Gå til innhold

Menn og kukbilder...til dere menn som gjør og har gjort det.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Bente1234 skrev:

Fått flere ganger om dagen hadde vel du blitt lei og😂

Jeg tror ikke det er selve musa på den ukjente som pirrer for å være ærlig, det er nok drømmen å få knulle ho... Tar jeg feil?

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Bente1234 skrev:

Fått flere ganger om dagen hadde vel du blitt lei og😂

Sletter bare. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tja, det er en gave.

Hva ønsker man å oppnå med å gi gaver? Det er et stort spørsmål.

Anonymkode: f83b2...a30

Sender du sånne "gaver"? Hva innbiller du deg å oppnå med det, i tilfelle?

Anonymkode: c55a7...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er en gave.

Hva ønsker man å oppnå med å gi gaver? Det er et stort spørsmål.

Anonymkode: f83b2...a30

En gave som best kan sammenliknes med å uforvarende tråkke barfot i en hundedritt, i såfall 

Anonymkode: 16813...f27

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg tror ikke det er selve musa på den ukjente som pirrer for å være ærlig, det er nok drømmen å få knulle ho... Tar jeg feil?

D får de da hvis de inviterer damen med ut,  skrur på sjarmen og oppfører seg ærlig, høflig  Og redelig så får de og knulle ho. Men på den måten de benytter blir nok mest med fantasien gitt og det fortjener de også da egentlig😂.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Sletter bare. 

Ja d gjør jo vi og elllers hadde mobilen blitt sprengt ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Bente1234 skrev:

D får de da hvis de inviterer damen med ut,  skrur på sjarmen og oppfører seg ærlig, høflig  Og redelig så får de og knulle ho. Men på den måten de benytter blir nok mest med fantasien gitt og det fortjener de også da egentlig😂.

Haha, ja det er jo et godt tips det. Ting som foregår på nettet er langt ifra det som skjer IRL. De som slenger fram kuken før de sier hei får iallefall ikke napp, men han får sikkert til gjengjeld høre en god del latter😂 Jeg har iallefall ikke treft noen kvinner som kler av seg for å få en rating og cumtributes.... før de sier hei selvfølgelig😂

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de sender den styggeste kroppsdelen de har, når de skal sjarmere kvinner? Den der har jeg aldri skjønt... Og når vi først er inne på bilder synes jeg det er mye mere spennende å se ei i ei bestemortruse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, Bente1234 skrev:

Ja faan d skal jeg gjøre .. svær svart neger pikk ... og si de har micro penis.. d vil slå an😂😂

En ganske morsom idé.

Husk at dersom du sender nakenbilder av andre uten deres samtykke, bryter du loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

En ganske morsom idé.

Husk at dersom du sender nakenbilder av andre uten deres samtykke, bryter du loven.

De som ligger offentlig på Google??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, Bente1234 skrev:

De som ligger offentlig på Google??

Du vet ikke hvem som har lagt dem ut. Skaff deg samtykke for sikkerhets skyld.

Sjansen for å bli straffet er mindre enn mikroskopisk, men tenk over følgende:

- Du er lei av å få kukbilder du ikke ber om, så

- Du deler kukbilder av folk som ikke samtykker.

Det er en dissonans der, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer: Det er urettferdig at bilder som viser en kvinnenippel blir sensurert! Det er bare en naturlig del av kroppen! #FreeTheNipple

Også damer: Æsj, penisbilder er noe av det ekleste som finnes, tenk å bare få det opp på telefonen sin. Æsj! 

Herregud, stopp verden, jeg vil av. Et mer dobbeltmoralsk og hyklersk hylekor skal du faen meg lete lenge etter ass. 

Anonymkode: 2e9ba...d1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Alterego666 skrev:

En ganske morsom idé.

Husk at dersom du sender nakenbilder av andre uten deres samtykke, bryter du loven.

Jeg tar jo seff og googler big black cock og siden er full av bilder de er da allerede ute i offentligheten ...er heller ikke lov å sende dick pic uoppfordret eller når vi sier nei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Alterego666 skrev:

Du vet ikke hvem som har lagt dem ut. Skaff deg samtykke for sikkerhets skyld.

Sjansen for å bli straffet er mindre enn mikroskopisk, men tenk over følgende:

- Du er lei av å få kukbilder du ikke ber om, så

- Du deler kukbilder av folk som ikke samtykker.

Det er en dissonans der, ikke sant?

Jeg har ikke gjort d men frister å gjøre d tilbake eller så får jeg bruke bilde av en hestkuk blir nå samma greia

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Jeg har ikke gjort d men frister å gjøre d tilbake eller så får jeg bruke bilde av en hestkuk blir nå samma greia

Eller må en ha tillatelse fra hesten??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Jeg har ikke gjort d men frister å gjøre d tilbake eller så får jeg bruke bilde av en hestkuk blir nå samma greia

Kan hende penisen hans krymper etter å sett bilde sånn at han ikke sender flere😂

Anonymkode: 8ed71...e74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Damer: Det er urettferdig at bilder som viser en kvinnenippel blir sensurert! Det er bare en naturlig del av kroppen! #FreeTheNipple

Også damer: Æsj, penisbilder er noe av det ekleste som finnes, tenk å bare få det opp på telefonen sin. Æsj! 

Herregud, stopp verden, jeg vil av. Et mer dobbeltmoralsk og hyklersk hylekor skal du faen meg lete lenge etter ass. 

Anonymkode: 2e9ba...d1b

Menn har også "nipler".

Anonymkode: c55a7...c12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har også "nipler".

Anonymkode: c55a7...c12

Bilen og ... nipler både her og der 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RaptorStrike

Det var kar som sendte dickpick ved to anledninger til min partner. Ved første tilfelle tenkte vi kanskje at han hadde sendt feil siden det ble sendt på natten i en helg og lo av hele saken. Da det ramlet inn et nytt på dagtid noen uker senere forstod vi at det ikke var en tilfeldighet. For humorens skyld tok vi revolveren til svigers og la den på låret til min partner slik at den emulerte en penis, og sendte et bilde av det til blotteren. Vi hørte aldri noe mer fra ham 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som sender dickpics uoppfordret anser jeg som mindre intelligente og avvises fortere enn du får sagt "micropenis."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...