Gå til innhold

Luksusfellen 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen så fin hun dama i første episode er 😍

Anonymkode: d0a5e...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen så fin hun dama i første episode er 😍

Anonymkode: d0a5e...d91

Holdt på å le meg i hjel av "frisyren" hennes:skratte:

Anonymkode: a7cd0...936

• Liker 15
Skrevet

Get boksen min hakket, så fikk ikke med meg hva som var det verste med den budsjett-tavlen? Hun programlederen som så det. 

Jeg skjønner ikke at folk kan ha så hinsides forbruk. Uten å eie noe av særlig verdi. 2 mill i gjeld men ingen bolig. 

• Liker 6
Skrevet

Wow gift etter å ha kjent hverandre i 4 mnd.... og den gjelda de har.. dårlig impulskontroll much?

Anonymkode: c2ed4...e1b

• Liker 19
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow gift etter å ha kjent hverandre i 4 mnd.... og den gjelda de har.. dårlig impulskontroll much?

De ble skilt like etterpå. Så dårlig impulskontroll er nok en faktor her ja.

På den positive siden har jeg lest at begge har fått økonomien under kontroll etter Luksusfellen, så det er jo veldig bra. Imponert over hvor mye man faktisk kan forhandle ned forbrukslån hos kreditorer! 

Skrevet
2 minutter siden, Malika skrev:

De ble skilt like etterpå. Så dårlig impulskontroll er nok en faktor her ja.

På den positive siden har jeg lest at begge har fått økonomien under kontroll etter Luksusfellen, så det er jo veldig bra. Imponert over hvor mye man faktisk kan forhandle ned forbrukslån hos kreditorer! 

Ble de skilt? Synd for barnet hennes da, men bra de har kommet seg opp på bena økonomisk. 

Skrevet

De hadde begge med seg gjeld fra tidligere også.

De tjente jo begge ganske bra, så var nok mye dum prioritering og trøsteshopping. De hadde utmerket økonomisk mulighet til å betjene gjelden med den inntekten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare sett de første minuttene, men kjenner det kribler i ALLE fordommene mine... 

Anonymkode: 3fc88...7a0

• Liker 31
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare sett de første minuttene, men kjenner det kribler i ALLE fordommene mine... 

Mine og...

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det går bra med en deltaker noen få uker eller måneder etter selve innspillingen, så betyr ikke dette at det faktisk kommer til å gå særlig bra veldig mange ÅR fra nå av. 

Det er nok utrolig enkelt for sånne mennesker å rulle tilbake til samme spor, og det kan skje temmelig kjapt etter at disse ekspertene og TV-kameraene deres har forsvunnet. 

Anonymkode: 52dd3...9d2

Det er sant. Slik jeg forstodd det på programmet blir de fulgt opp over tid etter at programmet er ferdig. Vil tro det er mye av nøkkelen for at de skal lykkes.

Skrevet

Oioi, tatoveringene altså! 

Syns ellers ikke episoden var så spennende, føler det har vært en del lignende par nå. Men neste episode ser spennende ut!

Anonymkode: 9f752...2a0

• Liker 7
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo treningsklær, kosttilskudd(tror de nevnte det), enorme mengder mat, vipper og solarium pengene mye hadde gått til. Og impuls kredittkjøp av større ting. Og så klart: RedBull og Snus.

Endret av MiniMjau
  • Liker 7
Skrevet

Fellesnevner for mange av deltagerne , ihvertfall de siste 5-6 sesongene jeg har sett, er pepsimax, redbull, snus/røyk. Dill/dall og tullete interiørting er også en gjenganger. 

• Liker 24
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble de skilt? Synd for barnet hennes da, men bra de har kommet seg opp på bena økonomisk. 

De har ikke felles barn. Dama hadde barn fra et tidligere forhold.

Anonymkode: bcb7c...6d0

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, MiniMjau said:

Fellesnevner for mange av deltagerne , ihvertfall de siste 5-6 sesongene jeg har sett, er pepsimax, redbull, snus/røyk. Dill/dall og tullete interiørting er også en gjenganger. 

+ Som oftest har de dyr (dyr koster mye!) og har slike skilt med "inspirerende" ord eller bokstaver limt på veggen.

Det har vært noen der jeg oppriktig syns synd i folkene, fordi de har havnet oppi det, og ikke... kjøpt seg oppi situasjonen... Noen er jo fine og gode selv om de har tatt sykt dårlige valg. Men jeg tenker også at Luksusfellen er en neonplakat som flasher og sier at vi må forandre skolepensum og lære ungene matematikk som vi faktisk BRUKER. Som er relevant i dag. Har fortsatt ikke behøvd de ørten timene vi brukte på å tegne hus med passer jeg ass... men takk og pris jeg fikk inn økonomisk sans hjemmefra.

Anonymkode: 3c0e1...00e

• Liker 11
Skrevet

Hvilken kanal og når?:)

Anonymkode: cf79d...e65

Skrevet

Flyttet inn sammen, giftemål og tatoveringer med navn i trynet i løpet av 4 mnd. + milliongjeld sier vel alt om impulskontrollen. 

• Liker 26
Skrevet
4 minutter siden, Sommernatt skrev:

Flyttet inn sammen, giftemål og tatoveringer med navn i trynet i løpet av 4 mnd. + milliongjeld sier vel alt om impulskontrollen. 

Hadde de tatovert hverandres navn i pannen etter 4 måneder?? 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Ytdhd skrev:

Hadde de tatovert hverandres navn i pannen etter 4 måneder?? 

True story.

Anonymkode: ed283...bbe

• Liker 13
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilken kanal og når?:)

Anonymkode: cf79d...e65

Jeg ser på Viafree.no, så når som helst der. :)

Enig i at det en så gjenganger med Pepsi max, snus eller Red Bull (eller alt sammen!).  Jeg er altfor gnien av meg og har aldri hatt en så vane jeg var avhengig av. Drikker kaffe daglig, men den lager jeg stort sett hjemme.

Anonymkode: 9f752...2a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...