Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Jeg liker Raymond jeg (utenom enkelt kvinnesyn) men føler han prøver sitt beste. Håper han kommer langt, vil se utviklingen framover.

overraskende valg av storbonde forresten.

Anonymkode: 35c73...be8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På et klipp på tv2 sier Sanna at hun har fibromyalgi...

Anonymkode: 06a42...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presten Thor er altså en så fantastisk mann!! 

Jeg er ikke kristen selv, men en slik omtenksom gledesspreder er det umulig å ikke bli glad i. Kan ikke få rost ham nok.

Anonymkode: 75a4a...664

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, jukkapalme skrev:

Det står i TV-guiden på tv2.no. Det pleier å gå fra 2145 til 2245 på tirsdag og onsdag og fra 20 til 21 og 2145-2215 på søndager. Hender de flytter litt på tidspunktet av og til da, siden fotball er det viktigste i hele universet 🤪 https://www.tv2.no/tvguide/ Best å forholde oss til lineær sending siden ikke alle har sumo og det virker som de fleste ser det når det går på TV :) Jeg har sumo, men ser nesten alltid farmen når det går på TV. 

Takk for svar! 

Anonymkode: 83da9...ff2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hun Tove er jo en karakter 😅 Nesten så jeg tror at det er Kevin Vågenes som har kledd seg ut 😂 Elsket kommentarene til Raymond da de var ute for å se på "kunsten" 😂

Anonymkode: fcbdd...8d8

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke kristen selv, men en slik omtenksom gledesspreder er det umulig å ikke bli glad i. Kan ikke få rost ham nok.

Han er svært sympatisk. Jeg la merke til at han omtalte han han jobbet sammen med i rosende ordelag selv om han hadde mottatt litt kjeft. Thor er først og fremst en godt menneske, men viser også at kristne ikke er de mørkemenn mange tror de er.

Anonymkode: 7055d...49c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! For en flott og omtenksom fyr, også så blid! Er ikke kristen jeg heller, men kunne gjerne hatt han som venn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om IC blir andrekjempe

Anonymkode: af8ea...6de

Jeg tror ikke det?  Tove og IC (og Lene) er vel en slags venninner der inne, og det blir som vanlig de "eldre" versus de yngre.  Jeg tenker Tove er en type som tar med hvem hun vil ha der inne sammen med seg skulle hun vinne tvekampen.

Jeg tror det blir Wiktoria..

Anonymkode: 7e4e4...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det?  Tove og IC (og Lene) er vel en slags venninner der inne, og det blir som vanlig de "eldre" versus de yngre.  Jeg tenker Tove er en type som tar med hvem hun vil ha der inne sammen med seg skulle hun vinne tvekampen.

Jeg tror det blir Wiktoria..

Anonymkode: 7e4e4...f12

Jeg tror også det blir Wiktoria. Og tipper Tove ryker. Kan ikke se for meg at det er noen av jentene hun vil klare å vinne over jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er Wiktoria en rar skrivemåte? Finere med Viktoria eller Victoria syns jeg. Ikke at hun kan noe for det da, er vel foreldrene hennes som skulle være spesielle og skrive om et vanlig (men superfin) navn. Tipper det blir henne jeg og. Vet ikke hvem jeg vil at skal vinne. Syns begge er kjedelige, egentlig. Er ganske lei av Wiktoria og Kjetil. Men også lei det alternative tullballet til Tove. 

Anonymkode: a1b13...b46

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, jukkapalme skrev:

Det står i TV-guiden på tv2.no. Det pleier å gå fra 2145 til 2245 på tirsdag og onsdag og fra 20 til 21 og 2145-2215 på søndager. Hender de flytter litt på tidspunktet av og til da, siden fotball er det viktigste i hele universet 🤪 https://www.tv2.no/tvguide/ Best å forholde oss til lineær sending siden ikke alle har sumo og det virker som de fleste ser det når det går på TV :) Jeg har sumo, men ser nesten alltid farmen når det går på TV. 

Men episoden blir vel ikke tilgjengelig på sumo før den starter på TV? Blir ikke tilgjengelig på min sumo hvertfall... 

Anonymkode: 37268...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men episoden blir vel ikke tilgjengelig på sumo før den starter på TV? Blir ikke tilgjengelig på min sumo hvertfall... 

Tror bare det er episodene med tvekampene som slippes på Sumo til samme tid som episoden går på lineær-tv. Andre episoder har i alle fall jeg sett på Sumo før de går på tv, lurer på om de kommer sånn rundt kl 3 på natta samme dag som episoden går på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke det jeg heller, men tydeligvis siden folk har spoilet flere timer i forveien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller er Wiktoria en rar skrivemåte? Finere med Viktoria eller Victoria syns jeg. Ikke at hun kan noe for det da, er vel foreldrene hennes som skulle være spesielle og skrive om et vanlig (men superfin) navn. Tipper det blir henne jeg og. Vet ikke hvem jeg vil at skal vinne. Syns begge er kjedelige, egentlig. Er ganske lei av Wiktoria og Kjetil. Men også lei det alternative tullballet til Tove. 

Anonymkode: a1b13...b46

Først syntes jeg Wiktoria var litt sånn tilgjort «dum og deilig», men hun vokser på meg, altså. Liker henne, hun virker så blid og søt «på ekte», liksom.
Håper puppeguri blir valgt: 26 år, men oppfører seg som en fjortis! Så ekstremt tilgjort at det er vondt å se på. Bare fjaser rundt med matstjeling, gjemmer skilt og tull som hun er altfor gammel til.

Anonymkode: d4308...356

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.10.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Ang kveldens førstekjempevalg:

Skjul innhold

Rart valg synes jeg. Hun har mulighet til å få ut sterke konkurrenter, men velger ei som ikke virker som hun kunne skadet en flue engang. Tror egentlig Karianne synes hun er litt spesiell(for å si det på en pen måte).

Anonymkode: 7ae6b...c3e

Jeg synes det er ett feigt valg, samtidig som hun gjør klokt i en jentekamp. Lurt å få ut flere jenter nå mens hun er storbonde og immun. Hadde hun virkelig gått for en konkurrent hadde hun valgt Karianne Vilde, IC eller Wiktoria. 

På 7.10.2020 den 21.11, Mkigjen skrev:

Tror jeg hadde slitt med å holde meg alvorlig under den skogseansen

Jeg.. måtte spole litt. Ble så klein. Når hun sa hun laga kunst så tenkte jeg at "dette blir pinlig".. Hadde ikke klart å holde meg ass. 

På 7.10.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Akkurat i Farmen er det et dilemma om man skal velge en sterk eller svak førstekjempe. De trenger jo arbeidskraft på gården for å klare oppdragene, de sliter om de sterkeste forsvinner ut tidlig.

Anonymkode: ee810...de6

Det er jo nettopp dette som gjør Farmen så spennende! De er så avhengige av hverandre, samtidig så må de velge hverandre for å komme ut. Joda, gøy med gård for 100 år siden, men det er jo det spillet hvor de må veie hjelpsomhet på gården mot trivsel mot konkurranse mot alianser osv. 

21 timer siden, tonebelinda skrev:

Jeg tror også det blir Wiktoria. Og tipper Tove ryker. Kan ikke se for meg at det er noen av jentene hun vil klare å vinne over jeg. 

Jeg tror ikke Tove og Wiktoria har hengt så mye sammen, så det kan godt hende. Tror ikke Tove velger hverken Lene eller IC ia lle fall, så det blir Wictoria eller Karianne Vilde. 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tirsdagen og Onsdagens epsioder blir lagt ut rundt 3 om morran samme dagen, så da er de tilgjengelige mye tidligere for Sumo. Jeg pleier å enten ikke se dem eller ikke sjekke denne tråden før dagen etter, sånn i tilfelle jeg skulle nevne noe ved uhell/se en spoiler jeg selv ikke vil se. Søndagens episoder går samtidig som den på TV, så det blir det ikke noe spoiler, med mindre man ser episoden seinere. Jeg anbefaler i alle fall å aldri gå innom her før du har sett siste tilgjengelige episode :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Veldig merkelig av Karianne Vilde å lyve om at hun ikke har silikon i intervju med god kveld Norge (https://www.tv2.no/underholdning/11700472/) når hun i 2017 skrev på bloggen at hun har fått lagt inn 300 gram i hver pupp (https://kariannevilde.blogg.no/1385978385_sprsml__svar.html)

Det er jo helt innlysende at de er operert og hun har vært åpen om dette i tidligere år. Hvorfor hun nå begynner å lyve om at de ikke er operert blir jo bare tull. Det setter ikke henne i noe bedre lys akkurat.

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...