Gå til innhold

Menn og kukbilder...til dere menn som gjør og har gjort det.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Bente1234 skrev:

Har jo brukt mus fra Google å sendt tilbake de går jo rett på den og blir drit sur når jeg sier d ikke var min lenge etterpå😂

Opphavsrett på de også, så bedre med ei 'sur' ei - så kanskje de slutter å sende. Hvis det er det du vil da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Post dette bildet. 

15-0.jpg

🤢😷

Anonymkode: 8ed71...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, youcancallmejune said:

Det holder å være aktiv på et diskusjonsforum. Hvis man poster en kommentar de rette herrene oppfatter som feministisk kan man risikere å få meldingsboksen full av dicpics. De er av den oppfatning at feminister har fått for lite kuk.

Huff, skjønner at det kan være plagsomt.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg fikk var jeg på vei inn i butikken for å kjøpe litt middag....fikk om ikke annet inspirasjon til å kjøpe middagspølse, og en rå latter....needle dick..

Anonymkode: f7971...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, keso skrev:

Opphavsrett på de også, så bedre med ei 'sur' ei - så kanskje de slutter å sende. Hvis det er det du vil da ...

Jeg vil at mannfolk kutter ut å sende kuk bilder uten at vi spesielt har bedt om det. Noe annet er respektløst ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er akkurat det damer skal gjøre... sende bilde av en kukk tilbake. ;)

Anonymkode: c3122...dec

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Lagre alle kukbilder jeg får å sende de videre til nestemann som sender meg ett.

Anonymkode: bec8d...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvem er det egentlig som blir plaget av dickpics; er det kassadama på coopen, medlemer av den lokale syforeningen, fru Hvermansen i C-blokka, forkvinnen i husmorlaget, den kvinnelige direktøren, og gjengen av Grukkedal menighetsråd, eller er det kvinner som lever et mer utagerende, women of the world, fest og morro liv? Potensielle realitydeltakere?

2. Er det damer med hånden på hjertet som vil innrømme at de i ny og ne tar frem et lagret bilde av en ok pikk som krydder til kveldskosen med handa under dyna, slik som mange menn ville ha gjort til mottatte musebilder; spesielt dersom eieren av objektet er kjent?

Anonymkode: a0ee5...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min tegnet øyne, tenner og hår på kuken hun fikk bilde av og sendte tilbake til han som sendte til henne, hun hørte ikke noe mer fra han.

 

Anonymkode: ed1bd...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Hvem er det egentlig som blir plaget av dickpics; er det kassadama på coopen, medlemer av den lokale syforeningen, fru Hvermansen i C-blokka, forkvinnen i husmorlaget, den kvinnelige direktøren, og gjengen av Grukkedal menighetsråd, eller er det kvinner som lever et mer utagerende, women of the world, fest og morro liv? Potensielle realitydeltakere?

2. Er det damer med hånden på hjertet som vil innrømme at de i ny og ne tar frem et lagret bilde av en ok pikk som krydder til kveldskosen med handa under dyna, slik som mange menn ville ha gjort til mottatte musebilder; spesielt dersom eieren av objektet er kjent?

Anonymkode: a0ee5...ac7

1. 99 %

2. 0 % det er ikke sånn kvinner ‘virker’

Anonymkode: 33047...51b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bente1234 skrev:

Jeg vil at mannfolk kutter ut å sende kuk bilder uten at vi spesielt har bedt om det. Noe annet er respektløst ...

At du vil er nok utopi. Tror nok det jeg foreslår er mest effektivt pr idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 timer siden, Bente1234 skrev:

Ja om jeg anmelder en som sender kuken sin uoppfordret hva skjer tror du? 

Jeg vet ikke. Har du forsøkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hr. Aktiv said:

Post dette bildet. 

Det bildet er av en som sannsynligvis har psoriasis.

Veldig ufint å legge det ut.

Anonymkode: c55a7...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bildet er av en som sannsynligvis har psoriasis.

Veldig ufint å legge det ut.

Anonymkode: c55a7...c12

Det ser også ut som et barn!

Anonymkode: 1a6df...646

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...