AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #401 Del Skrevet 12. oktober 2020 Altså, er det flere som har lagt merke til spoilere på reklamer for farmen og torpet? Anonymkode: af8ea...6de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #402 Del Skrevet 13. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer fortsatt på om Raymond er gitt en rolle av produksjonen. En Lothepus, tøff og mandig, med spesielt syn på husarbeid osv. Men så har Raymond sklidd litt ut av rollen, og blitt mer seg selv. Om ikke helt, så iallefall mer seg selv. Det ser tilsynelatende suspekt ut når man ser hvordan han har endret seg på noen få uker. Maska holder på å falle av. Anonymkode: ef78e...097 Lothepus sa jo også mange ting, og plapra om kvinnfolkarbeid, men han gjorde det uten å mukke... Det er jo derfor han ble så populær, tøff i kjeften men myk på innsiden.. Og sånn er jo Raymond også. Anonymkode: 97d55...9a3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #403 Del Skrevet 13. oktober 2020 Ser ikke ut som de har lidd noen nød der inne i år: Flere «Farmen»-deltakere Dagbladet har snakket med, forteller om flerfoldige turer utenfor innspillingsgården, blant annet for å finne alkohol, mat og mobiltelefoner. https://www.dagbladet.no/kjendis/fullt-kaos-i-farmen-kulissene---dritings/72897183 Anonymkode: 0da2c...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #404 Del Skrevet 13. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke ut som de har lidd noen nød der inne i år: Flere «Farmen»-deltakere Dagbladet har snakket med, forteller om flerfoldige turer utenfor innspillingsgården, blant annet for å finne alkohol, mat og mobiltelefoner. https://www.dagbladet.no/kjendis/fullt-kaos-i-farmen-kulissene---dritings/72897183 Anonymkode: 0da2c...5cf Jeg skjønner ikke. Hvorfor driver mediene på å spoiler hendelser i programmet ved å publisere slikt før det blir sendt? Kan dem ikke vente til i kveld med å skrive slike saker! Nå har nesten alle mediene oppslag om dagens program... faen altså. Sykt irriterende! Jeg har lyst til å se det på TV! Ikke ufrivillig tvunget til å lese om det på forhånd! Anonymkode: ef78e...097 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #405 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke. Hvorfor driver mediene på å spoiler hendelser i programmet ved å publisere slikt før det blir sendt? Kan dem ikke vente til i kveld med å skrive slike saker! Nå har nesten alle mediene oppslag om dagens program... faen altså. Sykt irriterende! Jeg har lyst til å se det på TV! Ikke ufrivillig tvunget til å lese om det på forhånd! Anonymkode: ef78e...097 Dette får vi nok ikke se noe til :) Anonymkode: 0da2c...5cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #406 Del Skrevet 13. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette får vi nok ikke se noe til Anonymkode: 0da2c...5cf Jo, dem publiserte tidligere i høst om at denne gang skulle programleder & co ta det opp med deltagerne mens det ble filmet. Dem skulle altså ikke legge skjul på jukset denne gang, men fokusere på det. Gjøre det som en del av dramatikken på gården. Så i henhold til dette så får vi se det i dag, tydeligvis. Anonymkode: ef78e...097 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #407 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, dem publiserte tidligere i høst om at denne gang skulle programleder & co ta det opp med deltagerne mens det ble filmet. Dem skulle altså ikke legge skjul på jukset denne gang, men fokusere på det. Gjøre det som en del av dramatikken på gården. Så i henhold til dette så får vi se det i dag, tydeligvis. Anonymkode: ef78e...097 Vi får se det i morgen (onsdag). Anonymkode: 3a8b4...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #408 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, dem publiserte tidligere i høst om at denne gang skulle programleder & co ta det opp med deltagerne mens det ble filmet. Dem skulle altså ikke legge skjul på jukset denne gang, men fokusere på det. Gjøre det som en del av dramatikken på gården. Så i henhold til dette så får vi se det i dag, tydeligvis. Anonymkode: ef78e...097 Ok, jeg leste bare at "Opptakene ble stoppet i 24 timer etter en rekke hendelser som involverte fyll, smugling av alkohol, nattlige utflukter, lån av telefoner og generelle brudd på coronareglene." Anonymkode: 0da2c...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. oktober 2020 #409 Del Skrevet 13. oktober 2020 Jeg synes det er så skuffende. År etter år sniker de seg ut, treffer lokale folk, mottar snacks osv. Jeg synes faktisk de bør få en real straff. Bytt verstingene ut med utslåtte deltakere og de på torpet. Skikkelig skjerpings. Så neste års deltakere vet akkurat hva som forventes. De har blitt plukket ut blant tusenvis av søkere, det er en kostbar produksjon og så oppfører de seg som fjortiser på sommerleir. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #410 Del Skrevet 13. oktober 2020 Det får store konsekvenser leste jeg i en lokalavis og hva det er kommer i kveld på TV, sto det. Anonymkode: c5efa...d04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 13. oktober 2020 #411 Del Skrevet 13. oktober 2020 3 minutter siden, Zenhouse skrev: Jeg synes det er så skuffende. År etter år sniker de seg ut, treffer lokale folk, mottar snacks osv. Jeg synes faktisk de bør få en real straff. Bytt verstingene ut med utslåtte deltakere og de på torpet. Skikkelig skjerpings. Så neste års deltakere vet akkurat hva som forventes. De har blitt plukket ut blant tusenvis av søkere, det er en kostbar produksjon og så oppfører de seg som fjortiser på sommerleir. Er helt enig med deg. Det eneste jeg kan se som et problem er at produksjonen ikke nødvendigvis veit hvem som er verstingene, og et enda større problem er om alle deltakerne er med på det. Uansett burde de på en eller annen måte få en reaksjon, noe mer alvorlig enn å bli kjefta på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #412 Del Skrevet 13. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags "konsekvenser" da? Blir de aller værste deltakerne sparket rett ut av hele TV-programmet? Anonymkode: d9f15...228 Det står ikke noe om hvilke konsekvenser, bare at de får det. Anonymkode: 0da2c...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #413 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags "konsekvenser" da? Blir de aller værste deltakerne sparket rett ut av hele TV-programmet? Anonymkode: d9f15...228 Håper det. Det bør være nulltoleranse for juks når man spiller om en hytte som gevinst! Anonymkode: ef78e...097 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #414 Del Skrevet 13. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper det. Det bør være nulltoleranse for juks når man spiller om en hytte som gevinst! Anonymkode: ef78e...097 Er der juks å drikke litt? Har da lite å si for konkurranse. Om de fikk i seg for mye mat, så kunne bare produksjonen fjernet litt fra mathyllene på gården etterpå. Anonymkode: c6614...e50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. oktober 2020 Forfatter #415 Del Skrevet 13. oktober 2020 For noen idioter som ikke greier seg uten alkohol, godis og pasta i noen uker og sniker seg ut for å hente det. Idiotisk uansett, men spesielt midt i en pandemi. At det går an! Greit det ikke var noe smitte i området akkurat da, men likevel, det kunne vært det likevel, for slett ikke alle med milde symptomer tester seg. Noen får ikke symptomer en gang. Men gleder meg likevel til å se det på TV, Mads ble visst flyyyy forbanna og det med god grunn. Leste at han ønsket at det skulle bli filmet og komme på TV og selv om det var jævlig idiotisk gjort skaper det jo underholdning og drama og det er jo gøy. Håper vi får se Raymond full og, hehe. Han var visst dritings i følge Wiktoria Tenk å ikke klare seg uten alkohol i noen uker. Hadde vært jævlig kult om de verste ble disket og sendt hjem, så kunne heller alle utfordrerne få bli om de ble for få. Eller om alle på Torpet hadde fått komme inn på farmen. Det hadde vært en passende straff for de sprittørste knehønene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #416 Del Skrevet 13. oktober 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er der juks å drikke litt? Har da lite å si for konkurranse. Om de fikk i seg for mye mat, så kunne bare produksjonen fjernet litt fra mathyllene på gården etterpå. Anonymkode: c6614...e50 Det er brudd på retningslinjene i konkurransen å motta besøk utenifra, herav også drikke og mat. Det er ikke lov med kontakt med omverdenen. Jeg synes produksjonen må få slutt på dette en gang for alle, med å utvise slike slik at det ikke skjer igjen. Statuere et eksempel. Dem har vært altfor slepphendt tidligere. Nå har vi også deltagere på Torpet som venter på å komme inn, samt at det kommer utfordrere, så at det ryker 1,2 eller 3 pga disiplinærårsaker så tåler dem det! Anonymkode: ef78e...097 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 13. oktober 2020 #417 Del Skrevet 13. oktober 2020 Håper alle som har reist ut og vært dritings blir sent rett hjem. Fortjener ikke å vinne når man holder på slik Få heller inn de som alt har ryket ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #418 Del Skrevet 13. oktober 2020 Var vel ei som følte seg truffet når storbonden snakket om dannelse og bekledning. Synes det er litt gøy at hun er litt «gammeldags» i tankegangen jeg, hun har jo rett i at det er jo 1920 de liksom skal være i. Anonymkode: 7ae6b...c3e 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. oktober 2020 Forfatter #419 Del Skrevet 13. oktober 2020 Tipper Karianne Vilde blir 1.kjempe nå. IC har jo sagt at hun er drittlei henne. Håper KV ryker ut da. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 13. oktober 2020 #420 Del Skrevet 13. oktober 2020 On 10/12/2020 at 4:59 PM, AnonymBruker said: Raymond vokser skikkelig på meg. Anonymkode: ae71e...37d 🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå