Rart at han plutselig skjønte at hun ikke er lærer, og tippet midt i blinken på hva hun egentlig jobber med ... Anonymkode: ee810...de6 Fy søren... tenk om det er sånn ja. Eier ikke skal den fyren. Anonymkode: 684dd...f08 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #522 Del Skrevet 14. oktober 2020 *skam Anonymkode: 684dd...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #523 Del Skrevet 15. oktober 2020 Var ikke så veldig spent på kveldens episode, pga alle spoilerne... Men sitter igjen med ett inntrykk av en feig produksjon. At en må gå for alles synder er for svakt. Alle burde vært kastet rett ut, også burde de heller hentet inn spillerne fra torpet. Forstår at det ble vanskelig å hente inn nye pga corona... Om det ble for få spillere kunne de heller bare forkortet innspillingen, eller latt være å ha tvekamp i ett visst antall uker, og heller konkurrert om en ekstra kniv.. Før dette heia jeg på Raymond eller Nils. Fikk ikke bestemt meg for hvem av de jeg likte best, men den eneste jeg synes står igjen som verdig vinner nå er presten Tor. De andre som ikke jukset har jo stjålet mat fra fellesskapet. Daniel og Wiktoria burde bli sammen, de passer hverandre.. Bortskjemte drittunger uten folkeskikk begge 2. Lurer på hva Kjetil ser i henne... Anonymkode: 97d55...9a3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #524 Del Skrevet 15. oktober 2020 TV2 viser igjen sin feighet. Latterlig lav "straff". Nils hadde forlatt farmen uansett p.g.a. dødsfall i familien, så da fremstilles dette som at han "tar en for laget". SAMTLIGE regelbrytere burde vært sendt på hodet ut av Farmen, så kunne de hentet inn alle som var igjen på Torpet og fortsatt med færre personer. Det er bare pinlig at slikt ikke får større konsekvenser. Det er jo juks hver bidige sesong, og det er umulig å ta denne serien seriøst. Anonymkode: b7e2c...2bd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 15. oktober 2020 #525 Del Skrevet 15. oktober 2020 Sterke greier dette! Trodde først at jukset skjedde under innspillingspausen, men de har altså rodd til hytter siden første uke. Skammelig og patetisk! De skal være fornøyd de ikke fikk verre straff, de har egentlig ingen rett til å klage på IC's førstekjempevalg selv om hennes grunn til å ikke ta guttekamp var litt rar! Wiktoria bør bare være glad for at hun får sjansen til å ta sin straff uansett om hun vinner eller taper! Idiotisk å begynne å sippe sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 15. oktober 2020 #526 Del Skrevet 15. oktober 2020 Det burde vært en kollektiv straff for samtlige, også de som ikke gjorde noe galt, null marked og bare kålrabistappe til middag i en uke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #527 Del Skrevet 15. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tre ut og tre fra torpet inn, veldig enkelt egentlig! Anonymkode: c5efa...d04 Eventuelt alle 7 ut, og deltakerne som har gått ut så langt i Farmen, samt deltakerne på Torpet, inn✌️ Anonymkode: c0b34...4b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #528 Del Skrevet 15. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, Helt enig, kan umulig være mange som ser på, finnes ikke noe kjedeligere enn å se Gunnar Solskjær, Rekdal og hva enn resten heter løpe etter en ball Anonymkode: 1d6a1...a9e Hehe. Anonymkode: 7055d...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #529 Del Skrevet 15. oktober 2020 13 timer siden, Jokke89 skrev: Han er iallefall meget herskesyk og glad i makt. Storbondens ord er lov! Aldri hørt en storbonde sagt noe slik jeg . Så noe er det jo. Tror egentlig han bare er usikker på seg selv og må hevde seg. Mindreverdighetskomplekser. Kan godt hende han selv og tenker at han ikke har fått ut av livet alt han ønsker, å jobbe på Power, liksom, og føler han må hevde seg. Ikke godt å si.. Kan være en diagnose og . Han takler iallefall motgang dårlig, og det gjør man jo med mange diagnoser. Men nå skal jeg ikke begynne å sette fjerndiagnose på folk, det har jeg ingen som helst rett til! Nei, det har du ingen rett til. Dessuten kan du drite i å gjøre narr av yrket hans. Det er en respektabel jobb å jobbe i butikk. Å bruke det som argument mot ham er nesten uansett helt håpløst. Skjerp deg! Anonymkode: 7055d...49c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #530 Del Skrevet 15. oktober 2020 Nå som både Nils og Lene er ute av Farmen, er det faktisk ingen mennesker jeg genuint liker der inne lenger (utenom Thor og litt IC). Den resterende gjengen synes jeg oppfører seg dårlig og viser negative personlighetstrekk, så jeg er helt ærlig likegyldig til hvem av dem som reiser hjem. Håper aller mest på Daniel da, FOR en usmakelig fyr. Jeg håper egentlig Wiktoria velger en av Kariannene til andrekjempe, men tror nok det blir Tove. Tove likte jeg greit i starten, men etter andrekjempevalget hennes mistet jeg mer respekt for henne. I tillegg var hun med på regelbruddene, noe som gjorde at hun sank enda mer hos meg. Selv om KV og Karianne ikke var med på regelbruddene, synes jeg "rampestrekene" (stjelingen) og den konstante masingen om at "vi gjør mest her inne, alle andre er late" de og Sindre har holdt på med ikke er særlig mye bedre. Liker likevel Karianne litt bedre enn KV, men er som sagt ganske likegyldig til hvem som ryker. Anonymkode: c0b34...4b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #531 Del Skrevet 15. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var virkelig på tide!👏👏👏 Men det kunne gjerne fått større konsekvenser, etter min mening. Det var jo ikke bare det at de brøt smittevernreglene og dermed utsatte folk rundt seg for mulig smitte; de jukset jo også! De fikk fordeler i form av mer mat, telefonkontakt med nære og kjære, sannsynligvis en form for «boozt» ved å oppleve noe spennende, m.m. Dét burde jo også tas med i beregningen, når straffen ble bestemt. Anonymkode: e59b3...01a Jeg synes det var en grei straff, selv om det var synd Nils trakk seg. På grunn av at alle får kjenne på den dårlige samvittigheten om at det de gjorde førte til at en måtte ryke. Det hadde blitt litt mye om alle måtte ryke, men at én ryker gjør også at de kanskje tenker seg to ganger om i neste sesong. Anonymkode: 83da9...ff2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #532 Del Skrevet 15. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tove var blant de 7. Anonymkode: 0da2c...5cf Ja og det var litt skuffende! Anonymkode: 83da9...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #533 Del Skrevet 15. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tove var en av de 7 som var ute. I tillegg så syns jeg hun tok det usportslig at hun ble valgt til førstekjempe i forrige uke. Grunnen til at hun vant tvekampen var at 2 kjempen, Lene hørte et hulk fra henne og ofret seg så hun kunne bli. Anonymkode: c2ba3...b45 Akkurat der er jeg ikke helt enig. Hun fikk en emosjonell reaksjon, men forstod det og det gikk fint. Det er heller ikke hennes skyld at Lene er så snill. Anonymkode: 83da9...ff2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #534 Del Skrevet 15. oktober 2020 Har sett Farmen før, men denne sesongen har jeg bare sett første episode. Resten av dramaet har jeg fått med meg utenom, hvertfall nå i det siste. Høres ut som en gjeng ungdomsskoleelever på klassetur.. Avlys hele "Farsen" og send deltagerne hjem. Potensielt er konseptet Farmen både interessant og morsomt å se, men nå blir det jo bare mer og mer rølp! Anonymkode: 63932...0f3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little fairy Skrevet 15. oktober 2020 #535 Del Skrevet 15. oktober 2020 Liker årets gjeng. Virker ikke som noen, hvert fall ikke frem til nå, er alt for brautende. Tror det kommer til å bli en fin uke med IC som storbonde. Likte egentlig hennes ny krav om dannelse, bekledning og språkbruk. Skal man få noe ut av hele farmenopplevelsen og tilbake til 1920, så er det jo litt gøy å faktisk forsøke å gå ordentlig inn for det. Bekledningen til noen passer mer på Paradise enn Farmen. Hun virker også som en rettferdig dame. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 15. oktober 2020 #536 Del Skrevet 15. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Akkurat der er jeg ikke helt enig. Hun fikk en emosjonell reaksjon, men forstod det og det gikk fint. Det er heller ikke hennes skyld at Lene er så snill. Anonymkode: 83da9...ff2 Lett å trå litt feil og så må lese om det på div fora, der brukerne kanskje glemmer at det er TV, regi og faktisk et ekte menneske som kanskje leser ganske nådeløs karakteristikker av seg selv. Tenker egentlig ikke spesifikt på Tove men også andre deltakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 15. oktober 2020 #537 Del Skrevet 15. oktober 2020 På 14.10.2020 den 4.41, Galen King skrev: Haha, tenkte meg at det ville være en teaser i episoden. Skjønte at noe var spesielt når Mads Tv var på tirsdagen istedet for onsdagen. Etter det jeg har lest tok Gaute et oppgjør på skjermen i 2004 når han debuterte som programleder når noen hadde smuglet inn masse mat utenfra. Tror det liknet på dette fordi det påvirket hvem som var i neste tvekamp. Så da har Gaute og Mads noe til felles der. Synes likevel Gaute fortjente ett nytt oppgjør etter 15 år haha, hna har alltid uttalt seg i media i etterkant av sesongene (når juks has blitt avslørt) og sagt hvor skuffa han er over det. 20 timer siden, Blueberrymuffin skrev: Synes de som ikke var med på hytteturer burde bli immune ved andrekjempe valg denne uken. Vis skjult innhold Daniel er den mest uspiselige, dobbeltmoralske, drittsekken jeg har sett på reality TV på lang tid. Han hadde fortjent å bli sendt rett hjem, heller han en Nils. Grunnen til at Wiktoria, Daniel og Kjetil reagerte slik de gjorde tror jeg er fordi de føler seg truffet, og at egoet deres ønsker å rettferdiggjøre det gale de gjorde. Uspiselig hele gjengen, håper alle tre ryker rett ut, Wikitoria denne uka, og Daniel neste. Blir kvalm. Karianne og Karianne Vilde har jeg fått sansen for, håper at de to, Thor og IC kommer til finaleuka, eneste som er verdt å vinne Enig! 18 timer siden, Nina84 skrev: En liten oppsamling Skjul innhold Straffen Her synes jeg faktisk straffen var i overkant mild. At en ble sendt ut hadde jeg sett for meg, men hadde trodd det skulle være noe mer. Som tidligere nevnt hadde det vært naturlig med fredning av de som ikke hadde brutt reglene i alle fall denne uken, og egentlig neste uke også. Altså at 3 av 7 røk før de som hadde fulgt reglene kunne gå i kamp igjen. 1.kjempe Som flere her er jeg helt enig i valget, og synes hun forklarte seg godt. Det var allerede en gutt/mann som hadde røket denne uken, og det var derfor naturlig med jentekamp. Og så lenge Tove er hjelper var det ikke tvil om at Wiktoria ble valgt. Skjønner at de synes Raymond skulle røket siden han tross alt var den som gikk lengst, men da får de velge han når det er de som har valget. Ukesoppdrag Som nevnt tidligere var lekene en del av oppdraget, og man kan derfor si at de ikke har gjennomført det. Likevel tror jeg de tar hensyn til at storbonden faktisk ikke hadde brutt reglene, og at det derfor blir feil om hun skal miste kniven sin på det. Hadde det vært en av de skyldige derimot hadde det vært helt riktig. Jeg synes ikke nødvendigvis de trenger at flere ryker, fordi de andre kan sitte der med samvittigheten sin overfor Nils, og kjenne lenge om det føles godt. Men jeg er enig i at de burde fredes de som ikke var med på det, i alle fall denne uka. Heldigvis gjorde IC det hun kunne i å unngå å velge en av dem som førstekjempe, for andrekjempen har tross alt valget av kamp, så de vil alltid ha den fordelen. Jeg synes det var helt åpenbart at det var Wiktoria som skule blitt valgt som førstekjempe. Hadde gjort samme valget selv. Synes resonnemnetet hennes var logisk og alt. OK, dannelses-greia sklei kanskje litt ut, men synes dette er en så uvanlig hendelse at det er greit. Jeg tror ikke produksjonen velger å si at ukesoppdraget ikke er godkjent pga lekene, som du sier, det vil gå utover IC på en urettferdig måte. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Så enig! Burde røket ut alle mann spør du meg, men da hadde det vel blitt lite underholdning utover høsten🙈 Anonymkode: fb671...408 Ja, problemet i år er jo at alle som skal inn må i karantene i 14 dager først, så de kan ikke bare kaste folk ut og ta inn folk på kort varsel. TV2 må jo ha noe å sende, så de måtte beholde endel av dem, men synes de skulle ha fått noe annet også, feks at de som ikke var med var immune mot tvekamp denne uka. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Daniel har hatt en merkelig og stygg oppførsel helt siden han kom inn. Han klarer heller ikke stå for det han har gjort, og skylder på Raymond. Null selvinnsikt på den fyren. Anonymkode: ae71e...37d Jeg blir sp provosert av Daniel, snakker om usmakelig type! 12 timer siden, jukkapalme skrev: Jeg syns ikke det spøtt synd på Wiktoria. Hadde hun ikke brutt reglene hadde hun heller ikke blitt valgt. Tenk å være 22 år og oppføre seg som en liten drittunge! Og Daniel, fyyyy faen! For en usympatisk jævel! Helt enig! Synes Wiktoria burde tatt det der med mer ro. For meg var hun det åpenbare valget. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.tv2.no/underholdning/11678812/ Anonymkode: 0da2c...5cf Det er på en måte fint at Nils fikk noe ut av dette, og det gjør meg mindre trist at han reiste, selv om jeg tror han kunne kommet langt! For en fin fyr. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå som både Nils og Lene er ute av Farmen, er det faktisk ingen mennesker jeg genuint liker der inne lenger (utenom Thor og litt IC). Den resterende gjengen synes jeg oppfører seg dårlig og viser negative personlighetstrekk, så jeg er helt ærlig likegyldig til hvem av dem som reiser hjem. Håper aller mest på Daniel da, FOR en usmakelig fyr. ... Selv om KV og Karianne ikke var med på regelbruddene, synes jeg "rampestrekene" (stjelingen) og den konstante masingen om at "vi gjør mest her inne, alle andre er late" de og Sindre har holdt på med ikke er særlig mye bedre. Liker likevel Karianne litt bedre enn KV, men er som sagt ganske likegyldig til hvem som ryker. Anonymkode: c0b34...4b9 Enig, synd de fleste gode folka røyk så tidlig! Jeg tenker at rampestrekene som å stjele litt egg og klage litt er.. nesten innafor. Det er helt vanlig Farmen-oppførsel. Skulle helst sett at de ikke stjal egg, men likavel, sånn er det bare. Kjære vene, han som vant i fjor stjal også egg liksom. Jeg har aldri skjønt at folk har forlatt gården eller fått hjelp utenifra. Altså, da synes du ikke premissene for programmet er ok, da burde du kanskje ikke være med? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det var en grei straff, selv om det var synd Nils trakk seg. På grunn av at alle får kjenne på den dårlige samvittigheten om at det de gjorde førte til at en måtte ryke. Det hadde blitt litt mye om alle måtte ryke, men at én ryker gjør også at de kanskje tenker seg to ganger om i neste sesong. Anonymkode: 83da9...ff2 Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #538 Del Skrevet 15. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var virkelig på tide!👏👏👏 Men det kunne gjerne fått større konsekvenser, etter min mening. Det var jo ikke bare det at de brøt smittevernreglene og dermed utsatte folk rundt seg for mulig smitte; de jukset jo også! De fikk fordeler i form av mer mat, telefonkontakt med nære og kjære, sannsynligvis en form for «boozt» ved å oppleve noe spennende, m.m. Dét burde jo også tas med i beregningen, når straffen ble bestemt. Anonymkode: e59b3...01a Helt enig! Det jeg tenker er at det burde blitt avholdt en konkurranse der tre av regelbryterene ble slått ut umiddelbart. Disse tre kunne blitt erstattet av de tre utslåtte deltakerene; Jostein, Sanna og Lene. I tillegg burde de fire som ikke har brutt reglene fått immunitet denne uka. Når det gjelder ukesoppdraget blir det jo spennende å høre hva mentor sier, siden eventyrlekene var en del av oppdraget, men ikke ble gjennomført. Jeg håper IC får storbondekniv uansett, de har tross alt utført alt som skal gjøres. De som ikke har brutt reglene burde få penger til å bruke på markedet og handle til seg, evt. få f.eks. kjøtt til seg på markedet. Anonymkode: e1aa0...026 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. oktober 2020 #539 Del Skrevet 15. oktober 2020 1 time siden, Apis skrev: Lett å trå litt feil og så må lese om det på div fora, der brukerne kanskje glemmer at det er TV, regi og faktisk et ekte menneske som kanskje leser ganske nådeløs karakteristikker av seg selv. Tenker egentlig ikke spesifikt på Tove men også andre deltakere. Ikke helt enig. Når man velger å melde seg på et reality konesept, så gjør man seg også til en offentlig person. Da bør man ha tenkt over hvordan man handler og oppfører seg. Som offentlig person må man forstå at det kan komme kritikk, hvorvidt kritikken er berettiget kan diskuteres. Uansett, når enkelte klarer å provosere og ha så dårlige og simple verdier (som enkelte har vist i dette programmet) så skulle det bare mangle at det kommer reaksjoner. Du kan ikke skylde på de som kritiserer, når deltagere selv ikke evner å forstå at deres oppførsel og dårlige holdninger blir sendt på TV i beste sende tid. Det er lov å faktisk bruke huet, og tenke over hvordan man tar seg ut på TV. Regner med at alle deltagerne er voksne nok til å forstå at den oppførselen de viser i programmet vil danne et inntrykk av hvordan de er som person. Blir for feigt å si at personene ikke er slik på utsiden, den kjøper jeg ikke. De personene vi ser i programmet blir ikke andre personer utenfor farmen, selvsagt er dette karakteristikker de også har med seg i det private utenfor farmen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #540 Del Skrevet 15. oktober 2020 Synes d ble feil å sende én person ut. Enten alle eller ingen. Kunne heller straffes ved å bli fratatt et poeng i en evt, finale, og/eller de som ikke var med på det kunne fått en finalekniv hver. Så kunne de fått noen ekstraoppgaver, f.eks lage og servere mat til de som ikke var med på det, og ikke hadde fått meske seg i mat og alkohol. Anonymkode: d4308...356 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå