AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #421 Del Skrevet 13. oktober 2020 Gud bedres. Vi fikk altså ikke se dette regelbruddet i dag. Som mediene har fyrt oppunder i hele dag. Dem kunne i det minste ventet til dagen episoden kom ut når dem først ønsket å spoile det! Anonymkode: ef78e...097 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #422 Del Skrevet 13. oktober 2020 Hvem var pølsetyven🤔? Anonymkode: d4308...356 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #423 Del Skrevet 13. oktober 2020 Tror taktikken til IC blir hennes billett ut av farmen. Uspiselig personlighet om dagen. Anonymkode: ae71e...37d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 13. oktober 2020 #424 Del Skrevet 13. oktober 2020 Samme hvert år nå, juksing og hjelp utenifra. På tide å avvikle hele Farmen når folk oppfører seg som unger hver sesong 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #425 Del Skrevet 13. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tror taktikken til IC blir hennes billett ut av farmen. Uspiselig personlighet om dagen. Anonymkode: ae71e...37d Hva er det som er uspiselig ved personligheten hennes? Anonymkode: 35e23...02b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 13. oktober 2020 #426 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem var pølsetyven🤔? Anonymkode: d4308...356 Kanskje vi finner ut av det i morgen? Wow! For en episode, jeg begynte å lure veldig da de sendte "Mads ute i den virkelige verden" innslaget idag, som vanligvis sendes onsdagene, fram til jeg så "neste episode" teaseren. Er glad de endelig tar opp dette med at folk sniker seg ut! Og tror nok dette betyr at det blir en heftig episode i morgen! Litt lei meg for at ikke Gaute fikk ta det oppgjøret på skjermen, men at Mads gjør det, samtidig er det jo viktigere i år enn noen gang at de holder seg unna omverdenen. Dette skal bli gøy! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 13. oktober 2020 #427 Del Skrevet 13. oktober 2020 44 minutter siden, lsklars skrev: Samme hvert år nå, juksing og hjelp utenifra. På tide å avvikle hele Farmen når folk oppfører seg som unger hver sesong De burde hatt noen reserver, og kastet ut de som jukser. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 13. oktober 2020 #428 Del Skrevet 13. oktober 2020 Eventuelt legge gården så langt unna folk og fe at dette ikke er noe problem. Hva er vitsen med å vinne penger til marked hvis de uansett sniker seg ut å spiser og drikker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 14. oktober 2020 #429 Del Skrevet 14. oktober 2020 Strix har kommet ut med hvilke deltagere som var med på ulovlighetene. Legger det under spoiler, slik at jeg ikke spoiler noe for de som vil vente til episoden kommer ut Spoiler Det skal ha vært Raymond Røskeland, Sindre Nyeng, Daniel Viem Årdal, Nils Kvalvik, Wiktoria Rønning, Kjetil Kirk og Tove Moss Lohne som var med på ulovlighetene. Håper ingen av disse vinner, merker jeg mistet helt respekten for enkelte av deltagerne når de er med på slikt. Håper ingen av disse vinner (med mindre de viser en positiv utvikling av mer karakter fremover), og at ulovlighetene får en saftig konsekvens. Er så kvalmt og respektløst ovenfor de som følger reglene. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror taktikken til IC blir hennes billett ut av farmen. Uspiselig personlighet om dagen. Anonymkode: ae71e...37d Hvorfor er hun uspiselig? Hu er blant de få som oppfører seg voksent og ansvarlig. Håper Thor eller IC vinner, det er de mest verdige til å vinne i mine øyne. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 14. oktober 2020 #430 Del Skrevet 14. oktober 2020 (endret) 5 timer siden, RødeDrage skrev: Wow! For en episode, jeg begynte å lure veldig da de sendte "Mads ute i den virkelige verden" innslaget idag, som vanligvis sendes onsdagene, fram til jeg så "neste episode" teaseren. Er glad de endelig tar opp dette med at folk sniker seg ut! Og tror nok dette betyr at det blir en heftig episode i morgen! Litt lei meg for at ikke Gaute fikk ta det oppgjøret på skjermen, men at Mads gjør det, samtidig er det jo viktigere i år enn noen gang at de holder seg unna omverdenen. Dette skal bli gøy! Haha, tenkte meg at det ville være en teaser i episoden. Skjønte at noe var spesielt når Mads Tv var på tirsdagen istedet for onsdagen. Etter det jeg har lest tok Gaute et oppgjør på skjermen i 2004 når han debuterte som programleder når noen hadde smuglet inn masse mat utenfra. Tror det liknet på dette fordi det påvirket hvem som var i neste tvekamp. Så da har Gaute og Mads noe til felles der. Endret 14. oktober 2020 av Galen King Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #431 Del Skrevet 14. oktober 2020 Synes det er sykt dårlig av media å avsløre hvem som har jukset før episoden er sendt Skuffet over alle, og jeg håper de får en straff som svir! Anonymkode: 97d55...9a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #432 Del Skrevet 14. oktober 2020 Daniel går meg på nervene. Han bryter reglene, og så synes han at IC ikke fortjener kniv fordi hun har ikke gjort seg fortjent til det pga mindre ukesoppdrag enn det Karianne hadde. Bra Daniel ikke fikk kniv, for slik som han oppfører seg så fortjener ikke han den. Wiktoria oppfører seg veldig bortskjemt, hva er urettferdig med at hun ble valgt? Hun har også brutt reglene.. Jaja, tydelig at verken Daniel eller Wiktoria vet hva dannelse er. Anonymkode: c63a7...9e4 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 14. oktober 2020 #433 Del Skrevet 14. oktober 2020 Ingen tvil om at det må få konsekvenser. Vi så jo hva noe av konsekvensene er i teaseren da. Men, ja, kan jo bli litt action da.. Hjelper jo ikke at de går tilbake til 1920 når de bryter reglene og går tilbake til 2020.. Mads har jeg vel ikke sett så sint før som vi så på teaseren, ikke engang på fotballbana. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #434 Del Skrevet 14. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er sykt dårlig av media å avsløre hvem som har jukset før episoden er sendt Skuffet over alle, og jeg håper de får en straff som svir! Anonymkode: 97d55...9a3 Fatter ikke at man kan leve seg sånn i et TV-program og bli oppriktig skuffa. Aldri forstått. Det er bare et program. Det påvirker ikke mitt indre liv i noen som helst grad. Anonymkode: ae71e...37d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #435 Del Skrevet 14. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror taktikken til IC blir hennes billett ut av farmen. Uspiselig personlighet om dagen. Anonymkode: ae71e...37d Ja, de som skal «skjule» egenskaper og bakgrunn får som regel neppe noen fordeler av det. Husker han i forfjor, Lasse-kopien Viggo, som var den første som røk. Han holdt skjult at han var kokk, for da kunne han lure de andre til å vinne matlagingskonkurransen i finaleuka. Men så ble han sendt rett ut med en gang. Det hadde han kanskje ikke blitt om han hadde demonstrert kokkekunster alle de andre hadde hatt glede av. Anonymkode: c6614...e50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 14. oktober 2020 #436 Del Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Daniel går meg på nervene. Han bryter reglene, og så synes han at IC ikke fortjener kniv fordi hun har ikke gjort seg fortjent til det pga mindre ukesoppdrag enn det Karianne hadde. Bra Daniel ikke fikk kniv, for slik som han oppfører seg så fortjener ikke han den. Wiktoria oppfører seg veldig bortskjemt, hva er urettferdig med at hun ble valgt? Hun har også brutt reglene.. Jaja, tydelig at verken Daniel eller Wiktoria vet hva dannelse er. Anonymkode: c63a7...9e4 Så enig. Uspiselig fyr. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #437 Del Skrevet 14. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, de som skal «skjule» egenskaper og bakgrunn får som regel neppe noen fordeler av det. Husker han i forfjor, Lasse-kopien Viggo, som var den første som røk. Han holdt skjult at han var kokk, for da kunne han lure de andre til å vinne matlagingskonkurransen i finaleuka. Men så ble han sendt rett ut med en gang. Det hadde han kanskje ikke blitt om han hadde demonstrert kokkekunster alle de andre hadde hatt glede av. Anonymkode: c6614...e50 De blir jo «avslørt» før eller siden, det er uunngåelig. Jeg føler de også de alltid skal si de suger på de områdene, liksom de går i motsatt ende. Det går jo helt fint å si at man liker å lage mat f.eks hvis man er kokk, er glad i dyr og har hatt en hest før og gått på ridning kanskje, liksom man trenger jo ikke å si at man ikke har peiling fordi en eller annen gang vil det jo komme frem. Sånn egentlig føltes det veldig regissert akkurat det der. Den situasjonen med hesten som ble livredd og gikk berserk og IC kjeftet på Sindre, senere begynte liksom de andre å bli mistenksomme og nesten skråsikre på at hun har drevet med gård før, og så på kvelden igjen forteller hun det til Thore.. Veldig beleilig det der. Anonymkode: 64be8...d8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #438 Del Skrevet 14. oktober 2020 Spoiler Hva i alle dager var den krangelen etter førstehjelpevalget??!? Så utrulig usmakelig av Victoria!! Det var ET naturlig valg denne uka, det var Victoria! Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skulle være noe som helst mer urettferdig at hun ble valgt enn noen andre! Var 6 som kunne velges, åpenbart!! Og at storbonden ønsket jentekamp er helt forståelig. Mistet all respekt for henne og Daniel der altså! Anonymkode: f49b9...76c 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 14. oktober 2020 #439 Del Skrevet 14. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Hva i alle dager var den krangelen etter førstehjelpevalget??!? Så utrulig usmakelig av Victoria!! Det var ET naturlig valg denne uka, det var Victoria! Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skulle være noe som helst mer urettferdig at hun ble valgt enn noen andre! Var 6 som kunne velges, åpenbart!! Og at storbonden ønsket jentekamp er helt forståelig. Mistet all respekt for henne og Daniel der altså! Anonymkode: f49b9...76c Viser tydeligvis sitt sanne jeg. Virkelig usmakelig! 🤮 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 14. oktober 2020 #440 Del Skrevet 14. oktober 2020 Hva i faen er det for en slags reaksjon?! Er da vel for faen ikke urettferdig at en av dem som gjorde det ble valgt! Forstår også at storbonden tar det valget hun gjør, med tanke på konkurransesituasjonen. Ser det er en ung person det er snakk om på reaksjonen. Det hjelper faktisk med livserfaring! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå